1 Ocak 1991 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

1 Ocak 1991 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

ta değmeden sağa geçin. Eğer dikkat ettiyseniz bu hare- ketleri yapmadan önce şu an- da bulunduğunuz ekranın sol alt köşesinde bir sütun vardı. Arma yukarıda anlattığım iş- lemleri yaparak bu sütunu da yok ettiniz (İnşallah!!!). Bu delik- ten içeri girin. Şimdi asansör- desiniz. Asansörün iki tarafın- da düğmeler bulunmakta. Bunlara basarak yukarı çıka- bilir ya da aşağı inebilirsiniz. Yukarıdaki odaya girdiğiniz: de kendinizi değişik bir oda- da bulacaksınız. Ekranın orta- sında sağa sola giden bir ro- bot ve sizin tam yanınızda da bir düğme göreceksiniz. Düğ- meye bastığınızda robotun hareket ettiği alanın ortasında bir delik açıldığını göreceksi- niz. İşte daha ilerki kademeleri oynamanız burada yapaca- ğınız hareketlere bağlı. Za- manlamayı iyi ayarlayıp robot tam deliğin üzerindeyken düğmeye basmanız gereki- yor. Eğer robotu aşağı atarsa- nız şimdi bir kademe geçme- ye hazır olun. (Aynı zamanda bir TAKE alacaksınız) Robotu aşağı attıktan sonra hemen asansöre dönün ve di- ğer düğmeye basın (ya da oraya doğru ağ atın). Bir kat aşağı İnince sağdaki kapıdan içeri girin ve işte LEVEL 4. Alt kı- sımda yanıp sönen, elmasa benzeyen nesneler bulacaksı- GA Te Dü MHF h PR Z Rar TRar "i A EARA LA AMazınc SPİDER:MAN'" FiüiyEeERK ae yi SİZ nız. Bu nesnelerin üzerine atla- yın ve yaralarınız geçene ka- dar orada kalın. Daha sonra ekranın ortasında bulunan ve ters L şeklinde olan cismin uç noktasına çıkın. - İşte buraya çıkın. b a kak 4 LA K xKK $ * Daha sonra ekranın tam üs- tünde bulunan delikten yuka- ri çıkın. Bundan sonrası düğ- meleri açıp kapayarak, kapa- li yerleri açma, sütun bulunan yerleri düz, düzlükleri yatay sü- tunlarla doldurma gibi işlem- lerden oluşuyor. Tabil bu İş- lemler yardımıyla sürekli deği- şik odalara geçebilirsiniz. SPl- D : *WeE ae ei lak E-MEN DEY TAKE 2 olduktan sonra (sa- nırim buraya kadar artık ken- di çabanızla gelebilirsiniz) yi- ne ekranın üst kısmında bulu- nan delikten yukarı çıkıyoruz ve sola doğru İlerliyoruz. Bura- daki robotu dondurarak yan- da bulunan gökdelene tır- manmaya başlıyoruz. Duvar- da yeşil renkli tuğlalar var. Bu tuğlalara değerseniz ayağınız kayıyor ve aşağı düşüyorsu- nuz. Bu yüzden karşılıklı duran bu iki duvara tırmanırken zik- zak çizin. Yani önce sağdakin- den çıkın, yeşil yere gelince (buraya değmeden) soldaki- ne atlayın, daha sonra yine sağ ve en son sol. Gökdelenin tepesinde bir dinazor bulunu- yor. Onu ağ atarak etkisiz ha- le getirin. Dinazorun yanından geçerek aşağı atlayın. Bura- da da bir düğme var, bunu kullanın ve sonucunu kendiniz görün. Daha sonraki ekranlar- da düğmeleri kullanarak la- ser ışınlarını ve elektrik akımı- nı kesin ve ilerlemeye devam edin. Oyun konu bakımından ger- çekten çok iyi. Yaptığınız ha- reketler de çok orijinal. Bu oyunda hepinize başarılar ve SABIRLAR dilerim... Commodore 64 - AMIGA 500 Grafik :6 Müzik " Oynanabilirlik : 9 enel ı7

Bu sayıdan diğer sayfalar: