GÜ NEYDOGU BELGESİ İÇİN İPUÇLAR * Ormanda arasıra bir el belirip, kaybolabilir. Bundan korkmanıza gerek yok; hatta yardım bile ala- bilirsiniz. * Kurt, Ögre, Troll, Dwarf, Witch ve Sorcerer kötü çocuklardır. Dik- kat edin. * Dağa geldiğinizde orada bir kapı göreceksiniz. İçeri girmek için başka bir yol kullanırsanız daha çok puan kazanırsınız. * Bölgedeki iki ağaçta da bol bol altın bulabilirsiniz. Tabii bula- mayadabilirsiniz. (he!he!) * Iyi şeyler, küçük kahverengi paketlerde gelirler. * Sebzelerinizi yemeyi ve dört ayaklı mahluklara göstermeyi unutmayın. GÜNEYBATI BÖLGESİ İÇİN İPUÇLARI * Bölgedeki evde sihirbazın is- miyle ilgili yararlı bir ipucu bulabi- lirsiniz. * Mağaranın dışı hava almak için güzel bir yerdir. Bir sorunla karşılaşırsaniz zıplamayı deneyin. * Hansel ve Gratel'i bilir misi- niz? Onların cadıya yaptıklarını siz de evin sahiplerine yapabilirsiniz. * Kaynağın dibine inmek iyi bir gezinti olabilir. Ama ihtiyacınız olan her şey yanınızda değilse son gezintiniz olacağından emin olabi- lirsiniz. * Bunun için ipi kullanabilir ve- ya başka bir şeyin içine girebilir- siniz.(???) * Son olarak bir gözünüz mut- laka Trifolium'un üzerinde olsun. BULUTLAR DİYARI (LAND OF CLOUDS) İÇİN İPUÇLARI: * Buraya nasıl gelirseniz gelin. Çok dikkatli olmalısınız. Bulutlar- da yürümek teecrübeli oyuncuların işidir. *En garip şeyleri ağaçların merkezlerinde bulabilirsiniz. * King's Öuest sabırlı insanların oyunudur. Silahlarınızı kullanmak için acele etmeyin. LEPFIECHAUNLAH ÜLKESİ İÇİN İPUÇLA * Mağaradan çıkışın yalnızca bir yolu var ve o yol sizin girmek için kullandığınız yol değil. * Taht odasından yalnız iki şey alabilirsiniz. ZARARLI AMA ENTERESAN İPUÇLARI (DENEYİN, GÖRÜN) * Kayanın önünde durup, hare- ket ettirin. * Şatonun etrafındaki hendekte ferahlayabilirsiniz. * Büyük fareyi beslediniz mi? * Ejderha yolunda yürüyebilirsi- nNiz. - Gelecek ay yazımıza King's Övest 2'den devam edeceğiz. ADVENTURE İPUÇLARI FRANKENSTEİN: Eğer evden çı- kamıyorsanız koltuğa oturup bekle- yin. Bir süre sonra kahramanımızın babası gelip, kapıyı açacaktır. NEVER ENDİNG STORY: Kapıyı açtırmak için sihirli sözcüğü kulla- nın: Lütfen deyin. GUEST FOR THE HOLY GRALL: Tavşanı geçebilmek için bombayı kullanabilirsiniz. COLOR OF MAGIC: Eğer gardi- yanla konuşursanız size “'two flower''ın yerini söyleyecektir. FUTURE WARS: Manastırdan çıkmak için: Rahibe içki içirip üze- rinden alacağınız uzaktan kumanda ile mahzendeki fıçıyı açıp ışınlama odasına girebilirsiniz. Gizli kapıyı açan fiçiı merdivenin üstünde duran fıçıdır. Adventure sorunlarınız için adre- simiz: Hakan Özkan-Kalamış Fener Cad. 21-6 İstanbul HOL A A ÇG Hediyeler MECİDİYEKÖY C£ COMMODORE MERKEZİ NİSAN AYI ÖZEL İNDİRİM KAMPANYASI İŞ EĞİTİM PROGRAMLARI DİSKETLER - KARTUŞLAR - M.BANTLAR HERTÜRLÜ BİLGİSAYAR MALZEMESİ * Amiga 500 ve Commodore 64 için sürpriz * En Son Oyun Programları CUMARTESİ VE PAZAR AÇIĞIZ Türkiyenin-her köşesine fiat listemiz ve siparişleriniz gönderilir. Akbank Siracevizler Şubesi (İSTANBUL) 3127 Nolu hesaba yatırılan sipariş bedeli makbuzunun fotokopisini, isteklerinizi ve adresinizi bize göndermeniz yeterlidir TELETEKNİK YETKİLİ SATICISIDIR ACAR BİLGİSAYAR A.Ş. Eski Osmanlı Sk. Cansu Apt. No: 9 D: 6 Mecidiyeköy- İSTANBUL BİLGİSAYAR BAŞLAMIŞTIR 1 - Commodore PC. 2 - Amiga 500 - 2000 3- Commodore 64 Tel 172 81 62 43