—— snnssa Yazan: Rüştü ŞARDAĞ D z Azık tarafınden vi gilisinin hayali şair, “iümitar Tarına - bambaşka, 9 sevkiiiya olduğu muhakik £ki İ birser| y b başkadır. Hem tak bir u yöğyümel| 1 hasreti çekileniöt) hat aa ütreyişler hdi eti <i ilah Yatmer| sömünde' M Hi mal'in Parça Bokçası p Tektlü Heara meğ EaTR vlde ti Yarin hemşire cebrü Ekcan diyerek nasil mutad ” alanın, 3, 10 uneu yüzy ile kubanı göyel gördeoğiz — : İhsan Cemal Karaburçak tarihinin 400 Üncü yıld d Yanlıkları hamleye rağmen l müsra ve gz İeyup gitmiştir. aazan Ploranan eominin plâstik Mahiyeti de bundan ileri gelmektedir. nlatını kaka bir - t Krüşa ayızmak. mün Danla, Giotto'yu Fo |a sanatın yaratıcısı olerak Kü a dokunur: alfeldun inlersin felek hereni Yak, yok, canan diye bir vaz yeşihden baş yere gider metlendiren leği, bir Vüslet gününün mali hulyası- zmatına yakın almakla betar ber absttakayoadan sıyrılarak İzsslizme ceçiş “adartanabi İRünessans bu grupla ideal zeliği bir Larafa burakarek di cüretiyle ” güzel Takilöpler. C hit hada daha Ortaçağda bazı ha. Tökktin' ddi üŞ Te | İt Orcagna ve Müzolina da Pa Kasik plirimizde şairi cnar ” Yahyaefendi, — müsvedde. dik divanında son hecesi () ile TTVP yeni bir yele sizer. Barada Ortaçkla tam bir e- ır: İlaae, Bayat ve ha: inda İdame etmiş. ömi Hu graptaki İressamlar tekniğe 0 derece e shevalsranı e yök ki sanradan basıl dir Antenle Fallajuslo, analoml ve dale bilgisi için emetleri yür dışında alduğu için bi burada Flaratma'nın Töncssane devrin de yetiştirdiği Tessanıları cik- Fo Uoclla. Domenles. Yana. Talepa Di e b z ee at " Anlirie” Tf üçllemn Dü güü yörine Üa gee £ memlekctlerinden| Bit gider bini — gelür Sla Dü pür heret nesimi bekar ise hoy nefer Çik beğe kim güzelliği. ni Levente di Ceodi i>- |ei Cosima e Fra Foippo Lip- Hlks ö Yüza misinliri Lam Ne birlikte Tütince de) hardo'nun Bir çok. gakiri Floranca bütün bu sanatkâr.- he gönlünce Dü e di düber © düber ahü Jei Sarte (1406 - 1531) xMadonnan Elma yiyen kadın KB Şimdi çüzelein iki kattı deknlk; Poreektir | * Leonerde da Vinci (1452 - ista) azak, nazıl sahne oldu? — |i 5 Gklealere el v e menizetine tasllük edea bir sesinin yeniden İnşası içimi Tammolte di Cambio'ya verirken Galanların nasil - yükceltebiler| emellerine tevafuk eMfümtar mengol olan bir | TESU meycut almadıkça te-| nllelin en biyük eit tğe İ Yeslk Glimemesi) - Tüzamüna Terinde ve icraatında aymi za. |dör izanda hom kiyaset hem 'de |a Hüiç bulundüduna güre, gözlere uyaun olarak, bun n büyüğünü, bundan Meseleler adamı George Bernard Shaw Yazan: Mücahit Topalak ervel öldü. Tankid ve Biraktiğı n ldek, sarsılmaz, ebedi ç her şey, Shav'ın # orusında azlını, Cehit KÜLEBİ ”l(ıgoletto., ye yeni bir yıldız Yozan: H. B. YONETKEN iine Tok eseri oyranabllir bir “hal Ferhanı Oral'n bir barka pozu Rigoletto dolayısiyle FERHANONAT'A Yazan: Adalet SÜMER kafamda Ökenlan © kacaman ai içareti için Bigolette'ya seyrelmese git meden önce skaşlediler bu ye ni kabilizete hakiında bir ça dın methiye İşitmişlim. Fakat Simdiye kadar Bir seknede pek öyle büyük büyük mucizel çıkl Yürüm kara çıkm - Giye Hakikalen M yilki opera aemrülerinin ükinde sir seyi Malkier in bu kadar mükem Koloratur Soprano Ferhan ! İzeceler bize verdiğini mel Bir Gilda — verebileceğini u kiç ummuyarduk. Ba- baz gimdi de size ilk hamlede üt etmiyorum. O güzel, berrak esin Sahibi aymı zamanda a Ben eai mam. Müzih Bilgim de vok ver Bizi “oüzele ve si Ka Kişiler size yi olduğu: itür den eyırmakta gek de gerkten mahrum bizakmazlar. meyraları ince dali