sağlıyor. Eğer yarışı iyi bİr de- rece ile bitirirseniz mükafat pu- anı da alabilirsiniz. DÖWNHILL JAM Eğer bir evvelkki yarış size çok kolay, geldiyse ekranın sağ altındaki caddeye gidin. Bu yarış da caddelerde geçi- yorama bir rakibe karşı, Yarış sırasında rakibinizin kaykayını tekmelemek serbest. BU size oldukça değerli saniyeler ka- zandırirken rükibiniz. yerden koalkmayoa çalışıyor olabilir. Yolunuz üstündeki çukurlarcı dikkat edin, hiç beklemediği- niz bir anda düşebilirsiniz. Önünüze çıkacak duvarlar da düşerek vakit kaybetmenize neden olabilir. Bu yarışta kar- şilaşabileceğiniz en komik ve tehlikeli engel fel örgüler. Eğer bunlardan birine çarparsanız Öfteki tarafa geçiyorsunuz ama Dİr saniye sonra param- parça olarak yere dökülüyorsu- NUZ. Yarışı kazanan kişi cadde- nin sonunda bekleyen polis arabasınac ilk ulaşan kişi olu- yOr. POOL JOUST Ekranın solundaki caddea an son yarışa gidiyor. Bölgedeki üç ünlü kaykayodan birisine veyoa bir arkadaşınıza karşı ya- rışabilirsiniz. Yapacağınız ds- linda kavga etmek., Boaş bir hayuzda siz ve rakibiniz kay- kayların üstünde bir raket kul- lanarak döyüşeceksiniz. Her- kes beş saniye için raketi Kul- lanabiliyor. Raket sizde iken rakibinize vurup düşürmeye bakın. Raket rakibinizdeyken vurülmamayoc çolışın, Rakibi- ni üç kere düşüren bu yarışı köazanıyor. ÂAncak eğer 2-2 be- rabere olursanız dört kere dü- şüren kazamıyor. Beraberlik hallerinde uzama olduğun- dan bu yarış sonsuza kadüör devam edebilir. Oyunun değerlendirmesi: GRAFİK: 9 SES. 7 ZORLUK: 9 DEĞER: 9 GENEL: 9 ok yüksek binaları olan büyük bir şehirdeyiz. Yol- da ilerlerken önünüze ne Çı- karsa yok edin. Yolculuğunuz sırdasında caddeler doaroalip genişleyecek, aşağı veya yu- karı giden rampolarla karşıla- şŞaCÜAksınız. Caddelerde sizden başka- ları da var. Uçaklar, roketler, torpidolür ve benzeri araçlar- la caddeler oldukça kalaba- lik ve bunların hepsi de size karşı düşmanca bir davir içİn- de, Bu durumda size onları öL dürmek görevi düşüyor, Otuziki bölgede 1380 ekran arasıncı gizlenmiş olan ZASŞ'ın kristallerini bulmak esas göre- VİMİZ. Kristalleri aramak İçin cdolaş- S 'L :ıl'ı ıı g ZL 'lıı moak zorunda olduğunuz labi- rent gibi yöllarde Aaracınız yü- karı, aşağı, ileri ve geri hare- ket edebilir. Ancak virajlarda sağa sola dörnemez. Bu dü- rum yolları genellikle doksan derecelik açılarla birbirine bağlı olan bir şehirde şorün demaktir. Yolların üstünde bu- lünan pirizmalar dönemeç so- runumna çözüm getiriyor. Eğer pirizmalara doğru açıda çür- parsonız yönünüz doksan de- rece değişir. Eğer çok yüksekten uçarsa- niz veye vürüş Cçisiını ayarla- yAMAaZSANıZ Piİrizmayı tama- men kağçırırsınız. Bu durumda karşınızcı çıkan bir düvara çör- pıp geri dönene kadar veya duüşmanlarınız tarafından yok