de fena ol çizgili Konsere “Bir kansere gittim? Sonradan gelenler, #akırdatıyorlar. — benim, — Orası senin, Yerlerini buluyorlardı. Kravat nasıl e k kostümle, göze çarpar herhangı şekilde desenli elbiseler ya- düz yahut ta ufak desenli ia le eğ Düz Yleivert, nar rengi Bu renk kostümlere düz ei gitmez. tansa, iyisinden bir tane almayı etmek lâzımdır. Kadınlara erkek çıkıp gidiyorlar. * Konsere geldiler, konserden ti r mi bilmem dinjemek için gelenlere İsmet Hulüsi İMSET er nası! seçmeli Blüzün yerane cebin bir vazo hissini yapılabilir. ide gösterilen cebin şi ie ii cebe şekli yaratmak Mrat olur. hoşa gieüi Günün tazelenen mevzuundan Tulüat HMM Üç kuvvetli temel taşile birlikte göçüp giden bir san'at Yazan: Kemal Emin Güllü Ayopla arası açılan Büyük siyanın m iye dayanarak icad çu deri tuluat ti anem zaman #ki kuvvetli may daha ouldu” Ab- dürrezzak, K. Hasan, a düşen her san'at revaç tep Be ,meti vardı ki, vesikasiz alınmış ekmek gibi açlığı ik 7 retin sürükleyici iâreti inkâr o güzel ği Evvelki gün kurşuna dizilen na hakkındaki karar gıyaben ve kalarak olmak ve ğin e için faşist işlemek ve siyaset bahis mevzuu bir sanaylel, bu iş hepsi de, hâdiselere karşı aksülâmel de ler, maznunların faşizmi irmek için anedanı ile ve Generai bu sırada kaybetmekien gene piri Rize eniyi ân- hyan Al endi mesleğini karak EZ pal Abdi, Aksarayda bir ufacık dükitünde bıçak ii 1di. Sözü, sohbeti hoş” âtifeci bir adam olduğundan bu sayede birçok müşteri edinmişti. Dükkânına ge lenler yalnız bıçaklarını değil gönülleri ni de biletirlerdi. ii ill Dasip olmya- ezih ifadeli olan Abdi yi ro ile e -aşanların dikkatini »kti, teşvik ve tergip edilerek sahneyi Bar Hamdi merhum yedilmeğe © muhtaç bir adamdı, Abdinin aksine yediej ve mü tehakkim bir fazileti vardı. Tiyatroda ik topl w İle elde edildiği bir yoldur. Gâzele- ismini, hn d sal mi n'at ca vazılarını kendine çekmekti banaz Bunun biri maddi biri ma- teşvik uns Kazanç ve EM Sahne hayatında alkışın öyle bir Wy a makaleleri okumak ve sonra di luna koymekşhiçte © fena|m. hha kı ütün bunları gören, ve hakikatte tiyatrosunun — efendisi / Mecellenin hükümran olduğu devir - lerde mehakimde aktörün şehadeti bile akbul e? iken Abdürrezzak vüke- “Başlarınızı adaletin terazisine atıyorum,, uzun seneler baş bir mevkide bulunan Cianonun muhakemesi ve ölümü Kont Ciano, İtalyan işgalindeki avutlukta böyle karşılanmıştı Mahkeme, Maznunlar Gıyaben idama mahküm Mahkeme reisinin 4 aki Talüatın t davet ol ie izzet v. sola bazı ulçareleri öefeletten eme yurdunu görerek iftihar ediyorum. gün için Ridley'leri My üzülecekler.. Bilh: hesap puslaları geliyor. A: için ödemeğe vakit bir mektup! yırtmağa Telefonu mektubu * birkaç hafta Mektup içinde buna- fabrikaya gitmesi 1â söylüyordu. Arkadaşı git- sonra Mancy yine düşünceler kaldı. Bu onun. adam gülüm- bdürrezzakın bu li iyi a. Dz istifade etmeyi düşünen .K, He- ia Ki ve Feneryolu ta» rafı va tarihlerde" başlıca mesire yerlerin- biri olan za vs mevsin.inde eli panayın gibi bir şey olurdu. Bi- d yaar ig Rİ mi om tâ üçüncüsü de Fen. addesi ür le Papazın bağı a » ai tiyatrolar buralarda geçirin irirler: part atmak bahanesile sahneye bae n K. Hasân bu işi kendisine pek in görerek talihini bir de bu saha- da tecrübe etmek istedi. Birkaç gün vii komedilerle Abdiye yardaklık ve -a beş on arkadaş buldu ayrıca hir (Devamı 7 nci sayfada) MEL SİREFEE, EE Bu mrek: i o