5 Nisan 1938 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 10

5 Nisan 1938 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 10

rüş masraflâ mutbahınızın ihlihacımı temin etmek isterseniz kaybetmeden 1 yesi model Heidenia Mazot ocağı alınız. ; Sessiz, duman ve koku neşretmez, teb- İğE likesiz olan Heidenia mazot ocakları dün yanın en ekonomik ocaklarıdır. Bir telefonla evinize kadâr - mâzotunuz vakit temin edilir. & Toptan ve perakende satış deposu: Gazi bulvarı Ziraat Bankası karşısı DUNLOP mağazasıdır. Telefor 3737 Posta kutusu 275 Hiç yanmıyan ve bozulmıyan Amiyant Ffitilli Heidenia petrol ocaklarımız da vardır. Taşra için bavilikler aranm ıktadır. CKN GT Hakiki çiçek kokularını Bütün tabiiliklerile yalnız s.F Eczacıbaşı ç Kolonya ve Esans- larında duyarsınız Tabii, Lâtif ve çok sabittirler. Aynını yapmağa imkân bırakılma- mıştır. Benzer isimli tak- litlerini red edip S. F. Eczacıbaşı isim ve etikeline ea dikkat, M. Depo: S. Ferid Şifa Eczanesi Hüküâümet sırası UU Doktor — MNN A.Kemal Tonay Bakteriyolog ve bulaşıcı, salgın hastalıkları mütehessısı (Verem ve saire) Bermabane istesyonu karyısındaki Dibek sokak baçında 30 vıyla ©1 Ve musyenohanesinde sebah sasi 8 den akşam esak 9 /4 kadar hastalarını kabul eder OAROARAAAYAAKA CAY AAA CO D Tedefmo: 477S INN aT GA ll HAĞ SİRKİKAITİN A ha İzmir Yün Mensucatı Türk A, Şirketinin Halkapınar Kumaş Fabrikası Tarafından mevsim dolayısile yeni çıkardığı kumaşları Sağlam, zarif ve ucuzdur Yeni yaptırdığınız - elbiseler için bu mamulâtı tercih ediniz SATIŞ YERLERİ Birincikordonda 186 numarada ŞARK HALI T, A, Ş. Türk Hava Kurumu Büyük piyangosu 6 incı keşide 11 Nisan 1938 dedir Büyük ikramiye 200,000 liradır Bundan başka: 15,000, 12,000, 10,000 liralık ikramiye lerle (20;000 ve 10,000) liralık iki adet mükâlat' vardır. Ayrıca: (2,000) liradanbaşlıyarak (20) liraya kadar büyük ve küçük birçok ikramiyelerle #mortileri havi olan bu zengin plândan istifade etmek için bir bilet almaktan çekinmeyiniz. Kemalpaşa icıa memurluğun- dan: Fehm'ye borçlu İzmirde Şamlı Mehmet Zekinin Temmuz 320 nedile namında mukayyet ve | borç için mahcuz Örenin Çar- şıklıkara kesik mevkiinde vaki şarkan hacı Ali garben tarik şimalen hacı Osman cenuben Yaşar, Ismail ve Hasan bağla: rile mahdut 7 dönüm iki evlek 1800 lira kıymeti muhamme- neli çekirdeksiz üzüm bağı sa- tılmak üzere müzayedeye veril- miştir. 5.5-938 Perşembe gün 11-12 de Kemalpaşa icrasında yapılacak birinci artırmasında teklif edilecek bedeli muham- men kıymetin * 75 ni geçtiği taktirde ihale edilecektir. Noksan bir bedel teklifi ha- linde müşterinin taahhüdü baki | kalmak şartile artırma 15 gün uzatılır. 21-5-938 Cuma günü ayni saatte yapılacak ikinci artırma> sında teklif edilecek en son bedel gene muhammen kıyme- tin *6 75 ini bulmadığı taktirde satış düşürülerek 2280 No. lu kanun mucibince borç beş sene taksite bağlanacaktır. Satış peşn para ile olup delâiye resmi ve pul masraf- ları müşteriye aittir. Almak istiyenlerin ihale va. kıtlarında muhammen k.ymete * 7 buçuk nisbetinde illi muteber bir banka mektubile hazır bu- lunmaları ve fazla — izahat isti- yenler bugünden it.baren açık bulunan şa tnameyi görüp tet- kik eylemeleri ve mülk üzerinde bir güna hak ve alacak iddia- sında bulunanların 20 — gün içinde vesi yle biri'te da. ireye müracaatları aksi halde | hekları tapu sicille sabit o- | mıyanların paylaşmadan hariç | kalacakları Hin olunar. 1103 ANADOLU — İzmirde Çelengir oğlu Osman | tarih ve 35/20 No. lu tapu se- | aT Ürolog - Operatör Doktor Fuat Soyer Gülhane hastanesi eski muallim başmuavini ve İzmir Merkez hastanesi idrar yolları hastalıkları mütahassısı ——— İkincibeyler, Ahenk matbaası karşısında 36 numaralı mua- yenehanesinde her gün saat 15 ten itibaren hastalarını kabul ve tedevi eder. Denizbank Izmir şubesinden; Konak önündeki eski ağaç iskele binası olduğu gibi satıliğa ç karılmıştır. İstiyenler şartlarını öğrenmek ve tekliflerini bildir- müak. Güden gabemiza mörüpsat etö'üler. 1100 Bulvar şirketinden: İzmir imarat ve inşaatı umumiye Türk Anonim şirketinin 26 Mart 938 tarihindeki toplantıda ekseriye hasıl ol madığından nizamnamenin 26 ıncı maddesi mucibince ikinc içtima 22 N- san 938 tarihine müsadif Cuma günü saat 11 de toplanacağın- dan elli hisseye sahip ortakların şirketin Çatalcaya hanındaki dairesinde hazır bulunmaları lân olunur. 1103 Ruznamei müzrkerat; 1 — İdare meclisi ve murakip rapsrlarının okunması. 2 — 937 senesi pilânçosunun tasdiki ve idare meclisinin ibrazı. 3 — Müddetleri biten azaların yerlerine seçim yapılması. 4 — Mürakip seçimi ve tahsisatının kararlaştırılması. Tiân Kınık belediye riyasetinden: 1 — Kınık balediyesinin elektrik tesisatı (27000) lira bedelle müteahh'dine ihale edildiğinden bu İşe nezaret ve kontrol etmek üzere belediyemizce bir mütehassıs elektrik mühendisi tayin edilecektir, 2 — Talpler Naha Vekâletince tanınmış ve elektrik işle- rinde ibtisası bulunmak ve bu işlöre dair vesak res- miye ibraz etmek, 3 — Kontrol va nezaret işini defa Kınıkta bulunmak. 4 — Talipler ilân tarihinden itibaren bir hafta zarfında K nık belediye riyasetine müracaat etmesi. $7 Köyceğiz Malmüdürlüğünden: Köyceğ'z gölü ve tevabii olan Taşlıçaydaki balıkhaneler 1 Nisan 938 tarihinden itibaren 21 Nisan 938 tarihine kadar 21 gün müddetle beher seneliği 15500 zer lira bedeli muham- mea ile üç seneliği icara verilmek üzere açık artırmaya çıka- rılmıştır. Şartnamesini görmek isteyen talıplerin Köyceğiz maliyesine müreçaatları ilân olunur. 5 9 13 17 yapmak için ayda lâakal iki ir Kalemlerid Tecrübe edini” Kitapevi Y iman,, arantid Etiman için g Yalnız “Et atış yeri 20 sene & MKT ĞK DA D İzmir sicilli ticaret memurluğundan: (İhsan Canser) ticaret unva- | nile İzmirde Kemeraltında Hacı | Hasan öteli altında 52 numa. rada esans ve kolonya ticaretile uğraşan İhsan Canserin işbu ticaret unvamı tictret kanunu hükümlerine göre - sicilin 2242 numarasına kayt ve tescil edil- diği ilân olunur. İzmir sicilli ticaret memur- luğu resmi mühürü ve F. Tenik imz hkemesi ikinci Hukuk riyasetinden: — 1098 Ziraat bankası — kooperalif kontrorlörü ve İztuirin -Hami- diye mahallesi hane 473 ste kayıdlı Sırrı oğlu Vedad mah- kemeyo müracaatla evvelce tes: cil ettirmiş olduğu Öksevinç söyadının - Bilsun soyadile de- giştirilmesine Karar verilmesini istemiş ve isleği muhik sebebe müstenid olduğu bilmuhakeme anlaşılınış — olmakla — Medeni K. nun 26 inci maddesi hük- müne tevlican davacının alm'ş olduğu —Öksevinç — soyadının ref'ile Bilsun — o'arak değiştiril- lmesine ve keyf yetin macdsi mezküre — hükmüene tevfikan usülen — ilânına karar — verilmiş olduğundan karar mahkeme da: iresinde keyf.yet ilân olunur, 'DOKTOR. M. Şevki Uğur Dahilif hastalıklar mutahassısı İkincibeyler sokak No. 82 Telefon No. 3:6 -w AA ŞA A NM SN V GĞöz Hekimi | Mitat Orel Adres: Beyler Numan so» kağı No. 23 Kabul saatleri: Öğleden evel saat 10-12 öğleden sonra 15,30- 17 Tele. 3434 İzmir Asl'ye