ğimiz yer küçük mağara (CLIMB ROCK, E, E, E, D). Mağaraya gelin- ce ağaçtan inin ve kuzeye gidin. Bu- rada Gringo Baconburger'in propa- gandasını yapan ilginç bir politik poster bulacaksınız. Ayrıca küçük mağaranın güneyinde de çok tuhaf bir kapı bulunuyor. Fakat henüz bu- rada yapacağımız birşey yok. Biz yi- ne posterin bulunduğu yerden kuze- ye giderek laboratuvara gelelim. La- boratuvarda karşımıza üç tane deli simyager çıkacaktır. Bu adamlar kurşunu bakıra dönüştüren sırrı sa- tacağı korkusuyla kimin dışarı gidip yemek alması konusunda ateşli bi- çimde tartışıyorlar. Tam bu sırada odaya sizin girmenizle birlikte eğer onlara yiyecek bir şey verirseniz siİ- ze altın vereceklerini vaad ediyorlar. GİVE RİCE TO THE ALCHEMİSTS ile prinçleri simyagerlere verelim. Daha sonra madende bulduğumuz kurşunu kapıp kayboluyorlar. Altın falan da vermiyorlar fakat skoru- muzda altın kadar değerli olan 30 puanlık bir atış oluyor. Yalnız başımıza kalıp laboratu- var'ı incelerken LOOK IN THE FLASKS ile değişik bir içecek bulu- ruz. İsterseniz bunu içebilirsiniz üs- telik tadı da çok güzel fakat skoru- nuza hiç bir faydası dokunmayacak- tır. Şimdi kuzeydoğuya, simyager- lerin deposuna gelin. Burada deği- şik eşyaların içinde bir aerosoul bu- lunmakta. Hemen bunu GET THE AEROSOUL yaparak alın. Ayrıca depoda bazı eski kitaplar var. Bun- ları okumak için değişik bir komut vermek gerekiyor. CAST A SPELL ON THE TOMES iİle biraz sihir kul- lanırsanız (Büyük olasılıkla, bunu yapabileceğinizden haberiniz yoktu herhalde?) kitap açılacaktır. Eski ki- tabı okudukça Kronos ile Şeytan arasındaki anlaşmayı öğreniyorsu- nuz. Kronos güçlerine karşılık ileri- de kendi ruhunu vermeyi kabul et- miştir ama şimdi bunu yapmayı red- detmektedir. Bunun yerine üç kişi- nin ruhunu şeytana verirse kendisini kurtaracağı da kitapta anlatılmakta- dır. Buradaki işimiz de bittiğine göre depodan güneybatıya ilerleyip ku- zeybatıdan çıkın. Batıdaki bir boş- luktan sızan ışığa doğru ilerleyin. Uçurumun kenarına gelecek ve ip- ten yapılmış bir köprü göreceksiniz. Köprü hiç de sağlam gözükmemek- tedir, ancak üzerinden geçmeye mecburuz. Kuzeye giderek köprüyü geçmeye başladığımızda köprü ça- 46 n se öf ravinte 3t tbe bottom of abicb runs a fast fİ ..ım; DK ah extensive, grassy plain. tırdayıp gicirdayarak alarm verse de siz kuzeye doğru ilerlemeye devam edin. Sonunda uçurumun diğer yama- cına varacaksınız. Burada kuzeybatı ya da kuzeydoğu olarak iki ayrı yö- ne gidebilme seçeneğiniz var. Ön- ce kuzeydoğuya gidelim. Dağın için- de bir tünele gireceksiniz. Kuzeye gidin ve duvarı yeni kağıtlanmış bir odaya gelin. Duvarın üzerinde yas- lanmamanız için bir uyarı görecek- siniz ('DO NOT LEAN ON THIİS Bu odada ayrıca bir dolap var. OPEN THE CUPBOARD ve LOOK IN THE CUPBOARD ile dolabın içinde bir kanca bulacaksınız. bu kancayı TİIE THE ROPE TO THE HOOK ile asansörde bulduğunuz ipi kancaya bağlayın. Bu noktada size tekrar durumu- nuzu kaydetmenizi tavsiye ediyo- rum, çünkü burada yapacağınız yanlış bir hareket yüzünden ölebilir- siniz. TEAR THE PAPER WALL WIİTH THE TROWEL komutuyla duvar ka- ÇŞU GÜL CÇ 'i SD YA CC L L ) ) ŞSM İ a P LULLİ K N 'ı'e's’.n.'i ÜTT . ğidini. yırdın ve GET ROPE ve CLIMB THROUGH THE HOLE ko- mutuyla boşluktan içeri girerek ipe tırmanın. Şimdi yanlış bir komut yüzünden cehenneme düşebilirsiniz. Çok dik- katli olarak DOWN komutu ile aşa- ğıya doğru iple aşağıya kayın. Bu- rada ipi bırakırsanız kayanın üzeri- ne atlayarak yolunuza devam ede- bileceksiniz. Bu yüzden DROP THE ROPE komutunu verin. Hiçbir şey olmayacak ve doğuya devam ede- bileceksiniz. Doğuya ilerlediğinizde dev bir ka- pıya uzanan bir pasaja varacaksı- nız. Kapıyı üzerindeki tokmakla ça- lalım yani KNOCK THE DOOR WITH THE KNOCKER. İçerdeki bi- risi size tuhaf bir cevap verecektir. Siz yine KENOCK TH DOOR WITH THE KNOCKER ile kapıyı bir kere daha çalın. Yine içeriden saçma sa- pan bir yanıt alacaksınız. Siz kapıyı çalmaya devam edin. Cevap hâlâ aynıdır. son kez yani dördüncü de- fa kapıyı çalınca sabrınızın mükafa- tını alacaksınız ve kapı açılacaktır. LKL YÜK umı UA RR"