1 Ağustos 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 27

1 Ağustos 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 27
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

Tunç Dindaş icroprose Software'nin bir ürünü olan bu oyunu- muz bize eski dostlardan ba- zılarını hatırlatıyor. Her şeyden önce genel görünüş ve grafik- ler açısından Ghosts'n SGob- lins, Ghouls'n Ghost karışımı olan bu oyunumuzun konusu ile de benzeşiyorlar. Oyunda THOR adlı bir vikin- gi oynuyoruz. Amacımız yine devler, cadılar gibi doğaüstü yaratıklarla savaşarak özgür- lüğü yeniden ülkemize getir- mek. Görevimizi tamamlaya- mazsak bizi bekleyen son bel- li: ÖLÜM. Alev toplarımızı ve gürzleri- mizi yanımıza alarak cehen- neme daoğru, cesurca yola çı- kıyoruz. İlk aşamanın geçtiği yerin adı; ALFHEİM, bu levelda ormanlarda savaşıyoruz. Ya- rasalar, devlet, dibi kazıklı çu- kurlar, cadılarla dolu bir or- man. Bazı yaratıkları tek vuruş- ta yok edebildiğimiz gibi ba- zıları ise defalarca vurulma- dan kaybolmuyorlar. Her le- velda amacımız anahtarın parçalarını yeniden bir araya getirmek. Daha sonra bu anahtarı level sonundaki ka- piyi açmadan kullanacağız. Sakın anahtarı tamamlama- dan kapıya gelmeyin levelin başlangıcına gönderilirsiniz. Kapılar ise müziğin çaldığı ek- rdndan sonraki ekrandadır. Anahtarın parçalarını arar- ken bir parçanın eksik olduğu- nu farkedIiyoruz. Bu parça ise levelin herhangi bir ekranın- daki bir yapıya saklanmış du- rumda., Yapıya girmek, anah- tara ulaşmak ise ayrı bir sorun sayılabilir. Ekranlarda görebileceğimiz bazı maddeler (kupa, sandık, meyva gibi) puan verirler. Pa- ralayıp sönen maddeler ise bizim silahlarımızdır. Üstlerin- den geçerek alabiliriz. Büyüler ise küçük şişecikler halinde et- rafta bulunuyor, Eğer ağaçta- ki kuşu yedi kere ya da kazan başındaki cadıyı beş kere vu-

Bu sayıdan diğer sayfalar: