AZ BİLİNEN BİR YOL Howard Millman orum ve şiddeti bilgisayar oyunlarını da beğenmiyorum”” diyor. Çoalklıl'l » gezegen ve yok olmaktan nasıl kur- tarılabileceği konusunda alternatif bir düşünme biçimi çalışı- yor. Çevreye duyarlı olma ve şiddet aleyhtarlığı gibi konuları savunurken, aynı zamanda Şşov işindeki olası ka- riyer şanslarını da anlatıyor. Okullarda pilot programlarının yü- * rütüldüğü on iki hafta boyunca, Öğ- renciler bir sinema ini ve reklam filmlerinin nasıl çekildiğini öğrenirk ,bi:yandandaçevreso— runlarına yönelik çeşitli grafik tasa- rımlar yapıyorlar. *“Çocukların AMIGA gibi bilgisa- yarlara alışarak, grafğk ve animas- için kullanmalarını İdealizmle gerçekçilik arasında gİ- dip gelerek, kendi ekibinin az da ol- sa, Nintendo gibi teknolojik şiddeti teşvik eden kuruluşların zararlarını azaltacak bir etkisi olabileceğini dü- şünüyor. Meredythe çocuklarla bilgisayarlar arasında ilişki kurmanın kolaylığını kavramış durumda. Büyüklerin aksi- ne, çocuklar bilgisayarlardan ürkmü- yor, meraklılar ve deneyler yapmaya eğilimliler. Meredythe bazen altmışlı yılların doktrinleri ile seksenli yılların tekno- lojisini bir araya getirmeye çalışan bir pasifist izlenimi veriyor. Ama o dö- nemin sloganı “savaşma, seviş'' ye- rine “savaşma, sanat yap” sloganı- nı yerleştirmeye çalışan bir pasifist.