27 Ocak 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

27 Ocak 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

Bahife 16 AKŞAM 27 Kânunusanı 1938 Dünya mevaddı gıdaiyesi arasında en büyük mükâfatla zafer nişanın, diplem dönör ve altm madalyayı kazanan ve bu suretle birinciliği bihakkın tasdik olunan Vitamin; Kalori, Gıda, Sıhhat Pirinç, Yulaf, - Mercimek, Buğday, İrmik, Patates, Mısır, Türlü, Bezelye, Badem, Çav- dar Özü Unlarını Çocuklarınıza Yediriniz. Allahın yarattığı saf hububattan alınan vitamini ve kalorisi, kuvvet gıdaiyesi çok olan Hasan Özlü Unlarına doktorunuz şehadet eder ki haya- tın ve tablatın en mugaddi ve en mükemmel gıdasıdır. Hasan Özlü Unları çocuklarınıza iam afiyet temin eder. Neşvünemalarına yardım eder, On- ları çabuk büyütür. . Neş'eli, tombul, hastalıksır yapar. Hasan Özili unlarile çok leziz" muhallebi ve çorba ve yemek “yapılır. Mutlaka HASAN markasına dikkat. Cihansümuli şöhreti haiz elektrik lamba, fe- ner ve pillerin en büyük mark EVEREADY dir. Bu markadan hiç şaşmayınız. BOURLA BiRADERLER yeğ İş ve dış basur memelerinde, basu memelerinin her türlü f#itihablarında, cerahatlenmiş fistüllerde, kanayan basur memelerinin tedavisinde daima : muvaffakıyetle şifayi temin eder, ; > e Dikkat Ediniz Pertev çocuk pudrası ile Adi Talk pudralarını karıştırmayınız. ASİPİN KENAN Romatizma * ağrıları için en iyi ilâçtır > PN ilân | Şark Değirmenleri T.A.Ş | Hissedarlar heyeti umumüyesi nizamna- mel dahfinin ve ticaret kanununun | maddelerine uyarak 9 mart 1698 çarşam- ba günü saat 11 de İstanbulda Ömer Abit hanındaki dalreyi mahsusada adi surette toplanacaktır:, Ruznamel müzakerat: | 1 — 1937 senesi muamelâtına ald meo- Msi idare ve murakıp raporlarının. okun- ması, kabul ve tasdiki, 3 — 1997 senesi bilâiço ve kâru sarar hesabının tasdik ve meclisi idarenin ib- rası, 3 — Nimamnamel dahilinin 13 nel mad- desine göre meclisi idare âzalarının yeni- den öeçilmesi, 4 — Yeni yıl için murakıp seçilmesi'ye ücretlerinin tayini, 8 — Meclisi idare üzalerının . şirkeile İ muamelei tiönriyede ” bulunabilmeleri ve şirketin yaptığı muamelel ticariye nevin- den muamele yapabilmeleri için ticareç kanununun 323 ve 344 ncü mfddelerine göre Mizmgelen izin Verilmesi, En az 30 histesi olupta heyeti umumi- yeyo girmek istiyen hissedarların hiss senedlerini, nizamnamel dahilinin 26 nci maddesine terfikan, toplanma gününden İ evvelki 10 gün içinde şirket kasalarına bi- rakmalarını veya Bankalardan alacakları makpuzları getirmelerini dileriz, HEYETİ İDARE İ Zayi —1331 senesinde Kabataş idadi- İ si birinet sınıfından almış olduğum 425 İ diknamemi sayi ettim. Yenisini çıksracâ- gumdan eskisinin hükmü yoktur. | Beşiktaş Hasanpaşa Deresi 51 No. Ahmed Gülgeç ———— Dr. NIŞANYAN Hastalarını bergün akşama kadar Beyoğlu, Tokatlıyan oteli yanında Mekteb sokak 35 No, li musyoneha- nesinde tedavi oder. Bayanların sıhhatleri için elzem en mükemmel ve sıhhi DENİZYOLLARI KOOPERATİFİNİN #, 7 si HER YERDE ARAYINIZ iü Çünkü, Kocataş suyu İstanbulun en hafif ve şifali sularından biridir. Mikyası ma” derecesi birdir. Hâzim ve İmüdrirdir. Membaıda fennin en son terakkiyalına göre toplanmakta ve emaye borularla sahile getirilmekte- ir, Şişeler her defasında sodalı kaynar su ile ve otomatik tesisatla dezenfekte edilmekte ve el değmeden doldurul- tadır. Şimdiye kadar Karakulak suları hakkında gösterilen emniyet ve rağbetin Kocataş suyu ve gazozları da dahi esirgenmemesini Kooperatif muhterem müşterilerinden rica eder Kooperatif halis Karakulak sularını gene eskisi gibi satmakta devam edecektir. Kooperatif : Tophane. Telefon: 44893 v Merkez Deposu O» : Galata Fermeneciler. Telefon: 40712 5 Beyoğlu Bayiliği *; Taksim Aydede caddesi Talât İneli İstabul Bayiliği * Sultanahmed, Akbıyık. Şeref Memişoğlu. Telefon: 21934 Kadıköy Bayiliği :! Muvakkithane sokağı No.:15. Telefon: 60466. Galata Bayiliği > : Necatibey caddesi No. 84 Mehmed Ali ; — Sahibi Necmeddin Sadak Umumi neşriyat müdürü Şevket Rado Akşam Matbaası