Adel vw Fred Aster YEN! ASIR Daha pek küçük yaşta Sanat kabiliyetlerini gösterdiler Beraber yaşadılar Beraber oynadılar Beraber alkışlandılar Beraber parladılar AŞK Tam altı sene bu birbirin- den ayrılmaz iki - kardeşi birbirinden uzaklaştırdı San'at İse şimdi onları birleştiriyor. Ea bir ilk mekt ers yılı sonu. ıklara mükâfat dağılma imerasi çe mi a kiübin yi bu EK e ebeveyinleri için bir “Piyesin adı (Siranova de B (Sirano) rolünü küçük Fred, ok . < yine küçük Adel yaj Sirano, kılınçlı, güzlü Kevoeti ye siki iz alkali m san da İnce bike Sel rollerden en mi alan zn Si yaşında bir oğlan çocuğudur. rolünü alan Adel — Fred keke Ve ancak on yaşındadır. Söhne hazirlânmiştir. Bir saat sonra piyesin temsili başlıya: caktır. Adel, arkasına Roksanın güzel elbi- sesini geymiştir. Fr de bir kahra ierik belinde bi Tinç; ayağında çi ipe ve yüzünde: de bir takma burun vi Adel, birden Fredin odasına -koşürak geliyor. — Brad... Fred. — Ne var ee — Çabuk... Takma burnunu, erin, girin em çıkar. Aklını nattın., Birazdan sah- olu; neye ki iz. Aklıma mühim çok mühim bir sey pi — Ne imiş o aklına gelen şey.. — Sen Sirano oluyorsun değil mi? — Evet... 7 Ben de Roksan. — Di benden küçük- Roksandan > benden zatfsin. » Sen sün.. bel Sine ai — Yapacağı ben Sirano olayım. Sen Raksa, bi r er- ç mesinin bulundüğ imüsa Jonu alkışları im ordu. “İki kardeş rollerini şâyanı hayret ii rem yi yetle LA e Sahn n tuttukları, him yetlerinin birbi ie ağlı olduğun! ileri için ikisi de im başla oyna: !s ri ir daima uyumak ihtiyar bir adam, eri ime iü yummadan sonu! : b Hek de mi Miş ve ai vela pirim demiş Yavru- ö Bili i mandi ile maal SN ri t yeniden Adel A: ların tutacakları el ve öneşlek çin en (ihtiyara 8 öyledi: - ia ve ea bir işarettir. Lütfen) — Fred ve Adel Aster. a bağışlar mısınız ? ie m iri ir ise da koltukları İki kardeş, bu muvaffakıyetter son? anne, cuklarının adlarını n ortadan iğ RR avaletine çok üç saç, esasıdi Kadın, ın âdeti olan âh sonu YEDİNCİ Ss AHİFEDE - — Saç ediler m ondüleler kalkıyor.. Her kadının kendisine göre ve kendisine yakışan si saç modası vardı r 101LK TEŞRİN PAZAR 1937 Çekici güzelliğe sahip olan hangi tiplerdir? va olan güzellik tabii, hakiki Mişel Morgan Katharine Hepburn, Joan Gravford, Klasik güzellik bakımından çirkin saynabilecek çehreler “en çok hayranlık “toplıyanlardır di Simone Sim I Çe year ikler midir? Bu üzelli; yi nilar, hn iğin tanınmış Ma zamn, ii bir teshir ve ca- zibe unsuru ıl bilir mi? isi hususta kendilerini söz dal telâkki eden ba- zı kimseler mevzuubahis ettiğimiz 5 ual- kat'i bir «Hâyırs Ja cevap veriyor- ge Aa. güzellikleriyle ven çok şöhret alah, ve ei bü; ii ike mıza kiye leri kaza kadınlar hangileri yaz nan ya perdede gördüğümüz yalılar sp kt laşıliyor ki zamanım isle güzellik m. humu çok 2 gi ehreler Tai toplanmaktan © çıkmıştı. a aranan şey güzelli ade geri dir. Bu iv size dört a ri Bunlardan Mişel Morgan güzellerden La aranan safiyetten eser yoktur. donuktur. Ağzı küçüktür. Bununla ii yaber onun cazibesine yi sa- Çehre hat den bir çoklarmı temsil ederler. Fakat bunları beyaz perde dışında bitarat bir gözle tetkik m zaman içlerinden pek azının klâsik manaya göre çı- sama kemikli omuzları, fazla geniş al, haddinden fazla ip bir cazibe- İmal yi Joan eği. e de söy- iy Ele el ağı, geni n ba ne iri i|ğine bap u halde sevimli dia slam dal gü- zelliğinizin klâsik uygun o ii yük yeise düş- di Bi rı ini , Gör tra güzel ilm sayısı ço- Vindsor Düşesi Greta Garbonun bir filmini seyrederken ağladı Şansölye Şuş- nig'in bir nutku Viyana; 9 (ÖR) — Şansölye Şuşniz irki! vatanperver cephesi merke“ zinde > söylenen mutuk ke Avusturya mültecilerinin açtıkları mücâ” dele karşısında Avusturyayı e Şan lerin kaygılarını göstermektedir. 9 için m bir saç tuvaleti oluy larınız istikbalde çok büyük artist ola- caklar.. Bugün bu muvaffakıyetleri on- berleri b saç * kıvıran ike sölye bu münasebetle İspanyadan nüllülerin geri alınması meselesine dö imada ia ve demiştir ki: «Unu mamak dır ki Avusturyalılar İSİN hedef en e olmak değil en fazl8 kalp cesaretine malik olmaktır: j Yunanistanda verg -|değil, birer kadin güzellik mütahassısı- in t nzili a ii Atina, eken kiras Üzerini 'Umumiyet ld ie değil, alınan vergi nisbeti, cüz'i e) bukle bu sene a hâkim...) Pariste bir üs ee gli Düşesin iye giren) ml sinema Jedilmiştir. Şimdiye kadar yılda ar nde, yanda ve BAE kle, ve velolan Vindsor Düşe: a İsalonunda' büt o |drahmiden yukarı mesken k yi yüzün ÖRMEYE göre kadın: garderob kl teİlerden alınmakta olan vergi, Şi EE ek 2g Gerim Si ynam rop ve pe ler, Si sekeri ie le DAM İrini yi ii se. © i lerden alınacak ve yazlık meske e emi erkek a da gidiyor. Daha doğrusu kendi gibi|bakışlar istikametlerini değiştirmişler. — e ie ki res, Si rın ense ve alın de çok |göbretin üst basamağına yükselmiş bir dir. eki ün gazeteler, yapılan ayrı hususiyetleri var. Alın güzelliği ve | 43111 beyaz perde örmeğe | Filmin sonunda halk salondan çıker-) di engin Ki ense biçimi ile yakından alâkadar bu| gitmiş, Greta yu ken Vindsor Düşesinin gözlerinin kı-|selere yüklediğini ileri m hus Düşes bee de daha e tarza kimdir etmiştir. olacağımı ve etmektedirler