San'at ve hakikat: Bir çokları bun- i i ri de tetkik edecek yerde, ilk de- - e — kestane im günkü külerinden M. a J yin İEP ebedi hakiki ald ibi nakledemez. Neye ledem: Fransanın değerli münek- sarih bir şekilde dhl ör Makaleyi ından biridir. edi at nd Jal arel İmei raz ağacındaki pembe mercan yengi ile, dikkatle Dr fa bi desindi tirlattı. Montparnasse mezarlı- : iğ pilamak ihtimali vardır. Evvelâ, kestane ağaçlarınm yk bir duyür tekil ettikleri an şairinin ruyasında görece, a safağı iie Her duruşum: di kendi- me soruyorum: en hiç bir e a e e sena bunu yap. pll hafızamda bir Miç bir hakikat bulamıyoruz. Halbuki o akademik ressa) eni bir nevi renkli fotoğraf yapım: alışır hiç benzemez, fakat muhtelif EE yatan romancıları dü- şündüm. sonra mezarları Paris. te bulunaz bütün romanerlar ak Irma geldi. 0 dolaştırmığlar? Niçin Ri İba dee sanayici, akra - m ila i Sonra, sa k yeyilleri de var ve çeri r öyle geniş, öyle garip parça- rla işlenmiş bir halı teşkil a Ki, hiç böylesini gördüğümü kıyor... © Söğüt ağaçları henüz yarı çıp Jak bir halde idi, Fakat tepele- ide, (gine benziyen parlak bir tuğ gür bu tüy gibi yaprakların ü. sağl kâh koyulaşan, kâh açı. nkler hâsıl ediyordu. a kiraz Mei “Bunların imi al let kalmıştı. Fakat bu renkler, bir bez. parçası üzerine nakle. dildiği için, onlardaki alevden hiçbir eser kalmamıştı. t Yitgi ressamlardı. Buylar ne gö. bir gey kayguları yoktur. Kendi kendime soruyordum: “Niçin mn en. güzel geyler bile, aş ia mekle dilirse, âdi gi ki zaman ve mekân kanunları, daha mütekâsif, daha devamlı, Bat dünyasrıda ayni değildir. Tık Mermi lin gördüğü kabul etmek isteme. manki rakiplerinin. eserlerirde a teşkil etdi aratır. Eğer dev vi. mara vir ii çıkıp da bize büyüklüğünde, bir man- lenen pa ai Yü hte bir şey olacaktır. Kü al bir inn sası li >: cenin ml ayi urcurları bulabilm. yeni teknik icat sayi rüyecek, a icabında ondan ayrılabilece) Fena mı, bu gekilde iki ayrı gü- zellik görmüş oluyoruz? Modelle eseri biribirinden w bir bediiyat kaidesine yeni bir ğilim. Fakat bu ihtilâfın sebep. ri dururken farlayı tercih et» mişler?., O zaman gözümün önünden bir çok insa hayatları geçir - ln görmüştüm! Fa dum; büyük a dı. Tav sn ker giden ir çocukluk hayatı, mütemadi. yen yeni ih »rle, saadet ha- yelleri ile, arzularla Senelik, da etmiyen, düşünerek veya düşün- miyerek yapılmış bir izdivaç, »krar yeni şi il sne birleşmeleri; ümit sn ii MW loğru gi. wreye saya ri griher Ee karşı gi üyü- yen bir alâkasızlık, kalkar 'son bir mücadele ve nihayet his Ne “Umum olan table budür: “kara, ne pemi Fevkalâdeliği (âin azizliği manlık, şiir, görvet, mma. “buli iğ m ran Bi ber, iyice ayd. lığa çikarsak bu yavaş giden (Devamı 10 uncu sayfada) in en başlıca Çehre güzelliğini e kez ayi ki, benzin Uçuk haskllk dü kz sik i bozukluğun iphesiz ki, dal Çehreyi kanlandırmak de size iki usul tavsiye edebili. e çeh renizi fırça ile ovarsmız. Kü gayet sıcak su a ie le yapacağınız bu kompresi birkaç defa tek- rar edersiniz. ken odanın mümkük olduğu ka. karanlık bul dik. kat ederseniz. iyi olur, Çünirüi dinleten yorgunl gözlerinizin ıgtktan da kurtul. muş ve daha fazla rahat bul“ | EV-KADIN Güzelliğin birinci şartı Yüzünüz kanlansın ! | ra a saat lenirseniz kta, gel ka iii mel tama « göreceksiniz. Tarihin cilvesi 3 üncüde) ği mar a azra ne yürekten hıçkıra. ki Ki Jaşıyorlar!. ların garipliği çö- İLİ â