R RIMBAUD eği vE, a Dair a N ” aralı . , Denimseyordu.. Öyle ki sdeta ken- ee bu dev gibi delgeların canlı parçası yordu. Fırtıns “ akıntı Kayığı mütemadiyen en Şimdi p bn spa kadar kimsenin göremediği ve halis düşüdemedi- Bi Kosibiiklerle Kirli katşıya müte dönie hatpteri, dünyanın en bisop oanatrarları, girdiplanle adığı teh- Hiybik gekinin likeli sabifter. Müazzam çeHölelek, Ve miyelr yeşil kazlıklar ata- işa baliklari, Rilibad bu hislerin yakdığı liirinde diyor ki: enizde aşklarını şerhler ha- Huda daşyrşu sarı ve mavi ei — taylnışlarını giden nlalâcayip al- tesiriyle gör yeni bir âlem yaratinak dster ybn İimbend ya be yelondağun sorunda abii ve bitkin apak Billie gine doğru sürtiklemektedir. A am e a çök ağ. böwim 4 le aa çiğ yürekler Mir her doğaşunda bana Telâ- kek; güneş her yilkeslişinde abılar getirdi, ” Beni serhoj eden aşk ve iztirap İandinden geçirdi. Deldirdü ve Artık kayığımın omurgaları kı- nhp parşalahnn pen do denizin uçurumlarıoa gideşitn.) «Batesu İvte> eserindn şairin hisleri med ve o#sir gibi yükselir alçalır ve çekilip. Oeski edabiysi formüllerini, şiir tarsını hor göre mdş, yep yemi bir nsul yarsimak arzukuyla bu eseri yazmıştı. Griji- nal bir hayal âlemine dşlan Rim- baud lerini bambaşka bir vw iâplia eye çalıştı. Jöserin baş langıcı bakikata yakin olmasu4 riğmen git gide normal akıştan #onsuz bir hayal âlemi- B6 dalışı vardır. (Jean Marie Üsr- râ) nin dediği gibi: Yari hekiket, yarı efsâneyi 0- inn Batean ivre eserini anölize et- mek için en kavvetli tabirler, ke- Hmeler bunşb yanında sönük ve âsis kelirlar... . Hayatın bifün bağlarını kmp Hi Yeni icatlar Hârp, siraati ve jatla eörmeği bile (Omakineleştirdi. En son meslincirinden.