fıdır. Ögre ve ailesi, üç cadı, kötü yü- rekli ağaçlar ve tip tip cinler burada yaşar. Buranın tek iyi yaratıkları Ye- di Cücelerdir. Bu bölgede çok fazla korku ve dehşet vardır; özellikle ge- ce çok dikkatli olun. Unutmadan kö- tü bir yer kurdu da burada yaşamak- tadır. * Ögre'nin evinde bazı değerli şeyler vardır ama eve gelirse sak- lanmalısınız. * Benim cici köpeğim, sana ke- mik vereyim, hav hav hav... * Bilin bakalım kurukafada kim yaşıyor. Hayır üç ayı değil. * Yedi Cüceler çok meşguldür, eğer temizliklerini yaparsanız size yemek verebilirler. * Cücelerin evinde meşale alma- ya yarayacak bir şey var, dikkatli olun Tamir'de gece çabuk çöker. * Şelalenin arkasında bir mağa- ra var ama yolunu siz bulmalısınız. Tarzan bile oraya yüzemezdi. * Yolunuzun üstünde birkaç ağa- cı budamak zorunda kalabilirsiniz. * Perili evde geceleri birçok yara- tık dolaşır. Geceleri yaklaşmak için bir şeyler kullanmalısınız. * İşığınız varsa mahzeni bir kont- rol edin. Perili Evde İlginç Noktalar: * Girişteki resme bir bakın, tanı- dık geliyor mu? * Birçok mutsuz hayalet var, hep- si de vücutlarıyla gömülmüş bazı şeyleri istiyorlar. * Org çalmayı sever miydiniz? * Evde her yere gitmek için gizli bir panel var. Bataklıktaki İlginç Noktalar: * Mağara labirent oldukça kolay- dır ama yolu kapatan troll'u aşmak bu oyundaki en zor yerlerden biri. Sabrın sonu selamettir ama 24 sa- atiniz var. * Bataklığı geçmenin tek yolu var şimdi hoplayın bakalım. * Köprüleri ardınızda bırakmayın. * Trol'un mağarasından bir şeyi almadıysanız çok pişman olursu- nuz. İyilik Perisi'nin Adası'nda İlginç Noktalar: * Bu adada ilginç bir şey yok as- lında, tek mesire yeri hasta bir peri. * Kalenin dışında bir şey bulabi- lirsiniz. * Adadan dışarı yüzmek ürkütü- cü bir deneydir. * Geri dönmenin tek yolu yüz- mektir, bu yüzden sırtüstü yüzme stilinizi geliştirin. Okyanusta İlginç Noktalar: * Yunus Peygamber ile balinayı hatırlıyor musunuz? * Balinadan kurtulmak için gıdık- layın, yoksa açlıktan ölürsünüz. * Okyanusta küçük bir adacık ve , üstünde enkazlar ve bazı malzeme- ler var. * Rosella! Hâlâ o ölü balığı taşı- yor musun? Artık kokmaya başladı. * Küçük adadan geri yüzemezsi- niz, tek yolu bir şeye binmektir. * Adada çok önemli bir şey var onu sakın bırakmayın. — Lolotte'nin Kalesinde İlginç Nok- talar: * Başka yolu yok Lolotte'yi öldür- melisiniz. * Tek silahınız var ama bu da uy- gun değil gibi. * Edgar yararsız gibi ama fikriniz değişecek. * Lolotte gittikten sonra gardiyan- larla sorununuz kalmayacak. * “Ödünç aldıklarınız”ı geri ver- meyi unutmayın. İlginç Olmayan Noktalar: Şunlar ilginç olabilir ama sadece __ '_j_;İ-_;, “save' ettikten sonra deneyin: * Cadıyı kucaklayın * Zombi'ye yemek teklif edin * Kötü ağaçlarda sallanmayı de- neyin * Balinanın içinde bir şişe arayın * Kobrayı okşayın * Troll'un labirentinden geçtikten sonra bir kurbağa dönüşün ve otlak- ta hoplayın . İlginç Olan Başka Noktalar (Skor İçin): Oyun size bulduğunuz ve kullan- dığınız parçalar için ve Lolotte'ye mal taşımak için puan verir. Ama al- dığınız mal sizin değilse onu geri gö- türmek için de ekstra puan alırsınız. Her şeyi doğru yaparsanız maksi- mum puan 230'dur. Oyunun Değerlendirmesi: Â MIGA GRAFİK: 8 SES : 8 ZORLUK: 9 KURGU : 10 GENEL : 9 ŞLAREETEEM A Score © of