1 Kasım 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 50

1 Kasım 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 50
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

alabileceğinizi yazıyor. Şimdi tren istasyonuna gitmelisiniz. Buradaki biletçi son trenin az önce kalktığını, fakat yarın yeni bir trenin gideceği- ni söylüyor. Siz de böylece evinize gitmelisiniz. Bu aralar, sizi birisinin takip etti- ğini farkına varıyorsunuz. Sizi takip eden kişi de, bir haftadır kayıp olan Renfield'tir. Renfield size yetişme- den evinize gitmeye bakın. Yoksa nızı bir bıçakla kesecektir. Bu da sizin için pek sağlıklı olmaz! Sağ salim evinize gelebildiyseniz çalışma odanıza gidin. Buradaki notları alıp okuyun. Masanızı ince- lerseniz bir anahtar bulacaksınız (Look desk, Get key komutlarını kul- lanmalısınız). Yatak odanıza gidin ve uyuyun (E, Sleep). Böylece bir gün geçmiş olur. Şimdi tekrar istas- yona gidin. Buradaki biletçi nereye gitmek istediğinizi soracaktır. Siz de STRATFORD kelimesiyle cevap vermelisiniz. Yoksa hiçbir yere gide- mezsiniz. W,S,S yönlerini izleyerek trene binebilirsiniz. Trende giderken doktor birkaç plan yapar ve düşün- celerini okuyabilirsiniz. Trenden in- dikten sonra arabacı nereye gitmek istediğinizi soracaktır. Buna da HAWKINS COMPANY ile cevap vermelisiniz. Çok geçmeden araba- cı sizi oraya ulaştıracaktır. Mr. Haw- kins sizi selâmladıktan sonra önemli bir sohbet yapıyorsunuz. Mr.Haw- kins sizi kutular hakkında biraz da- ha aydınlatıyor ve kutuların komşu- nuzun evine gönderildiğini söylüyor. Ne var ki evinizin bitişiğindeki Car- fax arazisi üzerinde yıllardan beri kimsenin yaşamadığı biliniyor. Mr. Hawkins'e teşekkür ederek ayrılı- yorsunuz. Geri dönerken aklınıza eski bir okul arkadaşınız olan Dr. Van Helsing geliyor. Onun belki si- ze yardım edebileceğini düşünerek bir mektupla evinize davet ediyorsu- nuz. Trenden indikten sonra yorgun ol- duğunuzdan dolayı evinize gidip uyuyun. Dikkatli olun, çünkü Renfi- eld yine peşinizde. Aradan bi gün geçiyor ve arkadaşınız Dr. Van Helsing size yardıma geliyor. Şim- di W,W,Up komutlarını izleyerek evi- nizin üst katına çıkmalısınız. Daha önce bulduğunuz anahtarla doğu- daki kilitli kapıyı açmalısınız (UN- LOCK DOOR komutu işinizi göre- oektlr) Burada bulacağınız ağı alın (LOOK AROUND, GET NETN). Batı- daki misafir odasına geçip Dr. Van Helsing'le görüşün. Renfield büyük 50 bir problem haline geldiğinden do- layı onu yakalamaya karar veriyor- sunuz. Bunun için Carfax arazisine gitmelisiniz. (E, DOWN, S, W, W, W, W gerekli komutlardır). Burda Rentfield'i göreceksiniz. Fakat o si- zi görmeden ağaca tırmanmalısınız (CLIMB TREE). Bu arada da Dr.Van Helsing de saklanmaktadır. Ağaca tırmandıktan sonra, ağı DROP NET komutuyla Renfield'in üzerine atın. Dr.Van Helsing gelip ona bir uyutu- cu iğne yapar. Böylece Renfield'i yakalamış oluyorsunuz. Dr. Van Helsing de meşgul bir ki- şi olduğundan dolayı ülkesine geri dönmek zorunda. Size şans dileye- MANIAC MANSION: Kasanın şif- resi duvarın altında yazılı. Fakat kü- çük olduğundan dolayı okunmuyar. Bir de teleskobu deneyin. Kapının i de daima Meteor Mess oyun- daki yapılan High-Score'dur. Oyun- daki yerinizi 'Fı' tuşuyla kayıt ede- bilirsiniz. RING OF POWER: Asansör oda- sındaki anahtarlar POLEMIC SPE- ECH odasının kapısını açar. Colos- sus odasında şişeyi kullanın, suyu Wheat Cellar'dan alıp, fasulyelere vermelisiniz. CIRCUS: Petrol bulamıyorsanız, petrol kullanan bir makinanın çev- resine bakın. Tanktan alabilmek için tanktan bir alet kullanın. TERRORMOLİNOS: Oğlunuzu kurtarabilmek için Ring'in içine ko- şun. rek, sizi kaderinizle baş başa bıra- kıyor. Ne yazık ki bundan sonra ben de sizi kaderinizle baş başa bırakıyo- rum. Birkaç ipucundan başka bir şey veremeyeceğim. Umarım bun- lar size yardımcı olur: Kulübeden baltayı bulun; camı bir taşla kırın; ağacı baltayla kesin; torbaya saman doldurun; kırılmış saptan bir destek yapın; mutfağa gidin ve bıçağı bu- lun; güneşin doğmasını bekleyin. İnşallah Dracula'dan bıkmamışsı- nızdır. Çünkü bir sonraki sayıda First Night'ı açıklamayı düşünüyo- TU eyse sonraki sayıda buluş- mak üzere hoşçakalın... WOLFMAN: Moonfield'den kaça- bilmek için her yerdeki çiçekleri ko- partın. Avcıyı öldürebilmek için çiçe- ği yiyin. Monastery'e girebilmek için Nardia'yı öpün.

Bu sayıdan diğer sayfalar: