19 Mart 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

19 Mart 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

ram Sahife 16 — Midenin iyileşmesi Barsakların faaliyeti Hazmın kolaylaşması iştahın ziyadeleşmesi Neşenin artması Sıhhatin düzelmesi Hasan Meyva Özü ile kabildir. Çok saf meyvaların usarelerinden istihsal ve istih- zar edilmiş olup mideyi ve barsakları ıslah eder, temizler. Ekşilik, şişkinlik, ağrı ve inkıbazı defeder: İştihayı tezyid, hazmı ko- laylaştırır. Her yemekten bir saat sonra yarım ilâ bir çorba kaşığını yarım bardak su içine ka- rıştırarak ve köpürterek, içenler, mide ra- hatsızlıkları çekmezler. Her sabah aç kar- nına bir çorba kaşığı müleyyin ve ikisi müs- 2 e 19 Mart 1938 MUZ ÇiLEK ViŞNE LiMON KAYISI ŞEFTALİ PORTAKAL MANDALINA FRENK ÜüZüMü Hasan Gazoz Özü Hasan Meyva Özü- nün evsafında olmakla beraber çok lezzet- li şampanya, gibi nefistir. Hasan Gazoz Özü şekerli ve meyvali olup kolaylığı ve temziliği ve ucuzluğu se- bebile Avrupada kazinolarda içki ve şam- panya yerine istimal edilmektedir. Büyük aileler misafirlerine Hasan Gazoz Özü ik- ram ediyorlar. Sişes 25 iki misli 40 Mili 60 Kr, | hildir. Çocuklar yarım tertib almalıdır. Terkibindeki hususi mad- deyi haystiye dolayısile etldi besler, teravetini arttırır. Yeni bir ten yaratır. Venüs Kremi asri kadın güzelliği Terkibi altın kremli 24 saat havalandırılmış fevkalâde ince ve hafif Ve- nüs pudrasile tuvalet gören bir cilt dünyanın en'tara- Her cildin rengine göre çeşitleri mevcuttur. Yüze sürüldüğünde cilde fevkalâ- de tabil bir renk verir; teni Son moda ve gayet cazip renklerile kullananları hay- rete düşürür, Dudaklarda 24 saat sabit. kalır. Şık ve kibar familyaların kullan- Asia yayılmaz ve gözlere zarar vermez. Venüs sürme- sile tuvalet gören kirpikler büyür ve küzelleşerek kalp- Çam velimon çiçeği ko- Jonyaları hususi bir tiptir. O kadar ki; en büyük zevk ehlini ve müşkülpesent ol- makla tanınmış kimseleri nin bir tulsımıdır. vetli güzelliğini ifade eder. bozmaz; güzelleştirir. dıkları Tujdur. lere ok gibi saplanır. İ Öbile hayrette buralar. MART SAYISI ÇIKTI... Bayilerden isteyiniz Bu sayıda: Kocanızla iyi geçinmek için 10 şart — Uyku nedir? — Kartvi- itler — Kedimiz — Ajur işleri, yastık ve örtü — Bacaklarınıza dikkat cdiniz — 109 den fazla resim ve klişe - £ renk - Tikbahar için kroşe şapka — 4 güzel örtü — Galon perit örtüler — ra k- Bir büyük örnek paftası - 8 sahifelik gıları — Bebeğin yemek takımı, yatak takımı — Yavrunuzun sağlığı — Bir ay- ek ile 48 sahife 1 5 kuruş hık yemek listesi — Salça ve envaı — Tül üzerine çamaşırlar — Salon oyunlar rı — Gül, müzik — Portakaldan neler yapılır? — KI örgüsü tayyör — File per- deler — Yüz güzelliği için maske ve kompresler — Güzelliğin 7 şartı Heyecan ve sinirden gelen baş ağrıları, sıkıntı ve bü- nalma hisleri, baş dönmeleri İstanbul C. Müddei umumiliğinden İstanbul Ceza Evi için satın alınacak bir adet Etüv makinası açık eksilt- meye konmuştur. Muhamınen bedel 750 lira olup muvakkat teminat 56 lira 25 kuruştür. Şartnameyi görmek isteyenler tatil günlerinden maada her gün İs- | tanbul Sirkeci Aşir EL sokak 13 numarada Adliye Levazım dairesinde görebilir. | ler, Eksiltmenin 1/4/938 cuma günü saat 15 te Adliye Levazım dairesinde yapi- | Tacağı ilân olunur. (1459) İstanbul Barosu Başkanlığından Dahili nizamnamemizin 12 nci maddesine göre baromuz Heyeti umumiyesi 20 Mart 1938 cümertesi günü saat 14,30 da İstanbul Ağırceza mahkemesi salo- nunda toplanacaktır. Arkadaşların gelmeleri rica olunur. RUZNAME: 1 — Mali rapor ve hesap müfettişleri raporunun okunması, 2 — Müddetleri biten beş azanın yerine yenilerinin seçilmesi. Dikkat! içiMiZDE, CASUS VAR! Umumi harpten bugüne kadar bütün dünyayı birbirine katan en meşhur ca- susluklar. Her memlekette bunlara karşı çalışan gizli istihbarat teşkilâtı. ve Bağı ile geçer. Tecrübe ediniz. âkikaten - Ba- yanları “âdet zamanlarında büyük ra- hata kavuşturan, vücut larına her türlü serbesti veren ciltlerini ter ve taze tutan rahim iltihap akıntı ve ağrı, sancı ve kaşınlıla- rından koruyan kıymetli ölçülemez bir idealdir. EN İNCE ELBİSELER ALTINDA BİLE SEZİL- MİYEN Ir. Hazım Pekin Cerrahpaşa hastanesi sabık cildiye ve zühreriye mütehassısı Beyoğlu İ9- Hiliz sefareti karşısı, tramvay durak yeri No. 26. Fransa'da: Suretö nasıl çalışır? İngilterede: Secret Service nasıl çalışır? Bütün dün- yadaki İngiliz casusları Amerika'da: Gizli istihbarat teşkilâtı ve bütün dün- yadaki Amerikalı casuslar. Bu sıhhi ve pratik âdet bezleri her ticarethanede sayın Bayanlarımızın hiz- etlerine hazırdır. 3. K, K. nasıl çalışır? Tuna memleketlerindeki gizli istihbarat büroları — Almanya'da: Gizli istihbarat teşkilâ- 1 casuslarla nasil mücadele ediyor? — Rusyada: Çeka, İno ve Komintern — Sırbistanda: oGizli istihbarat — vusturya ve Macaristanda: Gizli istihbarat büroları nasıl çalışıyor? Bugünküler nasıl? Cephe gerisindeki ©&- usluklar, siyasi ticari ve sınai casusluklar — Umumi harpteki: Verdun, Galiçya ve İzonzo'da yapılan en meşhur casusluklar — Umumi harpten sonraki muhtelif memleketlerde yapılan casusluklar ve propagandalar... Bütün bu kıymetli vesaiki 22 Mart tarihli Modern Türkiye Mecmuası neşre başlıyor. O günü sabırsızlıkla bekleyiniz.