4 Haziran 1948 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

4 Haziran 1948 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

Tam AKŞAMI Hergün 8 sahife Buğday ihracı işi hakkındaki rapor akisler yapacak Eski bir Başbakan bir şirkete buğday verilmesini tavsiye etmiş Halen yüksek vazifede bulunan bir memur ecnebi bir firmadan yüksek komisyon almış C.H.P. Grupunda dün hararetli müzakereler oldu, Partili Villetvekillerinin Mecliste serbesçe konuşmaları kabul ma ——— 4 C: H. P. Grupunda ara Hatipler kürsüde eski Tie Pervanesiz uçak dün İstanbul'a geldi yardımı Yunanistana, milyondan 200 Japonya'ya verilecek 150 silinmesini ve Yunanistan'da Si yetine ka- mit edilmekte isrâr edecek Bu suretle Sayı 3 ae eri uçak uçar'sen, aşağıda Ci rmhurbaşktını İngi- Ni büyük, siçisinin verdiği izahatı dinli e. (Yazısı ikinci sahifemizde) Paris 4 (R) Avrupaya ÜDesiri Nüshası inkılâp tarihimiz ve M.İ ye Terakki ZAN, imi. verlere tavsiye ederiz. : , Sahibi Nöcmeddin Sadak — Yazı işlerini fiilen-idare eden: C, - Bildik — Akşam Matbaasi Belediye Büyük bir kayıp resimleri SE ME RE di Tasari geçici komisyon Pr of. Neşet Ömer tarafından kabul edildi Irdelp dün vefat etti. Büyük tıp üstadının cenazesi yarın merasimle kaldırılacak “Amasyada yağmur ve sel hasara çarpışmalar devam ediyor Mütarekenin kontrolu hakkında karar vermek üzere kont Bernadotte serbes bırakıldı 4) Fransa'da iensikat 150 bin memur İşten çıkarılacak se ilerlediklerini - DIKKATLER: Mühim hastalıklarda şifa veren ilâçlar ve dolarsızlık azaltma ihtimal Newyork 4 (R) — idarecisi (o Hoffman hükümetin kalkınması ihtimaji