Vallahi bitirim Elliden fazla azanın nin karl er aykırdılar... Fakat — Soldaki Tocaya bak. — Gördüm. eskiden bizim tiyatrosunun dram piyes seyrediyorum, ve güya Bir Döpies ve bir manto modeli yöya KADIN T insanlar arasında yapılan Dilsizler izler Cemiyeti relsi konuşuyor aranızda Bozkurt İzahatma gözlerini” kapıyarak. ilâve Arturoviç olan bir kapıya kızı görür oldu. rağmen Daktilo, biraz böbürlenir gi — ia dedi, zi ydi mir Ve Çünkü müaür eda il teklifini kabı ışmağa e Se ği de oldu; Tur onu, bahçönin e bekliyordu . Birdenbire, a» arasından İvan Artürovli; “gö Kızın yanına gelince, üm eden ei ye Mi söyleyiver tin imei Maşa, düşünceli bir — çi Şi tanış harikulâde biz şu veye soruyordu. ir çocuk, ebe tarafından ağn a epi bir ka- e SİS, ide şamarlık bi kil edecek &ti ile karşılanır.» TİYATRO: Ses operetind Tail O baba- Jona ii ; e den pal ii ördün. Suç, artık ilik pl G6 malar ö A yır, dedim. Daha Çi pek)“ xGönül yg saa > a ei a elime simi ış, ek ik Si eye çü nuluşunda bir fev- , © ESER, MÜELLİF, BESTE. dr, til de »yi Nahit Bilga en bir rol verilmiştir. muştur. Buna mukabil, buy Acar bü reisi lsminde, kürek Küt an ellik İne sonradan spora riragtir. “İhseran ve Emel Aşa iki kizi var irbirlermin ralıb- dirler. Emel Fahirle EEE ir. İkat Seyfettin Acar, kızımı bir seyahatte mel evlenirler, mihrace ise memleketi. avdet eder, e TE Evvelâ, Mardik rolünü oynayan Tev İrit Bilgeyi ele almak istiyorum Geçen nç ve kaziliyetli kada lden gönüle tanıdı ğı zengi İmek ister, Bu suetle klüpteki mevkii yacak. Fahir B Ateş, Kalamış- yaştur. İmei Es r, kalkı güldürüp eğlendirme bakımından ie 5 hakka, Görülür çönle operet |ti1er; Yoşlanlı ve Sekriilrn gi e ie bir e idare memuru vazifesini ye pıyor. San'at bakımından ne im e mana mak, Mec ünde. tutarsak bu es Can sıkıntısile bir gün Rumelihisarına |rabP kusurlar taşıdığına gelinc: Yale. Teşekkül emek yl ça Sep e AŞ ie mıştır. Sebehin; aminn Ma m ee esi & Olknası hata |derdin! anlatıyor. Mardik, bir ii dü- İka, Yazan: la Safa Coşkun eN A RA Şi yolda | eğin eder. Kompozltöre gelince; ali Mei hamallar mil müharri dostumuz, - bulunanı oöemiyereğine göre mutlaka ayal e- iu münambel mi te sima: e m va rar ear Bİ gi girin e mi bet hükümlerde musır olması çer iza kendimizde ıluyoruz. E aç dap aym seniz eze ve) kanaatle değilim, keza bu zat ta be-|Çök şükür. bis kendimizi böyle bir teh-İxülde sesli Mi ig yemi Mey di yek veriş, sre e e: a im de bulacaktır. Aziatokrat hakkımda ayni hislerle snütehas-|likeli işe atm. olduğumuz İçin, ie pa kalmıştır. Bu elemanı hepi a uhitte dedikodu tellâlığı yapan Şar. ği ; peretinde, dah imf İetmek lâzim gelirken yeni öperette fm. | Deoğiıiz gibi, daha çok Kençtir. Za-İge yrolmes Sezal de, yarattığı. dediko- | pah; müleskip başlıyan * «Gönülden gönüle» İsöylemek imkânlarma malik bulunuyo-İaan ikinci plânda birakılmığtır. ii de.) a ve Kontrpünin KUVVEt-İ ga va vazte ve o alacağı yözdeliğin hir- için daha eser halkin huzuruna ger Tuz. şarkıları da azdır. “Keza; bu et İl sr Gİ sile, otele bol bol müşteri gö dermek 'dan bir methiye yazdı. Şayet provul a bir dostum dedi ki: |zotu operet 'atkâr vasfını ta © MEVZU tedir. “Temsilden son: «— Bu ey ret hakkında da de etmiş ol. . hüküm vermekte acele aslını gördükten sonra, ricat mezi tenkilte «Yenijve sahneyi yalnız başına doldururken. n ” Ateş isminde meşhur bir Nihayet, hakiki mihrace de otele gö- Fahir cu, zamanla gözden dişmüş ve ne) ur, entrika meydana çıkar, Fahir ile E- Nm 21“ SEEEYEŞEP SESE FEZEE EEE Bad” FEET ESEN SIZ “$