25 Şubat 1929 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

25 Şubat 1929 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

Veni Ford “Yeni FORD otomobilini kullanırket büyük bir itimat ve emniyet hissi duyacaksınıZ: Altı fren sistemi tabir edilen frenlerinin mükem- meliyet ve emniyeti sayesinde Yeni FORDu en fena yollarda; en korkunç yokuş vesinişlerde, en: kala- balık: şehir: yollarında kullanırken büyük bir'viti- mat hissi duyarsınız, Bu frenlerde herkesi ve bilhassa kadınları cezbeden bir hususiyet var; frenler tedrici ve tatlı bir surette terayı tesir eder, Fren pedalına yâp- tığınız hafif bir ayak tazyikı dört tekerlek üzerinde- ki frenlerinanut ve hakimane tesirlerine kâfidir. El freni kolunu kuvvet sarfetmeden yavaşça kendinize doğru çekince.emniyet veya imdat freri tabir ediler altıncı frenler otomobili olduğu yerde mıhlar, Bütün Yeni FORD otomobillerinin ön camları Triplex (tripleks) tabir edilen parçalanmaz cins- tendir. Bunun kazaya karşı olan emniyet ve muhafa- zasını izaha lüzum yoktur. apılışındaki hususiyetten dolayı Yeni Ford- daki altı fren sistemi size azami muhafaza ve emniyeti temin eder; dört tekerlek Üzerindeki frenlerin hep- si mihaniki tesirli, dahili inbisatlı olup sudan ve ça- murdan, kumdan, tozdan, yağdan müteessir olmı- yacak tarzda tamamile-kapalıdır. Bu tarzdaki frenle- rin fevaidi çoktanberi tecrübe ve tetkik edilmiş ve Ye- ni Ford üzerinde bunları size verebilmek bir çok yeni fedakârlıklar yapmak sayesinde ka- bil olabilmiştir. Frenlerinizin lüzum oldukça ve her hangi bir tehlike: karşısında mükemmel işliyeceği düşünce ve emniyeti otomöbiliizden azami zevki duyabilmeniz içine kadar kıymettardır. Vites değiştirmekteki kolaylık, debreya Jdakf'tat- lik, kapmasındaki fevkalâdelik, velhasıl kullamılıs Şındaki cazibesiyle yeni Ford enarzuredilecek bir oto- #mobildir. Bu hassalarından dolayı kadınlar Yeni Fors du; bilhassa takdir ederler, Nerede ikamet ederseniz ediniz, gerek memlekefi- nizde ve gerek diğer bir memlekette, nereye giderse» niz gidiniz, dalma ve her yerde emrinize amade bir FORD acentalığı bulacaksınız. FORD acentalığı fen- ni ve son sistem teşkilâtı ile size seri, müdrik.ve men- faatinize muvafık tarzda hizmet eder. Bu suretle her gün otomobilinizden mütezayit zevk duyarak haya- tını uzatmış olursunuz, Yeni FORDda takip edilen büyük gaye şudur! modern, tasarruflu bir tarzda herkese otomobil zevk ve faidelerini göstermek, en az masrafla en uzun za mân ve en eyi şekilde otomobilinizden en büyük fai- deyi temin etmenize yardım etmektir. Yeni FORDu kullandığınız bütün müd- det zarfında her FORD acentasından 1004, hizmet görürsünüz, rd He ” Zimpan Yy Gahevk Src, Ahexandriet Kyle,