1 Mart 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 58

1 Mart 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 58
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

delim. Yolda bir değirmen ve odun- cu kampı göreceksiniz. Coloma'ya geldiğinizde güneye ve doğuya gi- din. Green Pasture's Haotel's gele- ceksiniz. Önce kapının önündeki kütüğe katırı bağlayın. (TIE MULE| İçeri gi- rin ve resepsiyondan 11 nolu odayı kiralayın. Resepsiyonist size o oda- nın tutulduğunu söyleyecek ve oda- da kalan adama bir mesaj götürme- nizi isteyecektir. Kabul edin ve yu- karı çıkın. dikkat ettiyseniz 12 nolu odanın kapısında numara yoktur. Buraya başka bir yoldan girmelisi- niz. 11 nolu odaya geldiğinizde ka- piyı vurun (KNOCK|). Kapıyı açan adam mesajı verince |(GIVE MES- SAGE|, adam kapıyı açık bırakıp ki- sa bir süre İçin aşağıya gidecektir. Elinizi çabuk tutarak içeri girin ve şöminenin üzerindeki top maketine yaklaşın. İTURN THE WHEEL|) ko- mutu İle topun tekerleğini çevirince bir gizli geçit bulacaksınız. |GO THROUGH THE FİREPLACE| ko- mutu iİle 12 nolu odaya geçin. Ma- uduktan sonra ki mıknatısı ve demiri alın. (GET NOTE) (READ NOTEJ (GET MAG- NET) Sonra pencereyi açın ve bir kuşun içeri gelmesini bekleyin. Kuş içeri girince hemen yın. |(GET STRING) JUNLATCH WINDOW) (OPEN WİNDOW) |CLO- SE WIİNDOW) Kafese yaklayış ku- şu incelediğinizde ayağında bir kap- sül olduğunu göreceksiniz. Jake bu- rada size daha önce mektupta da belirttiği gibi bir kanıt istiyor. Bu iş için aile fotoğrafınızı kullanabilirsi- niz. (PUT PHOTO IN CAPSULE) Sonra camı tekrar açın ve kuşun gi- dip, geri gelmesini bekleyin. (Bu ge- ri gelme biraz zaman alabilir.) (OPEN WIİNDOW) Kapsülün içinde başka bir not olduğunu göreceksi- niz. Bu not size çok önemli bir ipu- cu verecektir. (İLOOK CAPSULE|J 58 (GET AEROGRAM)| (READ AE- ROGRAM) Bundan sonra camdan dışarı çıkın. (GO THROUGH THE WINDOW/) Kendinizi pencerenin ke- nasında zor bir pozisyonda bulacak- sınız. Joystickle Jerrod'a kumanda ederek ilerdeki balkona gidin. Yal- nız bunu yaparken 13 numaralı oda- daki gezinen adama görünmemeniz gerekiyor. Eğer gözükürseniz bu aptal meraklı sizi aşağıya itecektir. Bu iş biraz zor olduğundan başla- madan oyunu save etmenizi öneri- rim. Balkona atladıktan sonra aşa- ğıya inin ve ön kapıdan çıkıp katırı alın. İ(GET MULE İkinci notta ne yazdığını hatırlıyor musunuz? “Stubbom, arkadaşımız olduğundan, onu bana bırakabilir- sin! Sana, bana gelene kadar Ön- derlik edecektir!"' Yani katır Jake'- in madenine giden yolu ezberlemiş- tir, onu takip edebilirsiniz. Önce Co- loma'nın 4 mil güneyine giden ve iyi- ce açıklık araziye çıktıktan sonra ka- lübesine getirecektir. Katırı izlerken ondan fazla uzaklaşmamaya dikkat etmelisiniz. (FOLLOW MU Jake'in kulübesine gelince içeri girin. Büyük kulübe Jake'in oturdu- ğu ev, küçük kulübe ise madenin gi- rişidir. İçerde masanın üzerinde du- ran kibritleri aldıktan sonra dışarı çı- kın ve madene gidin. (GET MATC- HES| İkinci kulübeye ulaşmak için çalıların arasındaki görünmeyen yo- lu kullanmak zorundasınız. Bunun için güneydoğu yönünde çalıların arkasında kaybolana kadar ilerleyin. Sonra batıya yürüyün. Eğer başar- dıysanız Jerrod çalıların arasında daha daha büyük olarak görünecek- tir. Kulübeye girince aşağı atlama- manız için program sizi uyaracaktır. Onu takmayıp aşağı atlayın ve oyu- nu hemen save edin. Çünkü ma- denler hem tehlikeli hem de karan- lık olurlar. Lambayı yakıp, batıya doğru de- vam eden yolu takip edin. |LIGHT LANTEARN| Biraz gittikten sonra iki kilidi olan büyük bir kapı göreceksi- niz. Bu kapıyı açmanız için entere- san bir mekanizma kurmanız gere-- kecek. Önce ipi mıknatısa bağlayın ve bu ikisini kapıdan içeri sokup aşağıya indirin. (TIE THE STRING TO THE MAGNET) (PUT THE MAGNET IN THE HOLE| İLOWER THE MAGNET) Bir klik sesi duyun- ca ipi ve mıknatısı yukarı çekin. (RA- ISE MAGNET) O duyduğunuz klik sesi mıknatısa çekilen anahtarın se- siydi. Bu anahtarı kullanarak kapıyı açın ve içeri girin. UNLOCK DOOR) İçeri girince batıya doğru yürüyün ve karşınıza çıkan merdivenin en di- bine kadar inin. Tekrar batıya gidin- ce karşınıza ikinci bir merdiven çı- kacaktır, onun da en dibine inin ve l;ıayamn üzerinde duran kazmayı ın Madenin duvarlarında yirmi altın bulabilirsiniz. Bunların sekizi görü- lebilir, onikisi ise ancak kazınca or- taya çıkar. |PICK)J ve (GET GOLD| emirleri ile altınınızı artırabilirsiniz. Altın aramaktan sıkılınca veya tüm altınları topladığınızda, kardeşinizi bulmaya karar verirseniz ikinci mer- divenin en tepesine çıkın ve sekiz basamak aşağı inin. Sol tarafta bir yolun devam ettiğini göreceksiniz. O yolla seviyenizi aYarladığınızda sola doğru ilerleyin. İki ekran sola gidince üçüncü bir merdivenle kar- şılaşacaksınız. Onun da en altına kadar ilerleyin ve bir-iki adım sağa ilerleyip tekrar merdiven değiştirin. Bu dördüncü merdivenin de en di- bine indikten sonra dört basamak- lık küçük bir merdiveni kullanarak büyük mağaraya ve kayaya gelebi- lirsiniz. Batıya giden yolda kardeşi- nizi bulana kadar ilerleyin. Karşılaş- ma ve hasret giderme seromonile- rinden sonra Jake'in size bahsetti- ği o ünlü dev altın damarını bulma- dan oyunu bırakırsak ayıp olur. Ar- ka duvardaki gözüken altın parça- sını kazmaya başlayın ve çıkan al- tınları (GET GOLD) komutuyla alın. Biraz sonra karşınıza çıkacak olan deliği içinden geçebileceğiniz kadar büyütünce (GO THROUGH THE HOLE| ile içeri girin. Eh, artık sizi tebrik etmem lazım. Hem yıllardan beri kayıp olan kar- deşinizi buldunuz, hem de İnven- tory'nize sığmayacak kadar çok al- tına sahipsiniz. Gold Rush'dan sizin de benim kadar zevk aldığınızı uma- rım. Gelecek ay başka bir macerada görüşürüz...

Bu sayıdan diğer sayfalar: