Papalık a Devlet Konservatuarı Temsilleri : apa 1 A 5 |Otelci Kadın tehlikede ndrada geçenlerde it v Ankara Amerika? 21 KEN yapıla yede mal değişi kri re YAZAN: puklu üyakkü- i Vet Sebe k N m ir ikli tiklerin, saiki badi m Sare İbrahim Mer dala AŞ lim Te ve rg tir, Heye el ce Faiz Pro hnesi 5 ii Beyet Kı n Sinanoğlunun adını yeni du. j ait iş Senin eserler var mıdır, bilmiyoruz? > sever diyeceğiz ercüme, şimdi, kadar rast. vb 4 ha: px 0,» pr ea di i— t yav- cümle terkiplerile nere i u rularını,, etrafına e seyircilere Min arca ki sıralayalım: , beni eşret Yu & pi ver in Ma fellik e deriz) münasebetsizin :siniz ?.. ed urucu$u lr e yer Yünanizt k tutunmuş üç perdelik bir Devrinin asından “ehemmiyet, $ duyuyoruz. Erkekler ka Semiz, i a rastlanan tipik şahslyetlerini bicve- | | lara “zatı âliniz???, diye hitap ediyor. Mealleri fazla ir Tum n, mevzuatını didikleyen Zeki pasaj ve © buluşl istemiyorum Yralınğı (Vakıt muhabirinden) Hi Konservatuvar tat e sahnesi sanatkârları Ital Goldor ütün hüsnü ve Edirne, Dün öğleden sonra © Edirneye kelime ile, Kemalköy yakınında 11“ yerinden kla yaralı bir rine konu yapan & kudretini göstermiştir. umumiyet itibarile pek alaturka BRE Ta otelin bee ları, mimiklerinde hiç bir husus kardinal rütbesine sanatkârların #eâleri renksizdi. Solukları azdı. başına otuz komedi. halka iie isbat Sin bir adama sl iiişr nişanlısı Fabrizlo Gedikli Mirliği : FE zevk savuran temiz Muazzez İlgin, otelci kadın Mirandolinada girindi, — mi Gülüşleri, jestleri ile vize aramızda vie Tike Ge tezahürlerile, “sahne, de olduğunu hatırlatıyordu. Za pm a tabii mas Kabahatı asla ara göre özen 2 $ Sanatki orum, Ertuğrul; Ilgin, Markide a hell e öhceleri heyecanına hakim olamayan Ertuğrul, avaş - yavı topar rad, üçüncü perdede — sahnesinde, itiyse de (oysa hakları ve masunyetleri vi olarak de- Kırallar ve cumhurbaşkanları ; SEF Be #İEİR ii içini istidadım sevgilisine BUDAK: Eserin bazı ee in sahnesi amatörler karşımıza çıktı. Fakat kabahat elbetteki onun yn a e yi ölü ve ndaki cevheri lâyı Şi işleyemeyenlerdedir. Şoke yaş ve mayıs seven ve Fabrizio'dan İspanyı olina onu değil 4 ir ee m | e i den, kendilerizideki ve ateşinin.nan iste eğip gitmekten başka çare kalmamı “> vuralım: ö e gelip haber vererek perde kapanı dar Levendoğlunun hazırladığı dekörlarda j de bir. Savni yoktu, Basit, basma kahp idi. sahnemizin * Kud- e gönülden tebrik Ma be Yukarda Ee hükümlere râğmen Goldo. e m vara da fazla ehemmi verilmişe benzemiyor: Otelci; Kadın, ı ser le ümitsizliğe dü ağ puntolarla dizilmiş ve ön sıralardan pek kalaylıkla sa ili e v lan aile yorum Jamanak gazetesinden tutunuz da 1946 isimdir de merak v m ahin Östaki; deli çatal, bıçağa, kılıçlara, gi ei Tanrı- “e Ayite dan vi ârâsına sarı a önderitmemesi Ss A R AY de kardinal Bilerir . ! zaruret gör- Kandaz dön pe kıra! GARX ÇOOPER'in ene süre eye nie filmi HER KOLUNDA BiR KADIN A — ar a e Bimer a kadar devletler hukuku ndan yapmıştır. 4 sıtma papaz Mim, Tefrikamız yazı çokluğundan bugün Man“ Özür dileriz. daima a 5 sor kiz Besi; di rahatsız. # evdeki kapıların mu? £ cevap vermediğini gö” # anahtara ne ihtiyacın © zi ,, ÇEVİREN: Nazif Süleyman Eboğlu ter — Kristina ıslanacaksın, pek, yali Kristina pencereyi kapadı ve N ŞAK g4 a Sana b 5 yapması ihtimali Genç kadın bir şey demedi, — Neyin, esim? dow e daha fazla kendine çekti, atılışına bengiyeh ys b sne ; — Burayı kada: yabı nala si e güzel Kulenin deniz duvarın; — Bir kere tasavvur et! olmıyacak ama.. Ne ise ben raları birbirlerini bir kahkaha hemn EEEEFE ma uyumuş bir insanım. rl mağmum bir ifade kapi” gece devam edecek İç geçi z — Bir anahlar? Oh, — Kristin hakikate Bend La bir — Ederse şaşmıyacağım. o bir ed koydu. meraklanıyorum. Keza Arçer dö e takip' etti. - Kristina ş sor. i — Ne fena! Daha evvel böyle Kristina; One ve" olünğuna denemesi Havaya ihtiyacı vardı görmü ilm, — “Asla, dedi, sun? y Matt küçük bir çığlık kopazdı — Hayır, canm, Matti devamı ZeBEİ İS