mih- alan miyen ihti yaç, taleb iktvesiniz Bi ir mevzu bütün ikm öle, ihtiyaç, müstehlikin tatmini esasına bu Tarı mevzua göre maddelere bunlarda da kadar elâstikiyet, ikame veya vi artıp maddeleri püre Ancak, umumi vasatisi âz değişen Bini arda, eski için ratımı önlemek gereken leri şimdiye kadar nemez, Bu ki u günün; müessir nzumesine bağlanan; bi meselesi olsun. vi gibi; bunda da gıpta dracak bir manzara ül çok ister idi, * Mevcud makin: maz ise bunu temin etmiştir, ce üstüne çıkıp giyim eşyası lesine gelince; bund esi! hemen itlak denebilecek bir ut ve mevcuttur. n giyim eşyası alımında rzeder, ali din ur a çevrilir; ve bu daha uzun bir müddet bir zarurette vkalâde, memleketin her kıskançlıkla korumak zamanlarda, zevke İnsan hür çok mem) kel erde bile, vesika us sıkı kabul edilmiş, millet bozucu ve israfların önüne a stinkâfı, Fakat erinin ziyade, içinden gelen bimini, ral ahlâki mahsulüd Birinci cihan Ge kibar muhitine eski, tamir edilmiş, ve bi karar Modanın olan etmiş kumaş ve bütün talebi Bugün İngilterede, kuvvetli ridir. re de içine alan disiplini ca; Almanya, e İ: Buna mukabil bizdi yet tamamen seal, Mr “kumaş sonu geliyor azami son izah bir çoklarınm tekabül ediyor israfa gibi, hükümetten pi koşan, dünyanın, Tarin Musahabeleri > Osmanlı ve Bizans tarihlerinde Uc beyleri yeman ji ve muhabere vasıtalarının ve memlekete taarruz tehlikesi u- e kan orta) zaklaşmış ariçten)| İaskerlerinin uzun beyleri ifa vazifede bir Monomahos teşkilâtnı vergiye tâbi itibara alan e Osman Gazinin babası hudutlarını Müşarumileyhin 1281 Uç askerleri t etmesi bu etmiş ve aralarından zi kabilenin di beraber Selçuk da «Uç beyiz idi. (2) etmişlerdi. Memleketin hudutları, o olduğundan derler » kelimesi «Diyenis kelimesinin hakkında on Bizansta yazılmış olan manzum Avrupa liz Bu usul her ne kadar daha evvel bulundukları ükümete hiç vermezlerdi. Bilâkis hudut vilâyetleri tabıl, tuğ ber ünvanını Bizanslıların icad Uc ederek, fırkaları, ve tevsiine hizmet Kykubad. e eni Türklerinden bir Bunlar da, gördüğümüz 0 membaları tahsis veçhile Selçukilerin İmparator Jüstinien aklarını zamnında memleketin dikkâte Osm tarihinde beylerin ve hulâsitan bundan usulü alınmıştır. sonra Araplar; ettiklerini gören - 641) ifadelrine nazaran ve Çünkü, Bizans bazısı İmparatorun gücenerek ) bu sia eli a İmparator Nikifo; Günün Hâdiseleri &— olan gö rivayet ve Bugünkü Almanya sızan haberler türlü a Anglo-Saksonlar iyasi anlşmanın eyden evvel