Bahife 6 Ey e — Bilhassa dalgınlar için) mi almak Daziği ii güneş gözlüğü. 2 — Dekupe sandal. Taban atkılar sarı kırmızı ve mavidir, 3 — Plâj dönüşü » nuzu taşımak için istiridyelerle süslü telden bir çanta zın gele, â eri y hazi irani için bu Mİ neşrediyor! deratla oyu! larını iddia akli dir. Büyüklerin sürü oyuncağı var, Taş m kız e birinci sını cağıdı ntar tabancası da erkek oil Taği bebek kızı an- mantar tabancası da Velhâsıl Insan ömrü, süre- siz oyunlarla, sayısız oyun- cakların doldurduğu bir ne- vi boşluk, a dine göre dört parmak neliğe; oğlanı hayat mücadelesine hazırlamak bakımından ha- kikaten faydalı. Muayyen bir yaştan sonra, sigara, mi e kı ak e rke- n; ruj, rimel de kadının urun olacaktır Zaman göre, e oyune: vi ei kullananlar nispetinde, para- nk nün kabiliyetine e - ına rağmen r şey ari e için, mukadderatın elinde 0- yuncak oldu diyoruz. Onlarsa fi 5S malüm olan bir şey v büyük harb arifesinin tered- İkinel büyük harb BD sının kararsızlığı İle üçüncü cağı kırılan çocuklar oyuncağa döndü. ayini beyaz, mayo- Sicim yumağı şeklinde bir plâj çantası 5 — Koyu ren kumaşla açık renk plâstik En m bir çanta da- ha, 6 — Topuktan düğümlü sandallarla bir plâj çantası 7 — Güneş banyosu için e SE şapka, Mika ii de olabilir. Mayo yandan cepli ve beyaz pikedendir. Bu yuncaklar bizde bu sene pek m olmadı. Bayan oyan larımızın gelecek senenin plâj teferruatını yi imdiden gibi düdü arasında bütün yn — kimseyi ilkan De Tarı Tahir ayır... Hak) siz film li a ter İster cuk Halbukt alma e ili ketlerden ziyade sesin tesirin- deyiz. Bu yüzden v vk e tarza kaçmak 2: kalı- "ğim komik artistin Güle göre bir e gölde vE 2 a şuz xu kendimizi | tutamıyor- amanlar komik aki sk aralar ye epey ş'eyl tahrike çalışıyordu. Ses- ai baş döndürücü sürat de- (Arkası 7 nel sahife de » a DANNX KAYE Dietrich hay büyük anne takat onu perdede erin genç ve körpe Bir azda a hiç de kolay EŞHUR rejisör Alfred Hiteheock | denberi E kiloy odur. at ından iğ ın 'evirdi, Deli bile. bn hissetmek ga- kolay, Sinemanın muayyen | müşterileri vardır, Oraya sı uyumak için giderler. Hiteheoek'un filmlerinde İeiyi tep: eden Gereği saracak onu neticeye kadar nefes nefe- se beraberinde sürükliyecektir. | Rebecca'yı hatırlıyorsunuz ta- ndan dili da- u. Çünkü Alfred Hitehcock ne yaptığını bilen ve İ yüzdi dinleten disiplini kuv yz AE ei ke da her Marlene iri air! RE senesin- denberi âsiliği ve dikkafalıl ile meşhurdur, Aradar geçtiği halde, neyse, e o na mukabil, yedik ik sıralarda yalnız arka- sır de eğil, yüzüne EE bile Ye ülmekten çekinmeyen Ee hepsi a adama- kıllı değişmiş bulunuyor. ne'in sinema omuhitine temsiller Sirlar üzere e eağbey gitti. Şimdi a Hay- worth'la ies Yanı br da- ha niceleri sönmek üzere bulu- nuyorlar, Halbuki o hâlâ çalışı- yor. Eski şuhluğundan, eski dişi edâsından, eski kıvraklığından hiçbir şey Kaybakniş değil, Son çevirdiği film ilk defa gösterileceği günlerde, Marlene" in anne EE bu perdede am aa başka bir Marlene e in bir siyatek esnasında çekilmiş resim lerinden zi — Marlene Dietrich'in yirmi sene evvelki resimlerinden biri Kaka bir hafta aa büyük ileri k lene'i yine olduğu gibi bulunca 7 İsaşırıp kaldılar. Bu -son filmin Fright» bin garip ann Ta bu derecede uysal uti davra mış, Şimdi bu filmle, Marlene in e pa imi eki Richard Todd, m kat Seyre- ispeti yüzde erin dik doksan Mi ben te top- lanıyor: dalena muş Von Liseh' 1904 elinde Berlinde ii Yirmi üç senedir çeşitli rol- Asıl ai e Mag- No- biri lerde sayısız filimler çevirdiği halde bir türlü Sak , bir türlü ihtiyarlamıyan ve katiyen dası geçmeyen İNE iDLE Heb'in hususiyetleri: o Vücudu iy üz kadar güzel dir. erin iliyeti on. «Stage Fright» — filminden bir sahne