ıunds F EL AT | The walls af thi with the heads af de yaletler burada size birşey yapmaz- lar, Mumları burada bırakıp tekrar ki- liseye geri dönün ve kafesi alarak mumları bulunduğu yere gelin. Şim- di buradan yani Church Grounds'- tan itibaren şu yön komutlarını çok dikkatli biçimde verin çünkü çok karmaşık bir labirente girmek üze- resiniz ve burada kaybolursanız di- şarı çıkmak için bayağı uğraşmanız gerekebilir: N N,W W, N, N, W, W, N.,N.N,N.E. E,EE. Sımdı karşı- nızda yarı olu yarı diri bir insan bu- lacaksınız. Hemen OPERATE AMLU- LET ON ZOMBİE ile zombiye pos- ta kutusunda bulduğunuz tılsımı gösterince ölmekten kurtulacaksı- nız. E,E,S, S yön komutları ile gel- diğiniz mezara ÖPERATE FLÜO- WERS ON GRAVE ile çiçekleri bı- rakın ve mezarın açılmasını bekle- yin. Şimdi açılan geçitten içeri gire- bilirsiniz. W diyerek üç adet kafesin bulunduğu bir yere gelin. Önce ya- Examine Üpen Üose V N a l E'omliî [oıîp::e A a AU LA ad anima nınızdaki kafesi OPEN CAGĞE ile açın. Daha sonra yanınızdaki anah- tarla üç ayrı kafesi açın (OPERATE KEY ON KEYHOLE). Kafeslerden üç ayrı hayvan çıkacaktır. Çok dik- katli olarak OPERATE CAGE OÖN BIİRD ile kuşu kafese kapatın. Bu- rada yanlış bir şey yaparsanız üç hayvan size saldıracaklardır. Kuşu kafese kapattıktan sonra S, S yapa- rak iki kere güneye gidin. Burada oyunun en şeker yaratıklarından bi- risi karşınıza çıkacak. Şimdi OPEN CAGE komutuyla demin yakaladığınız kuşu salıverin. Top şeklindeki yaratık da kuşun pe- şinden gidecek ve altında sakladığı elmas ortaya çıkacaktır. Bu elması hemen alın ve artık gereksiz kafesi burada bırakın. Bulunduğunuz yerden itibaren sı- rasıyla N, N, E, N, N, W, W, W, W, WWSSSSEESSEE S, S, S, S, S yön komutlarını vere- rek tekrar yol ayrımına gelin. Bura- dan ortadaki çiçekliği doğru gidin ve kapıyı açıp içeri girin. Burada üze- rinde saksılar olan iki adet masa bu- lacaksınız. Bu masalardan soldaki- nin üzerindeki saksılardan size en yakın olan sağ taraftaki çiçeksiz saksıyı ekranın sağ köşesinde du- ran suluk ile sulayın (ÖPERATE TIN ON POT). Sonra da hem saksıyı hem de suluğu alarak evin banyo- suna gidin (S, S, S, S, E, E, UP, Sol- dan ikinci kapı, OPEN DOOR, EN- TER BATHROOM). Banyoya ulaştığınızda saksıyı kü- vetin içine koyun ve lavabonun musluğunu açıp (OPEN FABCET) suluğu doldurun (OPERATE CAN ON POT). Bu işlemi 10-12 defa tek- rarlayınca saksıda iki adet iki adet meyvası olan bir bitki büyüyecektir. Bundan sonra saksıyı alın ve yol ay- rımına gidin. Burada en soldaki yo- lu seçin ve binanın girişinin önüne gelin. Kapının üst tarafında elmas şeklinde bir oyuk farkedeceksiniz. Bu oyuğa labirentte bulduğunuz el- ması yerleştirin. Binanın kapısı açı- lacaktır. Şimdi dikkatli bir biçimde kapıdan içeri girin. İçeride çok tuhaf görünüşlü bir yaratık ile gözgöze ge- leceksiniz. Hayvan size aç gözlerle bakarken aklınıza ona saksıyı tak- dim etmek gelir (İMOUSE ile saksı- yı İnvertory'den alıp hayvanın üze- rine koyun). Hayvan çiçeğin meyva- larından birini alıp kaybolurken sizin yolunuz açılmıştır. Tam karşıda du- ran kapıyı açın ve laboratuvara gi- rin. Odada dikkatinizi çeken ilk şey duvardaki kasa olacaktır. Bu kasayı OPEN SAFE komutuy- la açmayı deneyin. Waht's the com- bination sorusunu 79 47 80 ile ya- nıtlayın ve kasadan kavanozu alın. Kavanozun kapağı sıkıştığından eli- nizle açamazsınız. Ancak kavanozu açmak için eliniz yerine pekala bal- tayı kullanabilirsiniz. (OPERATE AXE ON JAR, evet koca baltayı oyu- un başından beri sırf bu iş için taşı- dık). Şimdi kırılan kavanozdan çıkan bisküviyi alıp ayı ve kaplan postu- nun olduğu odaya (Trophy Room) gidin. Buradan itibaren de iki kere güneye giderek soldan ikinci kapı- dan içeri girin. Odada kimsenin bulunmadığın- dan emin olduktan sonra bisküviyi masanın üzerine bırakın ve vakit ge- çirmek için yerdeki şişeyi inceleyin. Kısa bir süre sonra oyunun başın- dan beri elinde anahtarla sizi sinir ederek dolaşan küçük şeytan biskü- vinin cazibesine kapılacak ve onu alıp kaçarken elindeki anahtarı dü-