_'r"x 'r_j A YA l - MA TİK n H ll l*î Staff of Karnath'daki kahra- manımız, bu kez bir piramidin içinde kapalı kalıyor. Birçok odalar ve koridorlardan olu- şan labirentte bir çıkış yolu bulmak durumunda. Oyunun başında kapalı kaldığı oda- dan çıkabilmek için kapıyı tı- kayan iki heykeli yana çekmesi gerekiyor. Bunu sağlayacak mekanizmanın düğmesi ise sağdaki duvarda bulunan göze benzer motif. Ortaya zip- ladığı zaman (ateş fuşuna ba- sarak) heykeller iki yana açılı- yor ve kahramanımız bir kori- dora çıkıyor. Koridorun sağından giderek ilk sapaktan sola dörimesi, yi- ne sağı izleyerek önüne geldi- ği kapıdan içeri girip, tüm oyun boyunca en büyük yar- dımcısı olacak kamçıyı alma- sı gerekiyor. Çeşitli odalara girip çıktık- tan sonra, bir odada kamçıyı kullanarak masayı İtmesi ge- rekiyor. Masanın itilmesiyle oyunun bir sonraki aşamasına * geçiliyor. Bu aşamada yeni kapıların açılabilmesi çeşitli şifrelerin çözülmesine bağlı. Örneğin, kapısı bir kaya ile kapatılmış olan odaya geldi- ğinde, odanın sol uzak köşe- sine gidip sol duvara doğru zıplarsa, kaya yavaş yavaş yerinden oynayacak ve kapı açılacaktır. " ' Göong odasına geldiğinde, kahramanımızın yapması ge- reken İş, elindeki kamçıyı sı- rayla gonglara vurmak. Doğ- ru sıralama şöyle: Sarı, mavi, pembe, yeşil ve beyaz. Doğ- ru gonga vurduğunda nota sesi duyulacak, iş tamamlan- dığında kayıp mesele buluna- cak Lav dolu odaya geldiğinde kahramanımızın işi oldukça zor. Vakit geçirmeden önce tam karşıdaki lav havuzuna girip görünmez olması daha sonra sol uzak köşedeki lav havuzuna girerek yeniden gö- rünür olması gerekiyor. Gerek- commaodor"e | tiğinde kırbacı şaklatarak kahramanımızın nerede oldu- ğu anlaşılabilir. Havuza girme işlemini bir kez daha yineleye- rek kapıdan geçebilecek. Oyunun tümü boyunca en önemli yardımcısı olan kamçı- yı asla kaybetmemesi gereki- yor. Kahramanımıza, dolayı- sıyla size labirentte başarı- lar.D