26 Haziran 1949 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 2

26 Haziran 1949 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 2

AKSAM 26 Haziran 1949. Sabahattin Ali'nin! Ablurrahman pore D. Parti KON ili muhakemesi |, ve balm | eee Merhumun censzesi "r söz aldı. Cell Bayar da ko ai > 4 nuştu. — Neticede bre ç buzün merasimle | adaylarının beşte birini Geni ii kaldınlıyor Kurulun göstermesi kab il anfisasel iğ | Bakanlığının gibi Sahife 2 Çok pertili hayat Bunu çok istiyoruz ama ne çok Mn iddia ede- Ali Ertekin Sabahattin Aliyi'nasıl öldürdüğünü anlattı Umumi kongrenin yılda! “bir koyana sı teklif Görüşmeler sonunda Üç gün evvel vefat et Par Al siyaset sevgi ve "İyi davet hakkı lu İ mesi AV gol yolda yi zaman, evinden merasi ya kendisinin kabul edildi Genel İdare Kurulu cıka- Ana Demokrat Ana dâvalar İş )na göre Hariçten hububat ithali kararlaştı Hükümet, kuraklıktan zarar orta Anadolu müstahsiline icin dolayı teşek- Kongre kapandı Türk hüküntetirin daveti üzerine yarın Sam'a gidiyorlar seçti ımleri de ya- Ankarada iki cinayet Biri — Cinayet nasıl vurdun. Apaydın, Salamon Hızıroğlu, Po- Cevat Çam- atletizm karşılaşması Memurlara Suriyede seçim sonra için. çalışmalar ve Halk dün oy verdi, Parti programı netice bugün belli Parti olacak we yanına almak sırası Gül kupası atletizm mü sabakasından bir görünüş R) — Suriyede seçimi dün ya- sükünet dı ve stadında kupası Bakanlıklara ve dükkân- bundan diplomatlar şekil alk yerlerini Acı Eir ölüm namzet ekseriyet Tenis maçı » Hasan, Münevver . VESÜDE KULAÇ resmi Halük SAN göle maç Dün yapılan neticeler elde seti Arkara Ankara teiis- karşılaşmızlara tedrisat rem si