ADVENTURE İPUÇLARI THE HUNT: Postanede EXAMI- NE S diyecek olursanız sizin adını- za gelmiş bir mektup bulacaksınız. Stratford istasyonundaki taksi şofö- rünün sorduğu şirket Hawkins and Company'dir. Çalışma odanızdaki masanın üstündeki notları alıp ma- sayı incelerseniz bir anahtar bulabi- lirsiniz. Bu anahtarla üst kattaki ka- palı kapıyı açabilir. Bu odada işini- ze yarıyabilecek bir ağ mevcuttur. Stratford treninde paltonuzu giyme- yin. MASTERS OF THE UNİVERSE: Merman'i geçtikten sonra Wywern'- lerin olduğu yerde THROW WYCORD TO PINNACLE yazdık- tan sonra güç kalkanı ortadan kal- kar. aşağıdaki kertenkeleyi de ra- hatça inceleyebilirsiniz. Bundan sonra birinci timelink'i bulduğunuz pagoda'nın bulunduğu yerden aldı- ğınız cam kırıkları yanınızda olduğu 48 halde LIGHT FİRE komutunu verin. Daha sonra ORKO'yu izleyin. GULD OF THİEVES: OPEN CUPBOAPRD diyerek aldığınız fare zehirini balığın üzerine sürerek ka- festeki ayıya verin. Fareleri öldür- mek için PULL PIPES komutunu ve- rin. Hindistan cevizini kürekle kırın ve bunu Macaw'a verin. TEMPLE OF TERROR: Meşale- yi CAST INCENDARY AT TORCH diyerek yakın ve GO TO BOUL- DERS komutuyla mağaraya girin. Mağarada bulacağınız kayayı SANDWORM'un ağzına fırlatırsanız yaratığı öldürebilirsiniz. BORROWED TIME: Charlie Lea- bock'un evine girmek için kapıdaki azmana SAY TINPLAYER deyin ve eve girer girmez kapıyı kilitleyip şö- * minede yanmakta olan kağıdı alın. Daha sonra mutfaktan şamdanı alıp bekleyin. Azman kapıyı kırıp içeri ra N, E, E, ENTER SHAFT, D, W, W, N, N ile Madame Web'in yanına giderek DROP GEM (hepsini bıra- kana kadar tekrarlayın) ile mücev- herleri bırakın. Geriye bir tek önemli işimiz kalı- yor; gazeteyi basmak. S, S, E, EN- TER SHAFT, U, U, W, W, W yön ko- mutlarıyla bilgisayar odasına gelip şimdi TYPE RUN yazarsak bu se- fer bilgisayar gazeteyi basacaktır. Hemen şu komutları vererek gaze- tenin basıldığı yere gidelim: E, E, ENTER SHAFT, D, W, W, GO RO- OF, GÖO DUCT, ENTER FAN, D, D, D, D, D. Burada GET NEWSPAPER ve OPEN NEWSPAPER dersek son mücevherimizi bulacağız. Bunu GET GEM diyerek aldıktan sonra eğer isterseniz READ NEWSPA- PER yazarak okuyabilirsiniz. Artık her şey tamam olduğuna göre Ma- dame Web'in odasına geri dönüp mücevheri bırakmanın zamanıdır. Son olarak mücevheri bıraktıktan sonra S, W ile geldiğimiz odadaki Biogem'i alıp Madam Web'e götü- rün ve oyunu bitirin. Oyun sonunda SCORE diyecek olursanız değişik bir kelime ile dereceniz gösterilecek ve tebrik edileceksiniz. Gelecek ay sürpriz bir aventure'nın çözümüyle buluşmak üzere... girdiğinde şamdanı kafasında kırın. Otel'de koltuğun altına gizlenin ve kuzeye sürünerek kapıyı kilitleyin. Adamlar gelmeden yukarıdaki oda- ya çıkıp pencereyi kırın. Cam kırık- larından birisini alıp önce pencere dışına sonra da çamaşır ipine tırma- narak karşı binaya geçin ve bekle- yin. Adamlar peşinizden gelirken ipi camla kesin. THE PAWN: Dragon'un bulundu- ğu yere gelmeden önce OPEN THE POUCH AND GET THE WHİTE ya- zın. Dragon ile karşılaşınca SHİNE WHIİTE AT SHADOWS komutunu vermelisiniz. Daha sonra POİNT AT SHAPES yazdıktan sonra kuzeye giden yol açılır. N yazınca sizi bir pi- yon (pawn) olarak kullanan Kronos ile karşılaşacaksınız. O size dönüp şaşkın bir şekilde bakarken siz de hemen iksir şişesini THROW THE POİTION BOTTLE AT THE MAĞGİ- CIAN diyerek onu yokedin. Son ola- rak GET THE AEROSOUL ve PRESS THE NOZZLE komutlarını verdikten sonra büyücünün elbiselerini giyer- seniz geri dönerken Dragon'un ya- nından rahatlıkla geçebilirsiniz.