| | b iş, Miler b a İ “Bekârlık ve yan A Meşrettiği bir Gikmiştar. i Mafia ahlâk Üzerine, yn, bilg eler Üzerine N Si k az tiye, ari et ie e. Eser, tecrübeli Kn beli iği ma- “ğ denilen, Yüzü kap ül seyrek gör in ev evlilere bilgi. | »|lar, baba ve an: - | vazifeler hakkındaki tece: mis |İarsa, tenas -İ tehlikeli faaliyet başlar. Kız bızırile s) , erkek çocuk ta da terasül (1 “İ uzvile « İ8 mekteplerdeki çocukla - İosanizmin en yaygın şekli olan, &- » |deta sinoni İ ğe başlar. Sinemalardaki öpüşmelerin sey den boşslanır. Tedbirli anneler larını bu yaşlarda yavaş yavaş zulamağa başlarlar. Fakat bu yaştı kız çocukların çoğu kendilikleri den büyük arkadaşlarından kâfi miktar tenevvür ederler. Kızsa bir gün külotunun kırmızı renkte mayi ile kirlendiğini gö- çok İrür, erkekse tenasül işleri hakkımda be | ki tecessüssü amamlamağa her fıtsatta uğraşır. Arkadaşlar, kendi” İsinin karıştırdığı sıhhi, trbbi kitap- n tedbirsiz hare | ketleri, dalma fikirlerini ve hisleri» »İni gıcıklarlar, sonralarıda tenâsül uzvile oynamaktan zevk alır, Bu yaştaki çocukların bunlar hakkındaki bilgileri vetlendirme şekillerine dair opek | çok müşahedeler neşredilmiştir. Her organları ve vazife hakkındaki tecessü3 hislerinin y rda nekadar kuvvetli oldu” Bunu bulur. Bunlardan sonra asıl oynamaktan zevk Cuyar. Çocuğun muhitine ve ana babanm GIKKEt ve Mmtimanıma kore öğrenme reö şekil ve zamanları d şik olmak üzere genç (o çocuk ona'| nizmi öğrenir. Kendi kanaatimce bu işte en mü him rol oynuyan, bunu kendinden İ büyüğünden çabucak öğrenen çö cuğun kendinden küçük olan arka" daşına bu işi hemen açmasıdır. Ley lar arasında i olan mastürbasyonu bilmiyen On, on ül çocukları i | yanında yatıran ana ve babaların sevişmelerinde çocuklarına (o karşı | gok ihtiyatkâr olmaları Jâzımdır. ir şey anlamıyor, bir şey hissetmi- MWAYET SEN, KIPIR DANMI-. KORSANI SUÇU DE SENİ TEYAA KEONEL. MAPİSMANE Yi” YERLİ #EKERLEMLE MUM, Paza #asüli ihtiyaç tabii bir hâdisedir .“ ihtiyaçta imsak de, suüistimal de lena neticeler doğurabilir ayat şartları, vaziyeti bir adamı bekâr mecburiyetinde bırakırsa ne olur ? ekârlardan niçin daha uzun ömürlüdür? ların pek çok hatalar yap İ a şahit oluyorüz. ibi yaparak on) Jar çoktur, . 1 ihtiyatsızlıktan sonra, ları gözetliyen çocu Yaptık seni bu gece ezerek ovuyordu, ser- de beni ezsene,, dediğini mahcubi- yetle anlatan (hastalarından olan bir annenin hal iÇ unutmam. Tenasül hisleri kuvvetleşerek te- nasül organları tekâmül eden erkek çocuklar, sıhhatlerine, hayal dere celerine, muhit ve terbiyelerine gö” re zaman ve sayısı delişen rüya al- Ağaçtan hayretle bu garib ve valışi manzaraya bakarken mey - danm karanlık tarafında bizim eri beslediğimiz büyük kovanları andı. ran birtakım kümelerin yanyana di. zili olduklarmı, bu kovanların ba - ş'nda upuzun #akall: adamın hora teptiğini gördüm. Ateşte kaynıyan esrarengiz küza- 7. Bu yaşta umumhaneye gide-İnın arka tarafında da kızarmış taş- medikleri, v bu ihtiyacını gide | ar üzerine türlü türü balıklar, recek bir m dost bulamadıkları | bütün bütün domuzlar, av kuşlari için mastürbasyon yaparlar, İgibi birçok yiyecekler konulmuş, pi- Kızlarda da böyle rüyalar olur, | şirilmekteydi. Onlarda da mastürbasyon yapanlar | Yüzleri beyaz kireç maskelerle vardır. boyanmış Bohu - Bohular, kazandan Bu bal gençlerde zayıflama, Kan! tüten alkole benzer garib buharla çalışmalarda çabuk yorgun” | kızgın kordan taşları üzerinde pişen umumi zaafa, hafıza ve zekâlemvar yemeklerin kokuları arasmda , çarpmtılara sebeb © gürül yanmakta ol da bir kat daha vecdle dans etmekteydiler, Dans edenler arada sırada birden lırsa, İbire açılyorlar, büyük bir halka ateşin Tur, alt güz kapaklarının altı derince ir KAYIŞ Şeklinde siyANLAŞLIRI YOLU” lür, e ölüme bile geçiyorlardı, Bagi üzerinde pek ka-| », tabiate aykırı ola- | harık kadın saçları bulunmasından | cnn yalnız başı" | bu adamın Böhu - Bohuların reisi | pa kendisinin veya ayni cinsten baş" | olduğunu anlamıştım. kasının eliyle, dili; iyle veya-| Bu adam elinin tersiyle öründen hut kılıf veya kadip şeklinde âlet! geçenlerin göbeklerine, tam bana lerle giderilmesidir. Pohuanm gösterdiği o siyah nokta. Bunun hakkında tafsilât vermi-' nm üzerine vuruyordu. yeceğiz. (Gençlere öğüllerimiz) ad“! Bütün bu adamların ortasında çip lak olmıyan, yalnız reiati, O, bilâ - İla kalm kumaşlara sarılmış pek “Devomi 11 incide) İ heybetli bir haldeydi. Önünden ge İı başka bir kitapta bundan bahse deceğiz. , sam am m 59 a vr m amm LEE EDA EAA A KM Kızıl Gölge HABER'İN RESİMLİ ZABITA ROMANI (sizi Gölge HA Bu ŞETE HAKKI /Ç BiR MALUMAT TER yer of vim TERSEMLEN BEM BURA- YA MEDA... NEVA ŞE ZeslB2 147EDigi ağa CAM. da va, YAZAN:L,. Busch 35 Yılını vahşiler arasında simsiyah bir |, ) halinde toplanıyorlar, sonra birer : kavemet | birer ortada oturan saçları pek ka-| © z a genci Sü |rişık şişman bir adamım önünden e Mİ genlerin göbeklerine vuruşu ise her halde Bohu - Bohuların karınların - dak! bu siyah noktalardan cinleri çıkarmak için olsa gerekti! kim göbekleri üzerine bu to. venler öbür tarafa geçer geç mez daha coşkun bi? vecdle dans et meğe başlıyorlardı. Bobu - Bohula- rın bu şişman reislerinin önünden geçmiyen galiba yalnız ben oldum. Fakat bu garip gizli cemiyet re isini son derece merak ettiğim için oldukça yakınma sokularak adamı tetkik ediyordum. Bohu-Bohuların reislerinde hiç de kıyafeti gibi heybetli bir yüz yoktu, Bilâkis reisin yüzü son dere- ce tatlı, âdeta bir çocuk yüzünü an ildeydi. Evvelâ, bu ka” dar mühim bir cemiyetin — reisini haydut yüzlü, sihirbaz veya kâhin- i bir halde bul ni e nca pek ziyade (hayret ettim, Fakat biraz daha yakınma sokulup da daha dikkatli (bakınca hayretim büsbütün artiz. “Zira Bohu-Bohuların reislerinin kadın olduğunu görmüştüm. Demek ki Bohu-Bohular ilk cet- lerinin ananelerine hâlâ riayet et- Zira bütün bu havali” ilk klanlar” uşak ve tatir yüzlü bir| Kızgın fırın taşları üzerinde çıplak ayakla gezen Fıçı'lılar | i | tabii diktatörlüğünden geçirmiş bir Alman seyyahı tikleri zaman, henüz er- ve dişiliği dahi sarih surette İarketmedikleri devirlerde kabilele rin erkekli yiyecek ve av tedari- kile meşgul oldukları için kabileye bir kadın riyaset etmiş olduğu ta- rihi tetkiklerle arlaşılmıştır. Hiç şüphesiz insanlığın o dev rinde kadınlarda yırtıcılık ve kuv- vetlilikte erkeklerden hiç de aşağı değildi. Fakat hayvanları taklid & derek dişi yuvada, yani okalibenin obasında kalmakta, bütün oba işle- tini kadınlar görmekte, erkekler yal nız kadınlara hizmet etmekteydiler. Okyanusya adalarında hâlâ ka- m kabileler vardır, Benim yaptığım uzun m deler ne de vardığım kanaat ilk cemi inin kadın reislerle mile teyit et- halir şe) başladığı fikz miştir, bırakmıştır ki İlk insanlar sırf bu hâdis yı kadına tapmışlardır. Erkek, ili insanlar nazarında sırf kadını bes İemeğe, yaşatmağa, yırtıcı hayvan lara karşı müdafan etmeğe, ona tap mağa yaramaktan başka hiçbir e he i diğer milhim netice daha vardır ki o da kadm reisli kas bileler şeklinin uzun asırlar sürdü- güdür. İnsan cemiyetleri, kadının bu ilk ancak bü- yük ve kanlı ihtilâllerle kurtulabil- mişlerdir | Yani, insan tarihinde ilk içtima ihtilâl ve inkılâp, erkeklerin kabile reisliklerine geçmesi inkılâbı olmüş- tur. Halâ bir çok . kabilelerde bu dünyanın ilk kanlı in ana nesi devam etmekte, birçok kabile- İler doğan &ız çocuklarını öldürmek» tedirler, İlk insanlara nazaran pek çok te- kâmül etmiş olan Polinezya adala- rının hiçbir yerinde bugün kadm reisli kabile (Okalmamıstır. Buna rağmen Bohu-Bohuların kadın reis leri oluşu bunların ilk cedlerinin a nanelerine sadık k klarını gös teri, Bohu-Bohuların âyinlerinde anadan doğma çıplak oluşları dahi taklid ettiklerini göster- ? im Bohu-Bohularm dansla" rında dahi bu hususiyet derhal gör ze çarpıyordu. Daima bir kadın et- rafında ya (5) veya (7) erkek dam setmekteydiler, Bohu-Bohu'arın dansları mutlaka dini makiyeş> ve mabutlarmnı taklitten ibaretvÜlacar ğına göre, demek ki, Bohu-Bohular kadını yalnız kabilelerinin reisi ola- rak değil, mabut olarak da tanumak taydılar. Bohu-Bohu denilen bu giz i âyin mensuplarını şu vaziyetleri- ni gördükten sonra ipsün eti yeme leri İâeımgeldiğ#ni de düşünmek meç buriyetinde kaldırı. (Devamı va)