1 Temmuz 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 47

1 Temmuz 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 47

KGB Ajanit: M, , , boşluk tuşlarına her basışınızda dört hak ka- zanırsınız. Boşluk tuşu aynı zamanda oyunu durdürür, Live and let die Buradaki gerçek görev New Orleans'dır. Karşınıza yollar çıktığında ya sol köşeden atlayın ya da geri çe- kip hızınızı azaltın. Defender of the Crown Ormanı seçerek Robin Hood'dan yardım alabilirsi- niz. Go ralding demeden önce kalelerin güçlerine * bakıp güçlü olmamalarına dikkat edin. Asker sayısı olarak 25 asker yeterlidir. Şovalyeler daha önemli. As- kerlerinizi bir yere yığmak için önce Concest seçene- ğini seçin, daha sonra transferle asker yığın. Move army İle yeri belirleyin. Ghostn Goblins POKE 24175,99:5YS 2090 ile ölümsüz olursunuz. Tarsus'tan Fırat Derviş ve İstanbul'dan Mustafa Bil- gin arkadaşlarımız The Last Ninja İl oyununun İlk üç bölümünün çözümünü ve bazı ipuçlarını göndermiş- ler. Kendilerine teşekkür ediyoruz. 1. Bölüm: Central Par İlk önce arkanızdaki perdeden içeri girip adamı dö- vün. Kapıda parlayan yere yumruk atın, geri dönüp açılan boşluktan aşağıya atlayın. Sağ ve sol tarafa bakın. Solda bir anahtar göreceksiniz. Onu alın ve ka- pıdan çıkın. Sol tarafa ilerleyin. Polisleri dövün, ekra- nı değiştirin. Palyaçonun bulunduğu yeri takla atarak seçin. Geldiğiniz ekranda yerde duran kağıdı alın. Parmaklıktan yukarı çıkıp sola iİlerleyin. Sopayı alıp dö- nün, palyaçoyu geçip hep aşağı İlerleyin. İki kulübe bulacaksınız. İçlerine girip yere eğilin. Bir Çin sopası- nın yarısını bulacaksınız. Yukarı çıkıp hamburgeri alın. Sağ taraftaki kulübeden Çin sopasının diğer yarısını alın. Demir kapının bulunduğu ekrana gelin. Anah- tarı F5 ile elinize alın, kapının önünde eğilin. Kapı açı- lınca çıkıp ilerleyin, nehri kayığı kullanarak geçin. Gel- diğiniz ekranda arılara dikkat edin. Sağ taraftaki yo- lun sonunda suya düşmeden takla atın, bir adaya ge- leceksiniz. Burada elinize sopayı alın, kayığa doku- nup geri dönün. Yukarıdaki yola sapıp nehri geçin. İlk bölüm burada sona eriyor. 2. Bölüm: The Street Aşağı ilerleyin, yeşil ışıkta karşıya geçin. Evin yanın- dan sol tarafa İlerleyin. Yolun ucundaki yanıp sönen kapıyı tekmeyle açıp kılıcı alın. Geri dönüp kırmızıda karşıya geçin. Aşağı ilerleyin, dilencinin önünde du- ran şişeyi alın ve son olarak bu bölümü bitirmek için gereken levyeyi bulun. Sarı bir kulübede bunu bulduk- tan sonra başlangıç ekranına gelin. Sağdaki aralık-: tan girip demir bir kapak bulun (F5 ile). Kapağı açın ve içine atlayın. İkinci bölüm burada bitiyor. 3. Bölüm: The Serwers Yukarı İlerleyin. Adamı dövüp kapıdan girin. Bura- dan yan taraftaki kapıya girip burada bulunan de- mir çubuğu alın. Buradan çıkın ve boşluğu takla ata- rak geçin. İleride bir dönemeç var. Örümceğin arka- sından koşun, kapıya girmeden aşağı ve sola İlerle- yin. Burada üç kapı var. Ortadakine girin, yukarı iİler- leyin, adamı dövüp tekrar yukarı ilerleyin (yukarı ka- pı). Burada aşağıda fareleri bekleyin, Sonra ekran de- giştirin (yukarı), Kadını dövün, FS5 ile şişeyi çıkarın, du- vardaki meşaleye dokunup ucunu yakın. Silahları kal- dırıp ilerleyin. Timsahı şişe atıp yakın. Kapıdan geçti-