23 Eylül 1949 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 3

23 Eylül 1949 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 3

Avrupanın silâhlandırılması meselesinde Âyanda Truman - Stalin mülâkatı ortaya atıldı Pâkistan Başkanı bir gönderi. yaşayan müdafaa Atom Enerjisi Komisyonu Başkanı Trumanın Stalinle görüşmesini mumkun kılacak bir mesajın Moskovaya gönderilmesini teklif etti Bir demokrat üye ** Amerika harp yaparsa bu herhangi bir milletin Batı - Almanyaya hâkim olmasını önlemek için olacaktır ,, de ti kudurmuş fırtına | Birleşmiş Milletler Kurulu dünkü toplantısında Çin ve meselelerile ilgilendi 8 havacımız Amerikada Yugoslavya kominforma şiddetle taarruza geçti Titoya karşı giriştiği haydut hücumu diye vasıfalandırıldı 22 “Talim ve terbiye görmek in mii ii götüren Amerikan askeri hava nakli- yatı servişinin uçağı önünde sıralanan Türk hava kuvvetlerine mensup pi subay, Amı Pei lir, Soldan A « kum. Binbaşı Adnan Aljan, Binbaşı Mümtaz Kunuk, yüzbaşi Ömer Balkan, üzbaği mem Pisi, ner ,ve yüzbaşı Halük Marti, iie Semi sağa: Yüzbaşı Alâettin Ta rhan, » İ Arık, ve 8 binbaşı Galip Yavuz görülmek! 89. 1 Burhan Doğu sınırı ihtilâfa yol açığor Batı Almanya parlâmentosu dün birbirine girdi Oder - Neisse hattını hudut tanıyan aretten döner iki Alman harp esiri şiddetle hücum etti Avusturya Başbakanına taarruz Komünistler stlor Leopol- d'un otomobilini devirmek istediler Bonn 22 lü bil âdise oldu için müracaat ve bir Suriyeli futbolcular bugün geliyorlar Yarın Suriye takımı Galatasarayla karşılaşacak Misafir takım Pazar günü Fener, Salı günü de Beşiktaşla birer maç yapacak Başkanını tebrik etti Mahkeme salonunda yaralama hâdisesi 22 rıhtımdan Almanya hükümeti gerek Almanya Avrupanın edeceği ümtdini İTURAL | | Sump Öksürüğü keser. saya, Sinemasında ve li ii SİNİ e