Kapıyı size açan vatandaş girişi ko- ruyan nöbetçidir. Eğer LOOK AT THE PORTER ile nöbetçiyi incele- yecek olursanız iyice sarhoş olduğu- nu ve şişesinin bomboş olduğunu farkedeceksiniz. Bu adam size sevimli gözükse de aslında şeytanın hizmetçilerinden birisidir ve onu etkisiz hale getir- mezseniz geçmenize izin vermeye- cektir. O zaman biz de ona GİVE THE WHISKY BOTTLE TO THE PORTER diyerek viski şişesini tak- dim edilim. Böylelikle nöbetçi teşek- kür ederek geçmemize imkan tanı- yacaktır. Doğuya giderek boşluğa girin ve aşağıya inin. Bu arada sı- caklık sürekli artmaktadır. Boşluktan aşağıya indiğinizde ku- zeye gitmelisiniz. Böylelikle geldiği- niz odada piyanonun başında hit şarkısı “Ateşin Dev Topları”'nı söy- M YUR LA DDEŞ.. ön LAŞ boıs to you and sits a "ne yuru notices your wristband and breıks out H A A S TE T İ gİ lemekle olan Jerry Lee Leis İle kar- şılaşacaksınız. Dikkatli baktığınızda üzgün ve rahatsız olduğunu görerek ona da GİVE THE BEER BOTTLE TO JERRY LEE LEWIS ile bira şi- şesini vermenin yararınıza olacağı- nı hemen anlayacaksınız. Bunu ya- pınca kendisi size teşekkür edecek- tir. Bu sırada skorunuz da sıcaklık- la birlikte artmaya devam etmekte- dir. Şimdi biraz ciddi işler yapmanın zamanı. Önce güneye sonra da do- ğuya doğru ilerleyin. Ancak doğuya gelir gelmez taşıdığınız beyaz ışık odada yansıma yapacak ve her ta- raf bembeyaz olacaktır. Bu durum- da ilerlemeniz de imkansızdır. Ya- pılması gereken şey beyaz ışığı sak- lamaktır. Bunu da PUT WHITE IN THE POUCH komutuyla başarabi- liriz. Ancak doğuya gitmeden önce CLOSE THE POUCH çantayı kapat- mayı unutmayın. Artık doğuya son- ra da kuzeye, ufak bir mağaraya gi- debiliriz. Buraya geldiğinizde biraz korka- bilirsiniz çünkü mağara pek çok kö- tü ruhlarla dolu (Elbette korktuğu- nuz şey bu kötü ruhların kendisi de- ğil fakat bu kadar ilerledikten sonra bunlar tarafından öldürülüp oyunu son kaydettiğiniz yerden buraya ka- dar tekrar gelmektir.) Bu kötü ruh- lar duvardaki kancalara asılmış baş- sız cesetlerden seçtikleri leşleri ke- mirerek beslenmektedirler. Güney- deki çıkışın yanında bir buzdolabı durmaktadır. Sakın bu bozdolabını açmayın ama çok merak ediyorsa- nız içinde ne olduğunu ben söyliye- yim. Buzdolabında kancalara asılı cesetlerin kesik başları durmaktadır ve buzdolabını açar veya güneye gi- decek olursanız sizin başınız da on- ların arasındaki yerini alacaktır. Bu yüzden doğuya gidin. Şimdi cehennemin tam ortasına gelmiş bulunmaktasınız. Yüksek bir tahtın üstünde oturmakta olan şey- tan size korkunç ve ürkütücü göz- leriyle bakmaktadır. Şimdi şeytana Kronos hakkında soru soralım. ASK THE DEVİL ABOUT KRONOS so- rusu üğerine şeydan Kronos için hiç de iyi şeyler düşünmediğini anlata- caktır. Bundan sonra ASK THE DE- VIL ABOUT THE WRİSTBAND so- rusunu soralım. İşte bu çok iyi bir soru. Şeytan size eğer ona büyücü Kro- nos'un ruhunu getirebilirseniz sizi kelepçenizden kurtaracağını anlata- caktır. Bu zor görevde size yardımı olması için şeytan ve Rıdvan pardon kristal bir şişe verecektir. Şeytan sözlerini bitirirken görevinizi yapma- nız İçin yaşayanların dünyasına dönmenizin vaktinin geldiğini ve ile- ride sizi tekrar geri çağırana kadar orada kalacağınızı ekleyecektir. Anında GET THE POTİON BOTTLE yazarak öldürücü iksiri alır almaz şeytan sizi köprünün başına geri yollayacaktır. Hemen OPEN THE POUCH yapıp GET THE WHI- TE ile beyaz ışığı alın. Tekrar kuze- ye iki kere gittikten sonra bu sefer kuzeybatı girişine gidin. Dikkat! Göz kamaştırıcı bir hazi- ne ile dolu büyük bir salona geldi- niz. Hazine dağının tepesinde son derece çirkin ve aç bir ejderha dur- maktadır. Ejderha size bakarak şu- nu söyleyecektir * ah sonunda öğ- le yemeğim geldi.” Burada hızlı hareket ejderhanın dikkatini başka bir yöne çekmelisi- niz. Bunu da şu komutla gerçekleş- tirmeniz mümkün: SHİNE WHİTE AT SHADOWS. Bu zaten gözleri ol- dukça bozuk olan ejderhanın baş- ka yere bakmasını sağlayacaktır. Hiçbir şey görmediğini ve sizi yiye- ceğini söyleyince de NT AT SHAPES deyince kanatlı canavarı geçebilirsiniz. Şimdi kuzeye gidin. Şimdi büyücünün dükkanına var- mış bulunuyorsunuz. Evet, yaşlı Kronos burada saklanmaktadır. Us- telik sizi karşısında bulmanın şaş- kınlığı içinde size merakla bakmak- tadır. Burada hiç zaman kaybetme- meliyiz. THROW THE POTION BOTTLE AT THE MAĞICIAN ile şeytanın verdiği şişeyi fırlatıyoruz. Ve bizi piyon olarak kullanan yaşlı kurt Kronos'un gözlerinizin önünde kırılan şişeden çıkan sihirle yokolu- şuna tanık oluyoruz. Ancak yokol- madan evvel ruhunu ele geçirmeli- yiz. Bu nasıl olacak? GET THE AE- ROSOUL ve PRESS THE NOZZLE komutlarıyla Kronos'tan geriye ka- lan dumanı alıyoruz. Skorumuz da yine artmaya devam ediyor. Buradan ayrılmadan önce Kro- nos'un elbiselerini almamız gereki- yor. LOOK AT THE CLOTHES ile elbiseleri'incelediğinizde siyah bir pelerin sivri uçlu bir şapka ve bir asa bulacaksınız. WEAR THE CLOAK AND THE POİNTY HAT. GET THE WAND ile bunları alıp giyin. Bunu yapmamızın sebebi dönüşte ejder- hayı aldatıp kolayca önünden geç- mektir. Hatırlarsanız zaten gözleri hiç te iyi görmemektedir. Böylece Kronos kıyafetinizle büyücünün odasından ayrılıp güneye doğru gi- delim. Ejderha, önünden geçerken size 47