#RRVETİFÜNUN Sl Geriye bir ihsan posası kalıyor. Ye gihdân tekrar hir de sanat bek- bence (o İemgi günab oluişa um? > İnnnt getşivemiz heniiz dardır. Gnün izin iddin gözükmiyebilir, p ME Birçok münevver saydığımız * kimselerin, sanatla biç münasebeti yokfur onlar sanatı tek cephe zan 24 biçdey vardır #denlerdir.. ; Ressam Nihad Pınarlı Kötü huylarmızdan O biri de adam yargtmak istemeyişimizdir. Bu husystş birdz selâhiyetii olanlar yanında sivrilen herhengi bir isti- dadın görünmemesi için ne müm- künsa yapar. İşte bu hel kendisi- niade mehvı demektir. Çünkü iyogrı <- Bwve- ğı sşahin; tır: buna rağmen, muhitimde iddiası olmayan bir şahsa rastlamadım. İ Niçin iddiamız Yok? Baaya göni, “iddiş var, fakat görülmüyor, sebebide ba- elenir... Ressam Nihad Pınarlı da, şöyle diyor: “Res. gençler dairelerde kâtiblik yapıyorlar! ,, Eğotstik bir adam olmuştur. Fakst; 5 ği ği No. 2194—509 İsmail Safa diyor ki: 1 — Evvelâ böyle sual doğru değildir, İddiamız derkeh &on ne- sil edebiyatcılarını kasdediyorsak hemen hepsinin yazıları birer ayrı janr'dadır. Dolayısile nevi çahıslarına mün- hasır olan sanatlarıda ayrı ayrı birer iddia taşır. İddiasız görünmekliğimiz, hiç bir edebi aksiyonun bugün mevcut olmayışğındadır. Sekiz, on yıl içinde beslimiz edebiyat ganatkârlarının her saha- da vermiş olduğu büyük mikyas- taki kabarık bir yekün butan eser- leri zorl örtbas edilmek isteniyorf Bo gayret beyhndedir. Her eser, hattâ her barça sanat yazım müellifinin iddiasını taşır, Ankara mubitinin başta gelen Varlik mecmuasile İstanbulda çi- kan Uyanış ve Yücel meomuals- tında görülen ber devamlı imza kendi janrındaki iddiasıdır, Meselâ, benim iddiam mevcut- tar. Bn iddia ise; neşredeceğim ( Ayna Kırıklari ) ismindeki son eserimdedir. Hece vezninin malüm ve gayri malâm müteaddit çekik lerinde verdiğim orijinal parçalar- da bu iddism muhakkak ki seşk lecektir. n Umumi babsa geçelim. İddia mız mevcuttar, Yazılarımızının çokluğun: dan ÇALINAN BESTE kona- mamışdır. Özür dileriz.