26 Ocak 1930 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

26 Ocak 1930 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

Büyük sokak bayrak koşusu programı Gazetemiz tarafından tertip edilen koşu hakkında son kararlar verildi. Koşunun çok heyecanlı olacağı anlaşılıyor | Gazetemiz — tarafından — tertip edilen sokak bayrak koşusu prog- ramı şudur: 1 — Müsabaka sokak ve bay- rak koşusudu. 2 — Takımlar ikişer -kişiden mürekkep olacaktır. Her klüp arzu ettiği kadar takımla bu ko- #uya iştirak edebilir. 3 — Koşulacak mesafe Beyoğlu Galatasaray terbiyei — bedeniye klübü ile Akşam matbaasındaki yoldur. Koşu sahası gösterilmiştir. Her takımın ilk koşucusu Gala- taray klübünden itibaren tramvay güzergâhı ve Sirkeci ve Babili ziHAN —— Gidiş 00 müdürlüğü ve İş bankasının sağ esini takiben travmay yoluna mülâki olacak ve ayni tarikle Galatasaray klübüne avdet ede- cektir. 4 — Her takımın ilk koşucusu tek mumara ve ikinci koşucu ise çift mumara olacaktır. Bunun aksi zühur ettiği takdirde derhal o koşucu ve takımı müsabaka harici addedilecektir. 5 — Her klüp ve mektep ikâ bakem namzedi gösterebilir. Ko- şunun muntazam bir şekilde cer- yanını temin için müteaddit yer lerde kontrol hakemleri buluna- müsabiklar koritrol hakemlerinin | iş'arı Üzerine derhal imüsabaka | Hakkını kaybetmiş olurlar. i 6 — Müsabaka 7 Şubat 1930 Cuma günü icra edilecektir. 7—Müsabaka günü bütün müsa-| bikların sabahleyin saat tamonda Galatasaray klübünde isbatı vü- cüt eylemelri mecburidir. O gün tayin edilen saatte yapilacak yok- Jamada bultmamayan müsabıklar bilâhara müsabakaya iştirak hak- kını paybederler. Müsabakay tam saat on birde başlanacaktır. B — Kayt muamelesine 30'Kâ- munusani 1930 perşembe günü ların isimlerini bildireceklerdir. 10 — Birinci gelen takıma lay- mettar bir hediye ve en ilk gelen koşucuya da madalya verilecektir. On koşucunun tefriki şu suretle olacaktır. A — Galatasaraydan hareket eden ve matbaamıza ilk gelen beş koşucu. B — Matbaamızdan — hareket edip Galatasaraya ilk giden beş koşucu, 1l — Klüpler ve mekteplerin gönderecekleri esami ve takım listesini doğrudan doğraya spor muharrirliğimize göndermeleri rica| farikile Cağaloğlundan inen yo- kuştan —matbaamıza — gelecektir. İkinci müsabık matbaamızdan ve Yenipostane arkasından, piyango caktır. Planlar kâfi miktarda tab'etti- rildidiği cihetle her ne suretle olursa olsun yanlış yol takip eden Emniyet sandığı müdürlüğünden: Müzayede İkraz — Merhunatın cins ve vevi BT 265 9750 Sultanahmette Firuzağa mahallesinde Ti- Ülfet, Ra- carethane sokağında eski 29 yeni 71 nu- bia, Müved-i maralı bir hanenin tamamı, det haslar 276 10888 Lâlelide Kızıltaş mahallesinde Eşbeçeşmesi - Lâzarı ef. sokağında 10 numaralı hanenin tamamı, 100 15875 Rumelihisarında — Alitorlak mahallesinde Salih ağa Çeşme ve Kuyu sokağında eski 52, 4, 4 mükerrer 6 yeni 32, 32-1, 2, 4, 6 numa- ralı maa oda dört dükkânın tamamı, 17929 Sarıyerde eski Kudretullahefendi yeni Türbe Hasan Tah- sokağında eski 10, 12 yeni 68, 70 numa- sin B. Nu- ralı maa arsa bir bap hanenin tamamı. diye, Seniha ha.lar. 18530 Galata da Yenicami mahallesinde kürekçi Rıza paşa ler ve Mahmudiye caddesinde eski 11, 13, İsmail Hakkı 10, 12 yeni T1, 13, 12 numaralı Fevkinde ve Kenan 'on dört odayı havi büyük bir mağazanın Beylerle Fat- ma Belkis H. Dimitraki Veci Ef. tamamı, 19857 Büyükdere de Büyükdere caddesinde esl 486 yeni 379 mumaralı bir dükkânın mamı, 20504 Beyoğlun da Feriköyün de ikinci kısımda İskenderoğlu sokağında eski 24 yeni 68 numaralı bir hanenin tamamı, 47T Verneciler de Camcı Ali “mahallesinde Vezneciler caddesinde eski ve yeni 113 numaralı bir bap dükkân ile bilâ gedik muayyen mahallin tamamı. 790 Üsküdarda Selâmalicfendi - mahallesinde Parmaklıbakkal ve Şecabağı sokağında 1-23 mumaralı bir hanenin tamamı. 903 Kadıköyünde Osmanağa elyevm Rasimpaşa mahallesinde atik Karakolhane cedit Uzun- bafız ve Karakol sokağında altı defa 7 mükerrer yeni 142* 144, 1AÖ, 43, 45, 47 mumaralı beş dükkânı müştemil bir apartı- manın tamamı, 1353 Kadiköyünde Caferağa mahallesinde atik Fatma H. Bahariye cedit Şevki Bey sokağında eski 33 mükefrer yeni 19 numaralı bir hanenin tamamı. 1520 Haydarpaşa'da - Osmanağa mahallesinde atik Hüdaver: cedit Köscoğlu soka- ğında eski 12 mükerrer yeni 19 numaralı bir hanenin tamam. , 1705 Beşiktaş'ta atik Kılınçali yeni Sinanpaşa- 1350 Kemal B. Hatice Cemile H. 950 Ahmet Saim B. 7700 Kevser H. Azize H. nihayet verilecektir. 9 — Klüpler ve mektepler | verecekleri listede behemehal iki- şer kişilik takımların ve müsabık- olunur. 12 — Bu müsabaka her sene muayyen mevsimde tekrar edile- cektir. AlkulG ile , İzale ediniz l Pa Göğüs ağrılarını ve soğuk. siğınliğina, znif ciğerlere, Sakiroğe, Sonlayım, rematlanm, ve xo ber kangi mma üi sandı için. b çeki ve tecrühe edilmiş ilâç ven Serii n Saf, ve'en müesir olacaklır. Agriyan vere Alkoksal Tatbik idiniz Allöseks Plasters «Hariçten istimal edi Her ee inarlı so- 8 numaralı Ka kakta eski 35 mükerrer yeni bir hanenin tamamı, 1809 mükerrer Üsküdar'da Karadavutpaşa ma- hallesinde Attamataşı caddesinde 89numa- ralı bir dükkânın tamarmı. 1969 Aksaray'da Oruçgazi mahallesinde Köp- Fatma Zehra rülü sokakta eski 10 yeni 6 numaralı bir - Habibe hanenin tama: Hanımlarla Hüseyin Cahit E£, 2029 Kadıkâyünde Zühtüpaşa mahallesinde atik - Nuriye, Nu- Tahtaköprü cedit Hasırcıbaşı sokağında rettin ve eski 6 mükerrer yeni 25 numaralı bir ha- Seyfettin nenin tamamı, Efendiler 2034 Çarşuyukebirde Keseciler sokağında eski Hasene Şe- ve yeni 3 numaralı bir dükkânın sülüs hissesi rife H. 2045 Sarıyerde Atabey sokağında ceki 12 yeni Refika H. 52 numaralı bahçeli bir hanenin tamamı. 2057 Beşiktaşta Abbasağa mahallesinde Hasan- Fatma Mü- paşa deresi sokağında eski 5 mükerrer” vedet, Fat- yeni 6 numaralı bir hanenin tamarm. —ma Mamnune Hiler| Yukarıda ikraz numaraları yazılı emlâk vadesi hitamında borcun verilmemesi hasebile (61) gün müddetle müzayadeye çıkarıldığından talip olanların ve fazla tafsilât almak tstiyenlerin Sandık satış amir- liğine muracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. 200 Emine ŞazinientH. 300 435 200 450 760 ağrıları | İzmirdeki maçlar Altay mı, Altınordu mu kazanacak? İzmir, 20 (Hususi) — Bu hafta yapılan müsabakalar üzerine İzmir şampiyonluk liki hiç ümit edilmi- yen meraklı bir devreye girdi. Geçen sene ikinci kömede vasat bir mevkü olan Anadolu takımı, sıfıra karşı dört sayile bitince kö- menin en kuvvetli takımlarından Göztepeyi mağlüp etti. Mağlübiyetler acıdır. Eğer ne- tice mağlüp takımı çalışmağa sevkederse bu acı büyük bir ka- zanç süretinde tezahur — eder. Göztepe takımı istihfafla karşı- landığı rakibinin, bu sürprizine karşı harekete geçmezse ve bin- netice çalışmazsa likin en sonu ihtimali vardır. Bu maçtan sonra iki kuvvetli rakip Altınay - Sakarya - sahaya çıktı, Sakarya her zamanki kuv- vetli ve azimkâr takımını sahaya çıkarmağa muvaffak olmuştu. Al- tınay ise İhsan, Safi, Nazmi, Ala- ettin, Fehmi gibi birinci takımın kadrosundan 6 noksan oyuncuyla sahada görünmüştü. Altınayın bu şekli hakikaten acınacak bir haldi. Oyun Sakaryanın penaltıdan ka- zandığı bir gölle lehine neticelendi. Oyun heyeti umumiyesile mü- tevazin, ikinci haftaymın son 15 dakikası Altınayın çok Şahane hücumlarile geçti. Altınay bu oyunuyle seyirciler üzerinde iyi bir tesir braktı. Sakarya kazan- dığı bu oyunla şampiyonluğa doğru giden takımların ön safındadır. Önümüzdeki Cuma, günü şeh- rimizin iki mükim takımı, Altın Ordu - Altay takımları senelik lik e bu mühfm maç için eski fütbol- culardan Hamit beyi Uşaktan getirtecektir. Altınordu buna mukabil, oyun- cularının metepli olması ve son âdiseler üzerine — mekteplerin lüplerde — fütbolü —menetmesi erine zayıf bir şekilde çıkacağı tahmin ediliyor. Bu mühi galibini tahmin etmek kabil de dir. Bizim düşüncemizce iyi oyna- yan takım kazanacaktır. A. Cemaleddin J. İTKİN Şehir we &por elbiseleri, otombil ve seyahat mantoları yağmurluk — pardesüler — içi getirttiği gayet mütenevvi u- maş — koleksiyonunu — ziyaret etmek Üzere muhterem müş- terilerini davet eyler. Fiatler ehven olmakla be- raber, işçilik mükemmeliyeti, cinsinin nefaseti ve hüsnü inti habı garanti etmektedir. İMütenevvi yerli ve İngiliz umaşları vürut etmiştir. J. İTKİN Tüccar terzi Beyoğlu İstiklâl caddesi No. 405 Teleton: B. O. 450 “HANIM, Terzihbanesi MÜKERREM ve YAŞAR Sultanhamamında Hacıköçek camii karşıisında Havutlu hanin ittisalindeki mağasanın fevkinde No 22