Sahife 6 Yerli mayolar - Hollivut bir cehennemdir Mayoların da değişen bir Bunu söyliyen lâcivert pı- modası vardır. Onun için her İ rıltılı saçları ve altın gibi $ sene plâj mevsiminde karşımı | sesi ile meşhur Kathryn za yeni yeni modeller çıkmak- | Grayson'dur. Yıldız bundan tadır. yedi sene evvel tep si- Mayolar da, diğer giyim eş- | ralarında keşfedilerek Holi- yaları gibi şahane defilelerin | vuda getirilmişti. Artist ge- mevzuu olmaktadırlar. Hal çenlerde hayranlarının öyle Katen mayolar, yazın güzel vü ir hücumuna mâruz kalmış- cutları süsleyen mücevherler | tır ki, sonunda şiddetli bir gibidirler. Fakat, güzellikleri, ( sinir obuhranına yokal ancak © vücudun kusurlarını ( mıştır. Şimdi tedavi için örtmek maksadiyle giyilme- tah de küçük bir dikleri takdirde göze çarpmak | çiftlikte istirahat (o ediyor. adır. olivudu cehenneme ben- Bu sene, evvelâ, aşırı Çıp- zetmesine şaşmamalı! ış olduğu göze akt z e : Sutiyenin üst uçları öne doğ Le EE gez Piy o, ru devriktir ve mor lasmer- mayolar göğsün ndir. kalçaların altına kadar bütün Oo Şekil üçte: Marie — Rose ü örtmektedirl tekli bi Yeni mayolarda her türlü © görülmektedir. Gri veya siyah kumaş kullanılmıştır. Meselâ — desenler emprime edilmiş be tanım, sız mayo imal- — yaz askıları boyunu dolaştı! cilerinin bazı modellerini mi nrüiğth:binikaylalei Kol Sal olarak ele alalım. 1 numa- altlarına doğru bedenle bir- alı şekilde Vincent Menhert'- © reşmektedirler. in mavi faydan bir mayosu gö rülmektedir. Çift dekupaj'be- Son moda mayolarda reye Hi sıkmakta ve vücudu incelt- o Kumaşlara da büyük bir ehem mektedir. miyet verilmiştir 4 üncü ve ekil Zde Simonet - Go- 5 inci şekillerde görülen mo- dardın Gloriane adını verdiği ( deller tipik nümunelerdir. Çiz 7 (GULÇiNİN MACERALARI modeil sarılasmerden yapıl. giler umumiyetle verevine kul mıştır. ir, Janılmışlardı SN > 7 ağ 4 mili. il Temmuz 1054 GR kademisinde g: *N nınmış artistleri Gear «Pişte yı Nevyorkun dört gece kulübü aynen yapılmışlardır. *X Gene Thi Hills'deki evini satmıştır. nun sebebinin yakında Han İle evlenmesi old lenmektedir. Evlend sonra Gene ile Ali Paris'e leşmeğe karar vermiş evyork sahnelerinin ta inden Lu adındaki komedi hterney, Bevi erdir. imin ella stüdyoda eriy Bu- Al olduğu söy- r- HANRI DOĞRUSU, SAHTE DON ÇEZLDİZNİZE MEM, |£ 3 YAA ADANA KI gg ME zi MSER - YEN! 8 18/2 7 VAR / ŞEMEKLER BANA DOUEUMU BELLİ E7- ME İSTEMİYORLAR AMA ONLAR 29 KOLRKAYORLAP— / AK9E-Ğ KU ÇAMDE. PATOŞ Man ÇA EDE KENDİNE G - AAA za N ) 9) 14 MEJBE /LERDE| 75. İ j IBIR POLIS. OJTOMOBLİ AŞ N kı <AKŞAM» a alitir.) 284 A /DİZ ni LE GİDİYOR. YDERSEM PEŞMİ ŞANF BIR BALİ ZE 8/R böL 7 MAK LAZIM İN2İSL, " Nasıl otu- rursunuz ? Oturuşunuza göre karakterinizi söylüyoruz n bir iskemle al amanki itiyadınızı bilerilerdi E en ketleriniz Kalabalık- hayatın şa hoşa muhakkak uymaktadır. gisine benzediğini tes ten sonra bir psikoloğun nasıl te hayret KABE barüz ettiroiğini görün deceksiniz ya — Kendine itlmadı olmı- uzursuzluk içinde birden an hazır. bi mek arzusunda Tilen iskemleyi gelip koltuğun ken mayı tercih edecek nlar, ©- yan, hi görmemezlikten yerinden fırl: ma Olur- tip Zira mak ir Daima yanlış bi lış bir şe! usu ile kıvrandi emez i arzuları, şakadan sözler, mük- bir türlü rahat ccemez. Gerek telerle âdeta parlamaktır, Ken- tayırlarında gerekse sözlerinde dilerine dünyayı bilen bir kadın bundan kaçmak isterken büs- süsü vermek isterken başkaları- bütün potlar kırar. Tam mâna nın, canini o sıktıklarını siyle k iz ve fazla: vesve- farketmezler. seli 'bir ği GE 4 — Yalnız kendine ehemmi- o 5 verip b rının e fikrine kusursuz bir tavrı hereket n, bencil bir ka- desi. İskenilenin ne işe ye Onu rahatından dığını anlıyan bir kadın ayırıp uyandırmak hemen de ründüğü gibi oturuş, Zzaraf imkânsızdır. İntizam ve dikkat nefse itimad ve olgunluğu tabiatine uymadığından bunla- barüz ettiriyor. Bu ır ki rın mânasını ona anlatmak pek varlığı ile yaşadığı âleme a- zordur. İnsanları olduğu gibi henli bir tarzda uyan bir in- kabul ettiği için, kendi kusurla- sana aittir, Kendi fikrini kar- rının da öylece kabul edilmesi- şısındakine zorla kabul e ni ister. Haris değildir. Bu tip- intibamı uyandırmadan muha- ler dürüst oldukları gibi 0- tabını dinler, Geniş tesir uyan- layca idare edilen kimselerdir. dırır.