5 Ocak 1938 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 16

5 Ocak 1938 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 16

SÖON POSTA | Yağlı ve yağsız acı badem, yağsız kar ve yarım yağlı gece ve gündüz Çilleri ve sivilceleri ve I-keleri kat'iyyen izale eder. ihtiyarları gençleştirir, gençleri güzelleştirir. Hasan ismine ve markasına dikkat.. 25 1nce 20 Kalın 15 kuruştur öııuronluo ve göğüs nezlelerine KATRAN BAKKI EKREM Maliye Vekâletinden Eski bronz beş kuruşluklarla yüz paralıklar ve nikel kırk paralıklar 1/1/938 ftarihinden itibaren bir sene nihayetinde yani 1/1/939 tarihinde tamamen teda- vülden kaldırılacaktır. Keyfiyet 2257 numaralı kanumun sekizineci maddesi ' mucibince — ilân olu- nur. «8620> & l basur memelerinin her türlü iltibaplarında, cerahatlenmiş fistüllerde, kanayan basur me- melerinin tedavisinde daima muvaffakiyetle şifayı temin eder. İç ve Cış basur memelerinde, İlân Tarifemiz sahife 400 kuruş İkinci sah'fe 256 Üçüncü — sahife 200 Dördüncü sahife 106 İç sahifeler 60 Son sahife 40 Birinci Muayyen bir müdder zarfında fazla- || ikdarda ilân yaptıracaklar ayrıca nzilâtle — tarifemizden istifade ede- dir. Tam, yarım ve çeyrek sayfa için. ayrı bir tarife derpiş miştir. Son Posta'nın ticarf ilânlarına aid işler için şu adrese müracaat edil- melidir: İlâncılık Kollektif Şirketi, Kahramanzade Han Ankara caddesi Niçin daima tercih edillyoı-? Çünkü Evvelki gün soğuk almıştı, dün yatıyordu, bu sabah dipdiri ayağa kalktı GRİPİN Bütün ağrı, sızı ve sancıları dindirir. GRİPİN Soğuk algınlığına, nezleye, gripe, diş, bel, sinir, adale ağrılarile romatiz- maya karşı bilhassa müessirdir, GRİPİN İ Tecrübe ediniz. İcabında günde 3 kaşe alınabilir. Taklitlerinden sakınımız ve her yerde ısrarla “GRİPİN,, isteyiniz. İçme suyu isalesi münakasası. Kalecik Belediye Reisliğinden : 1 — Kalecik kasabasına isale edilecek içme suyunun kaptaj, çelik isale berus su, fergi ve depo İnşası vesair teferrüatı 15/12/937 tarihinden 14/1/938 tarihine kadar bir ay müddetle kapalı zarf uşsulile eksiltmeye konmuştur. 2 — Keşif bedeli 18219,98 liradır, 3 — Proje, keşifname ve şartnamesi 225 kuruş mukabilinde Kalecik Belediyer sinden alınabilir. 4 Münakasaya iştirak etmek isteyenlerin Dahiliye Vekületi imar heyetine den musaddak ehliyetname fbraz eylemeleri şarttır. 5 — İsteklilerin 2490 Nolu kanunun 2 ve 3 cü maddelerindeki şeraiti halz ek maları elzemdir. 6 — Muvakkat tenimat mikdarı 1367 liradır. 7 — Taliplerin teklif mektublarını 14/1/938 cuma günü saat 14 de kadar Ke” lecik Belediye Dairesinde müteşekkil ihale komisyonuna göndermiş olmaları li zımdır, 8 — İhale 14/1/938 tarihine rastlıyan Cuma günü saat 15 de Kalecik Belediye Encümeninde yapılacaktır. <8808> En muannit öksürüklerle bronşit, astm, ve boğmaca öksürüğünün — kat'i ilâcı- dır. Göğüsleri zayıf olan- lara vikaye edici tesiri şayanı dikkattir. Bütün eczanelerde bulunur. İngiliz Kanzuk Eczanesi Beyoğlu, İstanbal