Jüyıfalarında unutlmektsn Meke pa vetieii, bölinde neşret- ih ini dişb €et iki kısma ağmılmış : özak ğa hatırşlartle baş Yidton sabjeetif e e karşıyadır, a- kina ük gölri ki sn aşan şii- 2 Manen ik mevgjilile konuşuyor: & diyordu. aksın diye, ip gepiyordu * wii sevgiliye... elde * kabiliyeti, göse beşe Biyesinin mümey- İ ve inkissrdir. Bn ban erin gült döğrüdan doğmaya kendi ie ENVER, NACİ Diyen şar ,,Ölüm,, adlı şiirinde daha bedbin> Kasimalarla ne kadar - Geniş açılan mezar, , Yerin dibi yine dar, Beni gönlüme gömün. Yukardaki dörtlükte de görüldüğü gibi şair (7) Hi şiirlerde dalma fezla âkıcı, net ve teknik imuvafia- kiyeti siyadedir. Dar kelime ve şekil çerçevelerini dldukça ganiş v4 ince hizler sikıştiniimiz: (Kitapda. sekiz tağe böyle gir vardır.) i i Dağlar ne kadar yakın Görünüyor uzakdan, Bilesin naml yorgunum, Ruhumu tişmmakdan. “Bası şiirlerde bilhasö bitişlerde bir iki mugu halinde ortaya Konulmuş ruh! muammalara rastlar maktadır. Bunlar kat'i hükümişfe vermıyan jmuniş fikir parçalarıdır. Şair, kerlin hayal ve duygu hümi- » Şetinitehdiş etmeden kalbin hammas tellerini hareke getirmek için busl şekline börüdüğü moak ve samimi Teteddütlerini mısra kalıplarına dökmüş: Bündin ki artık keder Bulamaz girsek yer, Minki kalkan sed geçer İçdon gelen acıya ?.. Baslı, gelib ev Rokulür Düşüp eridi suda. Bizden bir şeymi vardı Renk, şekil vo kokudaf,, Şimdi artık yalnızız Düşündüklerimizle, Bizmi günlerle öldük, Günlermi öldü bizimle ? Mübin, kendisini düşündüren, içinde düğümlenen hayak ve sabint sırlarını gene istifhamlarla ifşa ediyor £ Manki rüyaya dalar usanmadan her gece Karanlık sokaklarda “yanan pencereler ?