Çünkü sizüin alıştığınız münakaşa tarzı, yani cümle ve l1âf oyuncakçılığı He bizim nramırda Baba Tnhir devri ile 1984 genesi kadar bir zsaman fa- tılası vardır. Vakaıasiz Baba Tahir devrinin anânelerini mesrutiyet seviyesi İçinde de is- tedizinir gibi yaşattımız. Fakat o devrin münulüşelarına movzu olan şey- ler nihayet bir «vavı - âtifee den ileri gidemiyordu. Ve karşınızda ise sa- dece bu JAf oyunlarından zevk alan bir kalabalık vardı, Halbuki bugün hi - zim aramıpdaki münakasanın mevruu bir müli kurluluş hareketinin ma- hiyet ve slikametidir. Ru milli kurtuluş hareketinin Avrupanın melat ve tekniğine tevarüs etmesi hahsı, keapitalizm, fasizm veya soşyalizmin müs- temlekeci olup olmumaları bahsı ve nihayet milli devlelçilik vasalre,yani bizim yazılarımırda kaleminizle evüve-ülife»r gibi oynamaya ve üleme marifetler göstermeğe çalıştığınız şeyler 6 şeylerdir ki onlara ancak çiddi mevzular gibl ve sislemli bir gürüşle teomas olunabilir. Sizin yavılarınıza gelirse bu İtibarla Bulufili unünelerinin ve mutat gevezelik- üşülarda ne yeri, ne de manası vardır. Hattâ hu anüneler inanmak Bizım lerin bu mün: üen hbâlâ zevk akınlar bulunsa hilc, bizzut milli scviyedin sılbati ve terak- kisi namına onları bu zevklerinden mahrum bırakmak İârzamdıar Masmafih siz itiyadınızı terkedemez ve yine: — FPilân cümlenizin fMilân kelimesi, — Filan kelimenizin filan manası.. şeklinde haşkı.yın her vümle, her kelime ve her harfe kendi arzunuza göre manalar verin, kendi zevkinize göre hükümler teşkil etmekte devamı ede- bilirsiniz, Sizi temayüllerinizden tecrit etmek ne hakkımız, ne de vazile- misdir, Fakat biz kendi münakaşalarımıza şyu göürdüğuünüz larzda devam edecveğziz, Umit ederiz ki sonunda sizce müphem kalan veya hishülün unu- tulan bazı noktalar tavazzuh etmiş olacaktır.