j İ ___V_—ı ; y İ '“ı #F ARSARDİÇK 1 a L* w'.'"',“I /'*L' | v_'! | Serinin ikinci oyununda da birinci- sinde olduğu gibi Sir Graham'ı yö- netiyoruz. Yalnız burada bir ünvan dağışıklığırıderı bahsetmemiz gere- ecek. King's Cuest 1'de, Sir Gra- ham üç hazineyi de Kral Edward'a verince, zaten ölmek üzere olan Ed- ward ünvanını Sir Graham'a devre- diyor. Böylelikle artık oyunda bir sir yerine bir kralı kumanda ediyoruz. Yönettiğimiz ülke yine Daventry, fa- kat oyunun geçtiği ülke, sizin çok iyi bildiğiniz bu topraklar değil. Oyunda bir kralın isteyebileceği her şeye sahipsiniz. Ortakarar bir şatonuz (Bunun tek suçlusu, o za- manki bilgisayar grafiklerinin çok gelişmemiş olmasıdır.) Çok iyi bir işi- niz. (Bakmayın, krallık şamatadır) ve büyük bir şöhretiniz var. (Tabii ya, siz King's Öuest i'i bitirdiniz) Fakat kendinizi çok yalnız hissediyorsu- nuz. Tüm masallarda bulunan genç beyaz atlı prenslerde bulunan şey sizde yok: Genç ve güzel bir pren- ses. Eh, artık buna iyice canı sıkılan King Graham, dünyanın her tarafı- na haberciîer yolluyor ve Kolyma denilen uzak bir ülkede, Valenice adında çok güzel bir prensesin, bir , kulede yaşadığını öğreniyor. Çok saçma da olsa, Valenice'i daha hiç görmeden ona aşık olan King Gra- ham, bu kızı kurtarmak için hayatı pahasına bir maceraya atılmaya ka- rar veriyor. Bu macera da başarıya 54 VA HAKAN 'The Polyp' ÖZKAN