Üçüncü kademe bir ve ikin- ci kademelerin karışımı olarak düşünülebilir. Arka planda bir çok boru var. Bu kademede düşman gemileri arkadan da saldırdıklarından daha çok tehlikeli oluyorlar. Kademenin sonunda bizi yarı balık yarı beyin şeklinde görünen gardi- yan bekliyor. Gardiyanı hakla- mak için ışın silahını kullanmak gerekiyor. Dördüncü kademe bir bilgi- “sayarın içinde geçiyor. Karşı- mıza engel olarak çeşitli dev- reler çıkıyor. Bu kademede geçilmesi gereken çok dar aralıklar var. Başarılı olabil- mek için oldukça zaman har- canması gerekecek. Her ka- demede olduğu gibi bu ka- demenin sonunda da bizi bir gardiyan bekliyor. Oyunun değerlendirmesi Rainbow Arts / Disket - Kaset P İramitler ve Mısır. İşte bu oyunda Mısır'a ve piramit- lere küçük bir gezi yapacak ve dünyayı korkunç bir son- dan kurtarmaya çalışacağız. Oyunun başlaması İle birlik- te kendimizi iki kanatlı bir uça- ğın yanında buluyoruz. Uçak piramidin yanında bulunan piste inmiş durumda. Eğer biraz ileriye bakarsak altın ışıklar saçan güneşi gö- rebiliriz. Ama güneş sanki bir dev tarafından ısırılmış gibi. B D Te lanaL LaRBRE C-b4A — AMİGA GRAFİK : 8 8 SES : 7 8 ZORLUK : 9 9 DEĞER 7 7 GENEL 8 8 Çünkü ay dünyayla güneşin arasına giriyor. Tam tutulma olmadan evvel sadece iki sa- at vaktimiz var. Ne için iki sa- at vaktimiz var diye sorabilir- SİNİZ. Firavunlardan biri bu pira- midi lanetlemiş. Eğer güneşin ışığı piramidin tepesine ulaşa- mazsa bu lanet gerçekleşe- cek ve ışığın gelmesine engel olan şey, yani ay patlayacak. Tabii ay patlayınca dünyaya yağacak olan meteorlar dün- yanın mahvolmasına ve ka- ranlık çağların başlamasına neden olacak, Bizim yapmamız gereken, piramid tamamen karanlığa görmülmeden piramidin tepe- sine ulaşıp laneti yok etmek. İşe başlamadan evvel dik- kat edilmesi gereken bazı önemli noktaları belirteyim. Bütün görev sırasınca devamlı zamanı izlemeli ve iki saatlik sürenin.her saniyesini dikkatli olarak harcamalıyız. Görevin başarıyla tamamlanması için verilen vaktin her saniyesine 33