1 Temmuz 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 55

1 Temmuz 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 55
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

HMENT ile alıp LOOK AT PARC- HMENT ile inceleyin. Harita, iki ağaç arasındaki bir yeri X işaretiyle belirtiyor. Otele gelirken yakınlarda- ki bir ormanlık bölgede buna benzer konumlu iki ağaç gördüğünüzü ha- tırlayıp hemen oraya gidiyorsunuz: E, S, W, N, PUSH BUTTON, S, E, E, 5, E, E, E, S. Haritada belirtilen yer burası. İki ağaç arasını DIG (oyu- nun başında aldığınız istiridye kabu- ğu ile) komutuyla kazalım ve ortaya çıkan kitapçığı alalım (GET LEAF- LET). READ LEAFLET komutundan sonra kitapçığın AN11649 nolu bir bankadaki kiralık kasanın alındısı ol- duğu ortaya çıkıyor. Hemen N, W, W, W, W komutlarını vererek ban- kaya gidelim. Bankadaki kadınla TALK TO WOMAN yazarak konu- şun. Kadin size numarayı soruyor. Numarayı AN1 1649 olarak verin ve kadının getirdiği kutuyu açın (OPEN BOX). İçinden çıkan silahı GET GUN ile alın ve GİVE BOX ile kutu- yu geri verin. E, N, W, W, N, PUSH BUTTON, 5, E, N, N, N, N ile 207 M KMN L;ğ'.'d : OR ömHüzoz : v Hi zz Ti Ğ L Ö . İ nolu odanın önüne gelin ve E ile içe- ri girin. Yatakta uyuyan adamı SHO- OT MAN komutuyla hemen vurun. Adam düştükten sonra ostaya çıkan mesajı GET MESSAĞE ile alıp RE- AD MESSAĞE ile okuyun. Mesajda 'YJared, dikkatli ol. William Lüksem- burg'a uçarken görüldü” yazıyor. Son olarak bu adamın kim olduğu- nu anlamak için THINK WILLIAM komutunu verin. Zihninizin karanlık kısımlarını bu komut aydınlatacak- tır. Oyun burada sona eriyor. Bun- dan sonra çözümünü vereceğim ad- venture GÜİLD ÖF THİEVES ola- cak. FISH: Smooth Warp'ın çözümü: SWIM IN SMOOTH WARP, SE, SE, E, GET CAGE, W, N, N, PUT DOWN CAGE, OPEN CAGE, SW, NE, GET MOULD, W (patlamayı du- yunca), Z, Z, Z, W, GET DISC, E, E, S, E, WEAR GLOVES, OPEN CUPBOARD, GET TONGS, GET CRUCIİBLE, GET HAMMER, PUT THE DİSK İN THE CRUCİBLE, HOLD THE CRUCIİBLE WİTH THE TONGS OVER THE FİRE, POUR GOLD IİNTO THE MOULD, W, W, NW, N, NE, E (kalıp soğuyana ka- dar bekleyin)) HIT THE MOULD WIİTH THE HAMMER, GET RING. GOLDEN APPLE: Zehirli gaz bu- lutunu sürünerek (CRAWL) geçin. Sulu yerlerde HOLD BREATH ile nefesinizi tutun. Kaya parçasını gü- müş sprey ile boyayın. Yuvarlak to- pu ROLL Komutu ile eğir bir yere yuvarlayın. Düğmeye bıçağı fırlatın, karşıya bu şekilde geçebilirsiniz. SPELLBOUND: Teleport Pad'i Florin'in yanına koyun ve roof'a gi- din. Wand of command ve bottle of liguid'i alıp teleport yoluyla Florin'- in yanına gelin. Bottle'ı Florin'e ve- rip geri alın. Enerjiniz artacaktır. SHADOWS OF MORDOR: Uçu- rumdan aşağı inebilmek için ipimi- zi sağlam bir kayaya bağlamamız gerekiyor. Bunun için büyük kayayı bir ağaç dalıyla LEVER LARGE ROCK TO (önce NORTH sonra EAST) WİTH BRANCH komutunu vererek uçurumun olduğu yere ta- şıyin. Ağaç dalını yaşlı ağacı kese- rek elde ediyorsunuz. Fakat iş bu- nunla bitmiyor. Aşağıda ikinci bir uçurum sizi beklediğinden ikinci bir kayaya ihtiyacımız var. PUSH RO- UND ROCK TO EAST ve LEVER ROUND ROCK OÖVER CLIİFF ile bu kayayı aşağıya atıyoruz. Sonra TIE ROPE TO LARGE ROCK ile ipi ka- yaya bağlayıp CLİMB DOWN ile aşağıya inin. İp bize yine lazım, do- layısıyla PULL RÖOPE derseniz ipi tekrar elde edebilirsiniz. Burada TIE ROPE TO ROUND ROCK ile ipi bağlayıp tekrar aşağıya inin ve ipi çekin. Şimdi bizi bekleyen bataklı- ği geçmek çok daha zor. ÖÜnce sal yapmamız lazım. Bunun için dört kütüğü kullanacağız. Kütükleri teker teker DRAG LÖOĞ ile bataklığa taşı- yın. Fakat kütükler ağır olduğu için elimizdeki eşyaların çoğunu SAM'a vermeli ya da yere bırakmalıyız, ama yüzüğü sakın yere bırakmayın, çünkü oyunun en önemli parçası o yüzük. Burada, yani bataklıkta dört kütükle bir raft yapın (İMAKE RAFT). Şimdi bataklığın güneyine CLIMB ON RAFT ve POLE THE RAFT ile bataklığı geçebilirsiniz. İpuçları bölümümüzün ödülü bu ay Ankara'dan Erhan Güven'e gidi- yor. Kendisi dergimizin 1 yıllık abo- nesi oldu. Mektuplarınız için adresi- miz: COMMODORE DERGİSİ Macera Peşinde Rıhtiım Cad. No.207/2 Nesli Han Karaköy/İSTANBUL 55

Bu sayıdan diğer sayfalar: