* Klavyeye ilk kez dokunacaklar için... Guenever'i bulmalıdır. Logris'te (2. bölüm) skorunuz esirleri kurtarmak- la artacaktır. Lancelot bunlara emir verebilir. Galahad'ın Camelot'a yu- varlak masayı tamamlamak için git- mesini sağlayın. Son bölümde ise en önemli şey faziletli olmaktır. Gü- nah işlemekten sakının. Günah iş- leyip işlemediğinizi skorunuza baka- rak öğrenebilirsiniz. BARD'S TALE (l (DESTINY KNIGHT): Takımınızı kurarken mut- laka Brian the Fist, El Cid ve Sam- son'u seçin. Başta, en iyi silahlar ok ve yay ile savaş baltasıdır, ancak sonradan daha güçlülerini bulabilir- siniz. Büyü yapabilenlerin hepsinde lamba ve ışık sopaları bulunmalıdır. Yeni silahlar almak için Ephesus şehrindeki satıcı ile alışveriş yapa- bilirsiniz. En kuvvetli düşmanlar kurtlar (ve onları büyü ile meydana getiren sihirbazlar) ile orman devle- ri, en kolay başa çıkılanlar ise ker- tenkele adamlar ve cücelerdir. Kaç- mak ve kalıp dövüşmek arasındaki seçimi buna göre yapmalısınız. WOLFMAN Ili: Kuzeydoğuda bulu- nan müzenin çatısını inceleyecek olursanız bir pelerin ve kristal bulur- sunuz. Tapınaktaki mihrabın üzerin- de kurt başı şeklinde bir kabartma Commodore'la açık. — ELEKTRONİK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. bulacaksınız. Bu kabartmanın tek gözü eksik ve diğer göz, sizde bu- lunan kristalin bir benzeri. JİNXTER: Saatçi'nin kapısına gel- meden merdiveni alın. Kapıyı çalın ve konserve açacağını (opener) lam- baya fırlatın (THROW OPENER AT LAMP). Bu, ufak bir yangın çıkara- cak ve paniğe kapılan saatçi kapıyı açık bırakıp kaçacaktır. İçeri girdik- ten sonra yangını CAST OOJİMY ON FIRE komutuyla söndürebilirsi- niz. Merdiveni direğe yaslayın (LE- AN LADDER ON GIİRDER). Merdi- venin altına tabureyi (stool) koyma- dan tırmanamazsınız. Yukarıya çık- tığınızda atlı karıncaya atlamalı ve rain weatherman'a binmelisiniz (JUMP NORTH, HOLD ON TO THE RAİN WEARHERMAN). Sonra şu komutu verin: CAST DOODAH ON RAİN WEATHERMAN. ARAZOK'S TOMB: Heykelin belin- deki mücevheri heykelin gözüne yerleştirirseniz heykel hareket eder ve gizli bir kapak açılır. ZORK I: Ölüler dünyasına girmek için zili çalın, mumları yakın ve ka- ra kitabı okuyun. Gökkuşağının bit- tiği yere geldiğinizde asayı (scept-. re) sallayın. GULD OF THİEVES: Oyuna, JUMP TO THE JETTY komutu ile başlayın. Buradan önce batıya gide- rek ihtiyara yardım edin. Şatoya gir- diğinizde galeriye giderek resimleri inceleyin. Yağlıboya resmi alın. Süs- lü tablonun arkasında bir kasa bu- lacaksınız. Bu arada, kanepenin üzerinde bir yastık ve içinde bir not var. Notu alın. Daha sonra kapı nö- betçisi fare yarışı düzenlediğinde bu notla gri farenin üzerine bahse gi- rin. Merdivenlerin altındaki fareleri öldürmek için OPEN STOPCOCK, PULL PİPES, WAİT, CLOSE STOP- COCK komutlarını verin. Bal kava- nozunun kapağını, ahırda bir süre için açtıktan sonra bala yapışan arı- larla birlikte kapatın. Oturma oda- sındaki kömürü alıp kırın. İçinden çı- kan fosili Kerovnia bankasındaki ka- saya koyun. Yine, Macera Peşinde için ayrılan sayfaların sonuna geldik. Sorunla- rınızı ve bulduğunuz ipuçlarını diğer arkadaşlarla paylaşmak isterseniz bana yazmayı unutmayın: MACERA PEŞİNDE Caommodore Dergisi Silahhane Cad. No. 59/3 80200 Teşvikiye/İstanbul öğrenim : Teleteknik, okul öncesi ve okula yeni başlayan için, anaokulu ve ilkokul düzeyinde, kolay kullanımlı, zeka bileyici programlar sunar. Çocuğunuz, kardeşiniz bilgisayar kullanmaya bu eğitici programlarla başlasın. Teleteknik/Commodore okul mğ_ıkdı ni_':ılı_ ve öğrencleri huzır eğitim programları : Okul öncesi ve okula yeni başlayan için : Face Maker Know your child's I0 İlkokul öğrencileri için : !İkokui 1.2.3. Sınıf Matematik İlkokul 4.5. Sınıf Matematik İlkokul — 4.5. Sınıf Genel Yetenek Test Bilçağ 5. Sınıf Matematik Anadolu Liseleri'ne hazırlananlar için : Anadolu liselerine Hazırlık