SON POSTA DELER. Gigi, “Kadın Ressam Gravö Bir hata kurb ul yâre dokunmak Adetim de-|masm için, (Şimdi bu p Al bre 1 Yazan: Taisi Çeviren; Huri Özkan — malik la r Sokâklardâki fenerler © yavaş vs duğun, agyaktna basi Mrym sani var ya) başlarına kenar- ai rdu. Gök ai ie buluta iğ AE AŞ ŞA le beyaz çuha rapi, nerede ise h diyordu. Kocasına ye ez e Jam simitlenmie i m i nün 8 wa bütün güel sinai tam man ey ie Kip po Arş kpa ap kam m yi yı dağa miünasah t bi Yolda ein bir an-ev-! ep İnanm, gekilde toplanıyordu. iyük vel eylerine yetişmek e ateşe ra eli dik ağla Sİ dirler yetişmek üzere acele edi- Aşk Cl > açık anlatabilirim, zannediyorum) ii bi GOALE pi a fakat, dost > e BAN eye ebeğiy)ei” yaşayacak. Solan mi w kenarları birer #vz yuvası olurda. #ân'atkârdır. Zamanının insanlar, Dü- siğil apn bark çam iş iğ derken Aklıma gelirdi. İ Iman büyük olan sevimli, Mad eg «bari, yağ. kasının devi ki har na derim. Ve galiba da kendimi pek Bir ince süpürge elime i arar Ondan sonra mi mar başlamadan eye yetişen i a. a-| O, ie ERİ le za gelen ), bi — bitaraf mıntakaya Ya alamodu kadın saçlarının si- “9 limitine) si yordu. Şöyle, eve kadar yavaş yav: ütün gece çocukları etrafına top- ye yi a. sü yavaş layarak onlara hikâ; Ya kadar da değil, kadın saçına do-| enarlarındaki tozu alsam belki se- “ttiler ve di olar. yürüyerek bu gezintiden zevk alacağını vaki iyeler anlatmakla nmaktan (Yine lâf, firemliyeyim) do)” işlemiş olurum. recht e 1471 ile 1528 Senel Kia yu , havanın birden ir ekl a api se düşünmekten tâ çocukluğum- * le 3 en çoğu, doğ, ii e a en Heç a akn - a iğ me zn eğe Zili nış» | m n ei e in epelen panele kovmlarlşm Kalin M0” 5 yananlar ar bulundu. Nürnberg tı. Yağmur da tam pişen aş comşumuzun - adın unuttu-| çi tuvaletinde de modalar modalar, © zamanlar Alm; v7 muştu, Çünkü, bi in gün evde ki İ ğe e gezer diye, arkadaşla. Eum bir kızı vardı. Sarı rengini unuta- 49 ven ileri gelen yahierindaş li ap: Yeli mii, vr İn dar ede z e : e İkodul alan. una sela di ban. ba Ve bugünkü kadın sep madam; Me yap yaratınak ve Li si yas varı Mevra vam, muhat İsaliyord kilim ide N iile ap ea emini Za etmesine yalnız kendisinin fazla d»-| kalbi bi İM kene vi helezonu uçlarından tatıp| Modanın bütün hususiyetimi di kel-İyie yeniden salarak uğrunda ya le hi Jası ğa e Sek, rakmak istedi ak yine çekmek yine bı-' mede anlatabilirim: vin acı ve çet cetin ve bundan memnundu. Zayıf denecek ka nek bie itemiyerde. Bütün Sa tu En vgade: bk el dar ince vücudunu, sar vok e jmek bile istemiyordu. Bütün erkekler Se RL ” İt toy de her iki € Ai kağ a, 6 e Eater yle olduğu için de erin ee bu- kğ ee er. tam çiy Si Mİ ae oi eren kadını tunuyordu, Onun içinde, ti ima, “yoldan geçenlerin dikkatini çeki- ik olmasını istiyorlar mı? Başka hir yekdi almıştı. Ve galiba o devrin ma! sazla- ancak kı ordu. Pe m Mya 0m sl am aa EE zi yı Fakat o bütün iş asa bile, tek değişiklik ol jam çekip, sürüklemek, sapları &i-| riatiyanlığıni gerekde ik çiğ enlamlâr. zarlara kayıtsız kalmakta devam edi- geni yaApAME ini Sd Bani bir zamanlar helvaclar vardı. ram. İp dışında bulunan bir yenil nn ii Pin De ge aşma «ee e emin Diller İMİSET rn da, her bakımdan sanat tezahğ. BESEN ş Bu aim haram bae türün ii arirken, öndeki gire dam gin olan halis bir Alman üsfubiydi, Dürer'i, > bu zevkten mah yordu. Yağmur da artık a kğ eN in eserlerinden Btr rma eek a eml ay d alı büyük bir ihtirasla içine Psadiz ZAMAN > bir şey buwip!,, Kek bir elen en önün E ; ) sai; beyle ya ve vr ei Karani İzel ve sn Kk ağ #ananlarığın > FEEL Şia ein — rak kadı bileil kuvvetle yuğurdu. 1 özen nen Ka üm zi el kapaği, sirir gez) byme ye tecasüz içinde bulunan . gi er | Kema kadar, sia ur a — zi rum> demiştir. Onun için ani AR DA Yele e dalar Od | MAİN ve sn ia Generali; KAR Samerik Almanaa > 2 Mğ BİENİ Saa MEZE. ONA Li Böyle yanmda bir siya "biri, sezdirmeden yavaş yavaş arkalarından il Bin bütün cenup esi ARAYA > daha önemliydi. Bu sebepten, onun en e rn m e EMER Epi sai vizlaın tesirini göstermiştir. Bu born A EY as eee iin arkalarını takibe Kayalı. O Mar önünde an Eğe yedi banyodan pane e ei ama nan melhuz bina Du nihayet, Rönessansın klâsle raki. ©'ren genç anmelerdir ki, bunların en ii yn Şat KE Kami nl 7 e e AY en na aki ing gin gb ei kadar götürdü. Venedik çiYUX BÜzeliği ana şefkatlarında cas işe iler iz bii bas öyle ge mi kal z 0) lanır. Dürer, e | Kocasının bii li Be e AMME pek Huy zam; eni İm anüğlk aza resimlerinde, ayak ta- || “© yanındaki Don inin » sam a eler ar & hemi 21 yes e kabalığı liğını nasıl > edelim, > & a yağacı | dun uzun bir la vü- le ga KEKE tanınmış bir hiz sav Venedik Kirmeden bütün çıp İ diyordu. Yüzünü görmediği ie gra 1m ben ii çıplaklığile görmediği bu ile mn ği şeyin, şimal y yakıla Kadının ve erkeğin ömrü: © | şanı duğu zam; yapsapi an annesinin , çehresine esti anıda, kocası pek neşeli id1, eHfer hal |mmeka oluğunu sönük bakışlariyle sey banyo: Yarı a ömrü erkeklerden d: iniz. . işleri si çe son |Kirışık hatlarda da, bir kadının elem e gene yegile olacak. sizle ye. Ta ay ” emağaza m eren w YA e an olarak bir yolculuğa döha e İve ven dolu hayatını o derec3 riya- > vi konuşuyorlar, kırk yıllık al ir kaldığını ve ne yap sz aj Her e Basyç MİES Şicüklir eki daha çok yaşadıklarını da. olarak gösterebiimiyir. —— İbakkaktı alda eeviiyolar b mi | hatrlamıyor. Yaz maz BE ney a yi ! ır.» e taraftan a düşü. dören bu kapının önüne Ri kr Yaktile bunu er, inde bilhassa Anvers, Brüksel, Gent, Düre sevgisiyledir. ki, nliyor bir taraftan ön di halde kle | Rahetat van 3 ie st ii Ni vi Mi eceli ih çö mağza sizi Die am, resim tarzı hudutları: 'yilere, çok leri g-, tltriyerek tekrar geldiğini bil- e, e” , ay itahmet çektiklerine atfederlerdi. Hal.) mühim şehirlerini gördü ve her li sağ e AMİR Maide gel seli Ken er JE m er eee buki hayat mücadelesinde hiç, zahmet Yerde hörmet ve takdirle kı ME Ağa ep ea pa DeYERl Karalar 7 ii Gi Rİ ayi, Sİ ilemi ae jgekmiyen erkeklerin de ömrü, kadınia- Kendisi yolculuğu esnası! diş ai parak Şenlendi Nitekim, Mi kadar çok ei ağ sonra mim eği ken, Tarkında s5 İçim ömründen daha” kısa oluyor. e Ea resim yapar, meslekdaşlı e a e ei si Mt De m kei iğ yi rar larına Mi, le ÇE tamami; - t giysi çel gz hayrın, alanlari dat çocuklarda ir verir ve ilhamlar topla: li e kayra te ölümler oplardı. Ha- Seri Kim onu senden kip eş ga vermişti. ti. Par) Titreyen elleri n T in evinde yi yat büti a ! rt golem Joon Dz ve erkek çocuklar aşağı e m nelki gizi - i nr an e be eki ai banyo: 2 Hire suda zir müsavidir. Fakat glümd: öyle si Miz anlamlarda > ar: via RR Me PAY ? İnsai söle avuç ıhlamur kaynatınız. Stlzerek ban :e daha kuvvetli “Şekil hisleri Ki J gibi ruhunda taşıyan hir kimse, e ys Pile vr ön ve mi aa mn ii yi ülkeni . va e canlar: File mi Si emi gir oşeyler imiş ve neş'eli yüzü fle kocası ven doğan upkuuztuklar hn er udunı | ). Kendisi yaradılışta samimi ve sadık ol se ii e Taği tilüş öp“ Üediğik e sey baş A ale ederek mi Dürer'in san'attında ilk önce gözü-! ısmda karısmı görünce, yüzü birden Ta b zn 5 © yün ür yam Rİ El e e vi in £ ApKArrd > dd! tavrını takındı.. Kocasına, ir tek ir e se Me ya he en İzm Blu ee da ekseri, |Hikenmek bilmiyen bir hayal zenginli- H an Kesimler — söylemeğe vakit birakmadı! ilinde : ia ———— a gram giiserin ilâve etmeli. iy Yülmdlarında iri iç ei o Kaşe me ” nin 4 Pe DİR GURU ml ayd) gıdala.|meyen bir hakikat. aşkıdır. «Apoka- , zerine sapladı. Bunu müteaki5 Ko- ürücü bomi ; e İlypse> isimli eserinin muhtelit Vizyanla | > İcasının nasıl, sendelediğini ve vr harpte yangın bombaları, * tabrip in abla Kaleli. Hauzi, bunu nen, ürer ga, biyel is vara dayadığını gördü. Yaralı a tm rin miş iü e iye sökün, sanal m, b ee zi kanlar elbiselerini ıslatarak öl i i birçok bomba “e mi Dok: inin bükün zenginliğine rağman, > sa, Dürer külürken, usulcacıl kreşe ia pey he alıma ali a e e Me b te için © yam maydana ON attan kaptığı bir sürü hakikatleriz iMyordu. Ve bu kapı Ee emar ha- Sa e işleyerek b İ ir ö en aşı bunun bir NE ma m am in "nlar mür meebu- Bun e elik uz İsim 5 ei RM ŞARK 1 a hr | m e gi emi Mi , esin bildiği s5 1 “ ka e Iğneuci- realist görüşün mered: i yüklerde işin merede başladığı pek İ — Haydi dok Şimdi yangın bombaların karşı <Sön suyun içine ze Hapsrak. ği kaptaki anlaşılamaz. Dİ Mi seezeşiş bu ill İdin dir, artk ildebilipis: dürücü b iz lmakt Şe mar ba ge yardı. Barlar her dür vr e ll ir e ei > ay b im önüm siniine fevkalâdedir diyordu. Birdenbire her 42. elik İN a gi lal - örülmüşti m Wackenro ip anlak aça o e ki LR mai bakin ala Kk Ey İder Dürer'in imei dn e mr vardır. Yargın son derece genişlemeği. |ratı imha etmek icin pencerleri e a gi eme şi kenti 8 taklide, pu bombalar ekiz, on met deği yle kapadıkan so rome gi Di yle kina e re kutrundak! bir sahada çıkan yangı- yim var Aİle yap İtalyan | : La İm gözlerini rm mak ü- Dı dört saniyede söndürmektedir. İur ye me eş yananlar gi, yalnız şel dibariyle zl Kk İtor son sözle il e çeri geçişe ii MK “ii aki ara ei ie ihtifalinde Mecli» Reisi, Başvekil ve Asel, ie la , ie ekiller İstiklâl marşını dinliyorlar mi > emri Kimi va Piye mırıldandı. mazdım. bkta ona