-- Yu AYASOFYA ##) CAMİİ'Nİ “3 | SERÜVENİ TAİ AYASOFYA hem milli hem manevi açıdan çok kıymetlidir. Nitekim mer- hum Erbakan Hocamız Ayasofya ile ilgili, “Ayasofya Hakk'ın batıla ga- lebesinin sembolüdür” diyerek bu önemli özelliği ortaya koymuştur. HİÇBİRMİLİ GÖRÜŞÇÜ BİRGÜN DAHİ AYASOPYA'DAN VAZGEÇMEDİ Kr 07, HERKES bilsin kil Bugün Ayasofya Ca- mii açılıyorsa bilinmelidir ki, bu Mili Gö- rüş hareketinin bayramı ve zaferidir. Du- ruma göre, zemine göre veyahut kon- jonktüre göre değil. Mevsimlik, dönem- lik değil. Ara sira hiç değil Taa başından beri ve her zaman. Yolun yarısına kadar da değil; sonuna dek, zafere dek.. SİYASET ALANINDA BİLEK GÜREŞİYLE GALİBİZ ; â n VK KAFİRVE MÜNAFIKLARDAN ( A BAŞKASIRAHATSIZ | “© OLMAZ tay 03 MUSTAFAKASADAR Ye PEYGAMBERİMİZ'İN ÖVGÜSÜNE MAZHAR. OLAN FETHİN SEMBOLÜ: AYASOFYA MN AGD GENEL BAŞKANI — FENAMI OLDU? ia NN İYİAMA NEDEN .S AYASOFYA? di NU VE “AYASOFYA CAMİİ'NİN — HALILARININ YAPIMINATALİBİZ” | ““ UR ağ | APAR HAK GELDİ, BATIL ZAİL OLDU AYASOPYA' NIN AÇILIŞINI o IYLIDRAK ETMELİYİZ. | Ğ | | AYASOFYA Doğu Roma için de, Os- manlı için de, Konstantin için de, Sul- tan Fatih için de önemli bir semboldü, Kanaatimce bu sembol, taşıdığı mana itibarıyla günümüzde de hâlâ önemi- ni korumaktadır ve tarih boyunca da korumaya devam edecektir. Bu se- beple biz Ayasofya'nın bir cami olarak ibadete açılmasından dolayı mutlu- yuz ve müteşekkiriz. Bugün yaşanan tartışmalar üzerinden ise bazı konu- lara dikkat çekmemiz faydalı olacak- tır diye düşünüyorum HAKKIN BÂTILA GALEBESİ: AYASOFYA! LZ AŞ AYASIPYA MANEVİ BÜTÜNLÜK -! Kğ EN , SEMBOLLER VE SİYASET: AYASOFYA BİR İŞARETTİR De Sİ 1 TARİHİN ŞAHİDİ 7 AYASOFYA la a Nİ Bi per i a BELGELERİYLE BİR İSLAM SANCAĞI CAMİNİN MÜZEYE / 10. DİN NI Sa A i AYASOPYACAMİ a | si i e v — > / e İ İş > ÇEVRİLİŞİ My 5 İN EDERİZ 9) as SEDANURBULUT Oz ii TN a MZ AYASOFYA EL-AKSA'NIN MÜJDECİSİ OLSUN "İl 12 DR.MUHAMMED MARUF